SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, topic was dicht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef Heeinz het volgende:
Kon niemand mij even vertellen dat ik de lapo hadI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
inb4 goal Sereroquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef Intellectueel het volgende:
Wat speelt Serero beroerd zeg.![]()
Valt me op dat Andersen vandaag ook eindelijk eens gewoon terug- of aflegt ipv blind op vier man af te lopen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Begint een beetje op Enoh te lijken, nuttig afpakken en dan inleveren. Nu alleen nog de domme gele kaartquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef Intellectueel het volgende:
Wat speelt Serero beroerd zeg.![]()
Wie speelt er niet beroerd? Alleen Klaassen doet het aardig. Dat Frank nog niet gewisseld heeftquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef Intellectueel het volgende:
Wat speelt Serero beroerd zeg.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
shirtje*quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Serero hoef ik echt nooit meer in een Ajax shirt te zien.![]()
Veltman speelt sterkquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wie speelt er niet beroerd? Alleen Klaassen doet het aardig. Dat Frank nog niet gewisseld heeft![]()
Van Rhijn en Andersen vind ik ook zeker niet slecht vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wie speelt er niet beroerd? Alleen Klaassen doet het aardig. Dat Frank nog niet gewisseld heeftVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: