Hier in Nederland met rust laten en eventueel weer terug bekeren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat vind je van moslims die hun geloof verlaten? Wat hoort daarmee te gebeuren?
Omdat jij doet alsof men massaal ISIS helemaal de tyfus in gaat bombarderen, dat gaat niet gebeuren.quote:
Ik zei op oproep, wat we vandaag rond Mosul hebben gezien. Zodra luchtsteun nodig is bij een offensief bellen ze en komt er iemand bombarderen waardoor ze verder kunnen. Hiermee hebben ze een groot voordeel t.o.v. ISIS.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat jij doet alsof men massaal ISIS helemaal de tyfus in gaat bombarderen, dat gaat niet gebeuren.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:54 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hier in Nederland met rust laten en eventueel weer terug bekeren.
Wat hun lot is in een islamtische staat beslist de staat zelf.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:54 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat hun lot is in een islamtische staat beslist de staat zelf.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef Baklava95 het volgende:
Ik heb gezegd dat afvalligen gestraft moeten worden met een lange celstraf (eventueel levenslang) maar dat ze niet de doodstraf moeten krijgen.
Het Iraakse leger (shia-militie) die enkele tienduizenden Sunni-mannen heeft vermoord en tienduizenden Sunni-vrouwen heeft verkracht.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kan het Iraakse leger en de Peshmerga verder optrekken.
Mooie performatieve tegenspraak dit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:54 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Je zei 24/7, niet terugkrabbelen nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:56 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik zei op oproep, wat we vandaag rond Mosul hebben gezien. Zodra luchtsteun nodig is bij een offensief bellen ze en komt er iemand bombarderen waardoor ze verder kunnen. Hiermee hebben ze een groot voordeel t.o.v. ISIS.
En Allah is kaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het Iraakse leger (shia-militie) die enkele tienduizenden Sunni-mannen heeft vermoord en tienduizenden Sunni-vrouwen heeft verkracht.
Heb je ook bronnen voor deze beweringen ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het Iraakse leger (shia-militie) die enkele tienduizenden Sunni-mannen heeft vermoord en tienduizenden Sunni-vrouwen heeft verkracht.
Ja, het is geen 5 tot 9 baantje wat die piloten doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je zei 24/7, niet terugkrabbelen nu.
twitter:FiratGunay twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 22:30:53WOW Huge confessions! #PYD leader Muslim was offered a representative in #Turkey, he refused and chose to side with Assad.. reageer retweet
De tering...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ja, het is geen 5 tot 9 baantje wat die piloten doen.
Je mag ook na 5'en bellen als je een bom nodig hebt....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De tering...![]()
ISIS word niet constant gebombardeerd, integendeel.
De VS geeft geen fuck om de Koerden in Syrië.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:01 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je mag ook na 5'en bellen als je een bom nodig hebt....
Of in het weekend.
Ja zeker.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:59 schreef primakov het volgende:
[..]
Heb je ook bronnen voor deze beweringen ?
En waarom vind je dat onzin. Gebeurt regelmatig. Nee volgens jouw is het Iraakse leger 100% goed en gedisciplineerd hé.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat je onzin uitkraamt zoals altijd.
Het is onzin wat je zegt. Propaganda van de Soenitische Arabieren die geen macht meer hebben sinds Saddam weg is gegaan. Ze proberen zo de nieuwe leiding zwart te makenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:02 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja zeker.
http://www.countercurrents.org/nadhar041212.htm
Dan volg je dit conflict dus niet. De YPG in Rabia belde vandaag en er kwam meteen een bom, hoezo geen fuck geven?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De VS geeft geen fuck om de Koerden in Syrië.
Dit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is onzin wat je zegt. Propaganda van de Soenitische Arabieren die geen macht meer hebben sinds Saddam weg is gegaan. Ze proberen zo de nieuwe leiding zwart te maken
Bron?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:03 schreef UpsideDown het volgende:
De YPG in Rabia belde vandaag en er kwam meteen om bom
Ik volg dit conflict wel degelijk. De VS wil gewoon graag de held uithangen, niet meer niet minder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dan volg je dit conflict dus niet. De YPG in Rabia belde vandaag en er kwam meteen om bom, hoezo geen fuck geven?
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat jij onzin verkondigd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En waarom vind je dat onzin. Gebeurt regelmatig. Nee volgens jouw is het Iraakse leger 100% goed en gedisciplineerd hé.![]()
En kijk is naar mijn bron.
En wat is de onzin dan precies.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat jij onzin verkondigd.
Hoezo, ze bombarderen ook rond Kobane. Alleen zijn bombardementen met een straaljager niet zo effectief tegen losse groepjes, kan je beter bijvoorbeeld een Apache voor gebruiken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik volg dit conflict wel degelijk. De VS wil gewoon graag de held uithangen, niet meer niet minder.
Ze laten de mensen in Kobane keihard stikken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:08 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hoezo, ze bombarderen ook rond Kobane. Alleen zijn bombardementen met een straaljager niet zo effectief tegen losse groepjes, kan je beter bijvoorbeeld een Apache voor gebruiken.
twitter:Alaa_Ebrahim_tv twitterde op woensdag 01-10-2014 om 17:16:54@joshua_landis it is not an alwaite neighborhood , 15 of the dead are christians and the rest r Muslims from different sects reageer retweet
Nee, je beschermingsdrang is lachwekkend.quote:
Islamic State conflict: US air strikes target Kobanequote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, je beschermingsdrang is lachwekkend.
Jij denkt dat Obama niet weet dat kleine groepjes bombarderen met een straaljager niet effectief is ofzo?
De VS kan nu niet meer doen, maar dat begrijp jij misschien niet zo goed. Dit is wat nu op dit moment in hun mogelijkheden ligt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, je beschermingsdrang is lachwekkend.
Jij denkt dat Obama niet weet dat kleine groepjes bombarderen met een straaljager niet effectief is ofzo?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De VS kan nu niet meer doen, maar dat begrijp jij misschien niet zo goed. Dit is wat nu op dit moment in hun mogelijkheden ligt.
Ik ben vaak met jou eens, maar nu niet. De VS kan veel en veel meer doen, alleen willen ze het niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De VS kan nu niet meer doen, maar dat begrijp jij misschien niet zo goed. Dit is wat nu op dit moment in hun mogelijkheden ligt.
Ja kan altijd, als ze ruzie met Turkije willen....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben vaak met jou eens, maar nu niet. De VS kan veel en veel meer doen, alleen willen ze het niet.
Wat heeft Turkije nou te zeggen wanneer USA iets wiltquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ja kan altijd, als ze ruzie met Turkije willen....
Ze zouden met een stuk of 5 Apache's de hele zaak rond Kobane kunnen neermaaien, maar dan moeten ze opstijgen vanuit Turkije om er te komen.
Je kan moeilijk een operatie starten vanuit een land wat zijn bases daarvoor niet beschikbaar wil stellen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat heeft Turkije nou te zeggen wanneer USA iets wilt
Je kunt ook gewoon vanaf Erbil Airport Apache's laten opstijgen? En als zo'n Amerikaanse helikopter nou in Turkse luchtgebied komt, so whatquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze zouden met een stuk of 5 Apache's de hele zaak rond Kobane kunnen neermaaien, maar dan moeten ze opstijgen vanuit Turkije om er te komen.
Precies. Ze vinden dat dit wel een tijdje mag duren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben vaak met jou eens, maar nu niet. De VS kan veel en veel meer doen, alleen willen ze het niet.
Alsof ze niet heftiger kunnen bombarderen met die straaljagers.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
En dit ook nog is, Turkije kan er helemaal niets tegen doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vanaf Erbil Airport Apache's laten opstijgen? En als zo'n Amerikaanse helikopter nou in Turkse luchtgebied komt, so whatWat willen de Turken doen dan, het neerschieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |