Tja.....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ProSyriana twitterde op woensdag 01-10-2014 om 20:13:16Moderate rebels celebrated the bombings that targeted school kids in #Ekrema #Homs today, called the bombs "blessed". http://t.co/jYg5YpSFdT reageer retweet
Dat doet hij niet omdat hij zo,n fan van FSA is he, dat weet jij ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En Obama ze maar meer wapens sturen.
Rabia is ik Irakquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef UpsideDown het volgende:
Rudi Vranckx net op Nieuwsuur, hij zit in noord Syrië bij het net gecleande Rabia.
Backfire. One day.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En Obama ze maar meer wapens sturen.
Dat noem ik geen backfire.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die is er al geweest toen een Syriëganger wat joden in België neerschoot.
Nou, boehoehoe.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die is er al geweest toen een Syriëganger wat joden in België neerschoot.
Daar is weinig knap aan. Ik ben pro Hezbollah in hun strijd tegen de salafisten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Knap dat je zowel pro-Israel als pro-Hezbollah bent.
Nee ik neig naar Islam.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pls. Let it go.
Baklava neigt naar Isisme.
Hij heeft het niet zo op Alevieten, sjiieten en ongelovigen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pls. Let it go.
Baklava neigt naar Isisme.
Nee ik vind Alevieten prima mensen als ze zich maar niet met mijn geloof bemoeien (wat veel Alevieten wel doen).quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:44 schreef primakov het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zo op Alevieten, sjiieten en ongelovigen?
Maar mensen moeten wel accepteren dat jij je met hun gelooft bemoeit?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ik vind Alevieten prima mensen als ze zich maar niet met mijn geloof bemoeien (wat veel Alevieten wel doen).
Doe ik dat dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Maar mensen moeten wel accepteren dat jij je met hun gelooft bemoeit?
Yup.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:44 schreef primakov het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zo op Alevieten, sjiieten en ongelovigen?
Want?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:48 schreef UpsideDown het volgende:
Nog even en ISIS kan op oprop 24/7 gebombardeerd worden.
En jij hebt een aardappel-brein.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yup.
Baklava95 is een beetje psycho.
En daarna?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:48 schreef UpsideDown het volgende:
Nog even en ISIS kan op oprop 24/7 gebombardeerd worden.
Als je enigszins serieus genomen wilt worden zou het handig zijn mensen geen mongool te noemen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En jij hebt een aardappel-brein.
Nee gewoon serieuze vraag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op de man spelen he?
Jij leeft echt in een sprookjeswereld.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dan zijn er genoeg jagers beschikbaar.
Omdat?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een sprookjeswereld.
Sorry, niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee 18.
Begin je ook met mij treiteren ofzo.
Welke Iraakse legerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kan het Iraakse leger en de Peshmerga verder optrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |