Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Hee! Ik zal de komende tijd wat vaker in deze reeks te vinden zijn. Na de Mud Masters 12 km van afgelopen zondag wil ik me een jaar gaan storten op iets anders en mijn inziens erg uitdagend, namelijk de halve marathon..
Ik heb het in 1,5 jaar voor elkaar gekregen om van 0 naar 13,5 km interval (1300/200) te komen. Zal echter nog wel heel veel moeten gaan trainen om mijn doel te halen. Daarvoor ga ik wel eens wat vragen hier stellen vermoed ik (Lopen in de winter etc..)
Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef DavetheNL het volgende: Hee! Ik zal de komende tijd wat vaker in deze reeks te vinden zijn. Na de Mud Masters 12 km van afgelopen zondag wil ik me een jaar gaan storten op iets anders en mijn inziens erg uitdagend, namelijk de halve marathon..
Ik heb het in 1,5 jaar voor elkaar gekregen om van 0 naar 13,5 km interval (1300/200) te komen. Zal echter nog wel heel veel moeten gaan trainen om mijn doel te halen. Daarvoor ga ik wel eens wat vragen hier stellen vermoed ik (Lopen in de winter etc..)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Je leest het hele stuk maar gewoon, weet je hoeveel ik gelopen heb voor dat stuk?
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 30-09-2014 22:24:33 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Welke tijd van het jaar bedoel je precies? Egmond is in januari, dat is qua aantal maanden om te trainen misschien wel een goede, maar ook wel een zware voor de eerste keer
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef DavetheNL het volgende: Gelijk maar een eerste vraag, Welke HM's zijn mooi om te lopen deze tijd van het jaar? Met een tastbaar doel is het voor mij allemaal wat makkelijker
Eindhoven
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Mis je wel een masterclass over het lopen van je eerste marathon...
goeie waarschuwing... omdat ik mijn eerste marathon al achter de rug heb is er helemaal geen reden meer om te wog'gen en je verslag te lezen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Je leest het hele stuk maar gewoon, weet je hoeveel ik gelopen heb voor dat stuk?
Wow, kippenvel verslag en nu heb ik nog meer zin in mijn eigen marathon! Klinkt alsof je heel verstandig gelopen hebt en daardoor zoveel hebt kunnen genieten in de tweede helft..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef La_Tramposa het volgende: Welke tijd van het jaar bedoel je precies? Egmond is in januari, dat is qua aantal maanden om te trainen misschien wel een goede, maar ook wel een zware voor de eerste keer
januari is nog wel erg vroeg vrees ik. Vond na de zomer een meer realistischer doel voor mij. Ben van nature namelijk een echte intervaller (16 jaar judo gedaan in het verleden)
Eindhoven.. Dat is in oktober toch? Zie ik die stad eens in het licht Cranendonk en Francoschamps zeggen me niet veel, even inlezen
Even miepen met een vraag aan de vrouwen hier; ik wil mijn haar iets korter. Nee, geen kort, pittig kapsel, maar een boblijn oid. En dan zouden de voorste plukken niet meer zonder hulp van haarbandjes of speldjes in een staart kunnen. Hoe irritant is dat? Of wen je daar echt heel snel aan?
januari is nog wel erg vroeg vrees ik. Vond na de zomer een meer realistischer doel voor mij. Ben van nature namelijk een echte intervaller (16 jaar judo gedaan in het verleden)
Eindhoven.. Dat is in oktober toch? Zie ik die stad eens in het licht Cranendonk en Francoschamps zeggen me niet veel, even inlezen
Gaaf verslag Guard! En wat een voorbereiding en raceplan! Netjes hoor! Heb zelf wel ongeveer een raceplan, maar lang niet zoals jij. En mijn hartslag is hoe dan ook hoger. Knap dat je het zo kunt!
oke,oke....ik kon de verleiding niet weerstaan.... Guard
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
goeie waarschuwing... omdat ik mijn eerste marathon al achter de rug heb is er helemaal geen reden meer om te wog'gen en je verslag te lezen
Ik verwacht natuurlijk nog wel een zelfverzonnen keurmerk van de associatie der Fok!ende Expats in NZ
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh te laat
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.