Welterustenquote:
Veel plezierquote:
Grappig maar wel een klein beetje biased.quote:
Alles is biased.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grappig maar wel een klein beetje biased.
Fox doet hetzelfde met Democraten en ander links gespuisquote:
Er is een verschil tussen biased en biased. Op een grappige manier feiten overdrijven is wat anders dan keihard leugens vertellen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fox doet hetzelfde met Democraten en ander links gespuis
Wat is een bundle?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, ik heb laatst een 2e hands Lord of the Rings bundle gekocht, hoe lang zal ik daarover gaan doen? Hij is in het engels.
Lolaquote:
Niet als je geen gevoel voor humor hebtquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen biased en biased. Op een grappige manier feiten overdrijven is wat anders dan keihard leugens vertellen.
Bundle is alle 3 de boeken in 1 boek van pak 'm beet 1000 pagina's.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is een bundle?
Pfoe, goede vraag wel. Er zijn stukken die erg meeslepend zijn, waardoor je wilt blijven lezen.
Er zijn echter ook extreem saaie stukken, voornamelijk met Frodo en Sam die rondjes lopen. Ook de appendices zijn niet doorheen te komen omdat het simpele opsommingen zijn van tientallen pagina's.
Ik heb er toen 2 weken over gedaan geloof ik. Was wel in het Nederlands.
Dat is een oudje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bundle is alle 3 de boeken in 1 boek van pak 'm beet 1000 pagina's.
Deze heb ik: http://www.tolkienbooks.net/php/details.php?reference=45100
De appendices zitten er niet in meen ik op 1 beknopte na.
What's up art?quote:
Zonde...Ik las het net (ik keek een film dus ik heb er niets van gezien)quote:
Ik ben uiteraard op bezoek geweest vanmiddag. Zoals het er nu uitziet heeft ze nog wel last van verhogingen en misselijkheid maar dat is normaal. Ze moest in de stoel zitten en dat ging moeizaam maar goed. Als ze naar huis mag, moet ze trappen kunnen lopen. De fysio is inmiddels ook geweest en die komt elke dag meerdere keren langs. Zwaar dus, maar wel positiefquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het met je moeder eigenlijk?
Nog op bezoek geweest vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |