Waarom kan het niet alleen de sex zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Jenny-VK het volgende:
Madelief, reactie op waarom hij vreemd is gegaan, dat hij zich niet gebonden wilt voelen? Dat is wat ik denk, hij zegt dat het alleen om de sex ging, maar zo simpel kan het niet zijn

gaat mij om die 3.5 jaar. denk te naief dat dan alleen sex is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom kan het niet alleen de sex zijn?

quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf anders wel tegen hier.
Wat is er nu echt aan de hand? Lijkt me dat het vertrouwen sowieso weg is.
Hij heeft besteedt nu al zijn tijd aan mij en aan de kinderen. we praten nu meer, wat we al lange tijd niet deden. wat ik al zei hij lijkt een andere persoon, iemand die beseft dat hij niet zonder ons gezin kan en alles op alles wilt zetten om het te laten werken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf anders wel tegen hier.
Wat is er nu echt aan de hand? Lijkt me dat het vertrouwen sowieso weg is.

Het blijft jouw keuzequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Jenny-VK het volgende:
[..]
Hij heeft besteedt nu al zijn tijd aan mij en aan de kinderen. we praten nu meer, wat we al lange tijd niet deden. wat ik al zei hij lijkt een andere persoon, iemand die beseft dat hij niet zonder ons gezin kan en alles op alles wilt zetten om het te laten werken.

tis ook gewoonte en gewenning waarom ik niet wil opgeven. Het alleen zijn, bang voor het onbekende. en natuurlijk nog wel van hem houden. maar het sein wat ik afgeef als ik terug ga, is idd dat ie dan alles kan flikkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het blijft jouw keuze
Persoonlijk zou ik hem weren, gezien z'n historie en wat hij heeft geflikt. "Doe wat je gevoel zegt" is echt te cliché in zo'n situatie.

Op zich is het ook raar; ik vermoed dat hij rond de 50 jaar is. Welk vrouw wilt nou vrijwillig een getrouwde man van in de 50quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom kan het niet alleen de sex zijn?
 Tenzij zij ook in die leeftijds categorie zit of hij eruit ziet als een hunk. Maar ik denk het niet. M.a.w. hoogstwaarschijnlijk heeft hij gewoon werk van haar gemaakt over een langere periode.
 Tenzij zij ook in die leeftijds categorie zit of hij eruit ziet als een hunk. Maar ik denk het niet. M.a.w. hoogstwaarschijnlijk heeft hij gewoon werk van haar gemaakt over een langere periode.

wat is dit?...t geld meenemenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Yiwei het volgende:
Maar eerst scheiden en zijn geld meenemen. Dan komt de rest. Hij mag wel terugkomen en proberen, maar gewoon eerst juridisch gescheiden en het geld nemen.

zou je verbazen hoeveel jonge vrouwen zich werpen op mannen met status. Hij gaf aan dat ze gek op hem was. bij hem ging het om de sex zegt hijquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Op zich is het ook raar; ik vermoed dat hij rond de 50 jaar is. Welk vrouw wilt nou vrijwillig een getrouwde man van in de 50Tenzij zij ook in die leeftijds categorie zit of hij eruit ziet als een hunk. Maar ik denk het niet. M.a.w. hoogstwaarschijnlijk heeft hij gewoon werk van haar gemaakt over een langere periode.

Meestal zijn mensen getrouwd in gemeenschap van goederen, dus gewoon minstens de helft van het hele vermogen op je eigen naam zetten. Dit geldt als enige compensatie in een materiële vorm. Daarnaast weet hij dan ook echt dat je kan gaan wanneer je wilt. Maar als je echt een kans wilt geven, blijf samenwonen na scheiding i.c.m. relatietherapie. Ga niet apart wonen, want dan wurmt een mokkel weer bij hem. Kinderen willen ouders bij elkaar, nou ouders zijn bij elkaar. Alleen op papier niet meer en zij heeft wat meer geld. Mocht het goed gaan in de komende jaren, dan kunnen ze alsnog weer trouwenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dit?...t geld meenemen
 Gaat het niet goed, kan je ook zeer snel weg. Zeg maar een soort tussenvorm.
 Gaat het niet goed, kan je ook zeer snel weg. Zeg maar een soort tussenvorm.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Gaat om adoratie en narcisme.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Jenny-VK het volgende:
[..]
zou je verbazen hoeveel jonge vrouwen zich werpen op mannen met status. Hij gaf aan dat ze gek op hem was. bij hem ging het om de sex zegt hij

Dat kan natuurlijk wel zo simpel zijn, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Jenny-VK het volgende:
Madelief, reactie op waarom hij vreemd is gegaan, dat hij zich niet gebonden wilt voelen? Dat is wat ik denk, hij zegt dat het alleen om de sex ging, maar zo simpel kan het niet zijn

bedankt ds4 dat had ik nodigquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel zo simpel zijn, maar dat terzijde.
Je zegt dat jullie uit elkaar gegroeid zijn nadat je hem de eerste keer had betrapt. Dat zul je je ook op dat moment gerealiseerd hebben. Het lijkt dat daar een onderliggend probleem zit waar jullie beiden verantwoordelijk voor zijn.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het des foks is om heel erg te kijken naar het vreemdgaan, maar relatieproblemen zijn zelden zo simplistisch en alleen daar naar kijken maakt dat je niet oplost wat opgelost moet worden.
Op dit moment overweeg je om hem een nieuwe kans te geven. Om dan niet over een bepaalde tijd in dezelfde situatie te zitten moet er iets veranderen bij jullie. Ik lees nl dat jullie ook ten tijde van de eerste keer vreemdgaan niet echt de juiste keuzes maakten. Ik haal dat uit het feit dat jij spreekt over gedoogbeleid... Kennelijk liet je ook toen problemen links liggen. Dan komt er vanzelf een moment dat het echt goed fout gaat.
Kortom: als je het een kans wil geven moeten jullie daar iets aan doen. Problemen aanpakken en dus beter communiceren, bijsturen in plaats van negeren, enz.
Zelden lukt dat vanaf de positie waar jullie nu lijken te staan zonder hulp van buitenaf.
En dat zal best een paar vervelende gesprekken op gaan leveren die uiteindelijk ook de conclusie kunnen kennen: dit is niet meer te redden...

Ja duhhh!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef DS4 het volgende:
Ik haal dat uit het feit dat jij spreekt over gedoogbeleid... Kennelijk liet je ook toen problemen links liggen. Dan komt er vanzelf een moment dat het echt goed fout gaat.

Hoe was jullie seksleven?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Jenny-VK het volgende:
[..]
zou je verbazen hoeveel jonge vrouwen zich werpen op mannen met status. Hij gaf aan dat ze gek op hem was. bij hem ging het om de sex zegt hij

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |