abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145069641
Hallo,

Ik ben 23 jaar getrouwd met mijn man, we hebben 2 kinderen (12 en 13) ik heb een goed leven met hem, het ontbreekt ons aan niets. Hij heeft een zeer goede baan, maar is door zijn drukke baan weinig thuis.

Hij is in het verleden wel eens vreemdgegaan, ik heb mijn ogen toen gesloten, een soort van gedoogd beleid. 6 jaar geleden heb ik hem een ultimatum gesteld toen ik bewijs had van een slippertje. We zijn bij elkaar gebleven, maar we zijn eigenlijk meer uit elkaar gegroeid. Hij heeft mij nooit slecht behandeld en hij is een heel goede vader.

Nu ben ik er achter gekomen dat hij waarschijnlijk bijna 3.5 jaar iets heeft met een jongere vrouw van zijn werk. Ik ben mijn man gevolgd na wat vermoedens, hij ging naar een hotel. Ik heb ze toen zien weggaan.
Ik heb hem thuis opgewacht, ik was zo kwaad, hij is diezelfde dag meteen uit huis gegaan.

Er zijn nu bijna 2 maanden voorbij. Hij wilt me terug. Hij lijkt echt veranderd te zijn, hij geeft aan dat hij stuk gaat zonder mij. Dat hij niet ons hele huwelijk wilt weggooien. Hij heeft spijt, hij schrijft me nu ineens gedichten stuurt mij cadeaus. Hij heeft alles opgebiecht en hij wilt een schone lei, dat we opnieuw beginnen. De kinderen willen ook graag dat we bij elkaar komen.

Ik weet niet wat te doen. Kan het zijn dat hij nu echt veranderd is? Dat hij tot inkeer is gekomen nu hij weet wat hij mist?
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:15:21 #2
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_145069757
In hoeverre is hij veranderd tov de eerste keer dat hij vreemdging?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_145069902
Dit op FOK vragen resulteert alleen maar in beledigingen jouw kant op dat je dom bent en er in trapt dus weet niet of je er wat mee opschiet hier
pi_145069966
Faux je bedoelt wat hij nu anders doet? Ik herken hem niet terug, hij lijkt gebroken, dat hij nu beseft wat hij heeft gedaan.
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:18:23 #5
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_145070040
Laat hem per ongeluk van de trap vallen
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_145070063
zeker admiraal, maar hoop die ene goede opmerking te krijgen van misschien iemand die dit herkent. verstand en hart zijn niet 1
pi_145070167
Hebben jullie na t eerste slippertje gekeken wat er fout zat dat hij vreemd is gegaan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 21:20:20 ]
pi_145070201
Heb je hem gevraagd waarom hij je terug wilt? Of heeft hij aangegeven waarom hij je terug wilt?
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:20:30 #9
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_145070210
Scheiden die pleurismegool, en aub niet je kinderen hier slachtoffer van laten worden.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_145070213
Hou het voor de kinderen nog een paar jaartjes vol zou ik zeggen en kijk tegelijk of hij echt verandert is. Denk dat geen van beide die 23 jaar weg willen gooien.Hij zal veel moeten doen om jou vertrouwen terug te winnen iig.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_145070265
Het is een zelfstandige man die veel waarde hecht aan vrijheid
pi_145070317
Yiwei, ik heb hem uit huis gezet, dat heeft hem gebroken. Hij wilt mij en de kinderen terug
pi_145070345
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef Jenny-VK het volgende:
Het is een zelfstandige man die veel waarde hecht aan vrijheid
als reactie op wat is dit?
pi_145070409
Madelief, reactie op waarom hij vreemd is gegaan, dat hij zich niet gebonden wilt voelen? Dat is wat ik denk, hij zegt dat het alleen om de sex ging, maar zo simpel kan het niet zijn
pi_145070462
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Jenny-VK het volgende:

Ik weet niet wat te doen. Kan het zijn dat hij nu echt veranderd is? Dat hij tot inkeer is gekomen nu hij weet wat hij mist?
Ja dat kan alleen zal het geen blijvende verandering zijn denk ik, mogelijk kan hij zich laten castreren?
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:25:19 #16
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_145070469
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef DirtyDaniel het volgende:
Hou het voor de kinderen nog een paar jaartjes vol zou ik zeggen en kijk tegelijk of hij echt veranderd is. Denk dat geen van beide die 23 jaar weg willen gooien.Hij zal veel moeten doen om jou vertrouwen terug te winnen iig.
Ja, dit. Voor de kinderen is het absoluut geen pretje, gescheiden ouders, zeker niet in hun leeftijd waar onzekerheden sowieso al de boventoon voeren.
23 jaar getrouwd zijn is niet mis, dan heb je al de nodige dingen meegemaakt met elkaar. En alleen is ook maar alleen.
How can I make this topic about me?
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:26:03 #17
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_145070504
quote:
Hallo,

Ik ben 23 jaar getrouwd met mijn man, we hebben 2 kinderen (12 en 13) ik heb een goed leven met hem, het ontbreekt ons aan niets. Hij heeft een zeer goede baan, maar is door zijn drukke baan weinig thuis.

Hij is in het verleden wel eens vreemdgegaan, ik heb mijn ogen toen gesloten, een soort van gedoogd beleid. 6 jaar geleden heb ik hem een ultimatum gesteld toen ik bewijs had van een slippertje. We zijn bij elkaar gebleven, maar we zijn eigenlijk meer uit elkaar gegroeid. Hij heeft mij nooit slecht behandeld en hij is een heel goede vader.

Nu ben ik er achter gekomen dat hij waarschijnlijk bijna 3.5 jaar iets heeft met een jongere vrouw van zijn werk. Ik ben mijn man gevolgd na wat vermoedens, hij ging naar een hotel. Ik heb ze toen zien weggaan.
Ik heb hem thuis opgewacht, ik was zo kwaad, hij is diezelfde dag meteen uit huis gegaan.

Er zijn nu bijna 2 maanden voorbij. Hij wilt me terug. Hij lijkt echt veranderd te zijn, hij geeft aan dat hij stuk gaat zonder mij. Dat hij niet ons hele huwelijk wilt weggooien. Hij heeft spijt, hij schrijft me nu ineens gedichten stuurt mij cadeaus. Hij heeft alles opgebiecht en hij wilt een schone lei, dat we opnieuw beginnen. De kinderen willen ook graag dat we bij elkaar komen.

Nee. Het zou je eindeloos naïef maken. Maak hem duidelijk dat dit nou niet hét ideaalbeeld is dat puberende kinderen (sowieso een lastige fase van kinderen) van hun vader zouden moeten zien. (Je kinderen zijn ongetwijfeld niet dom en voelen de spanning ook wel)
pi_145070640
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:26 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Nee. Het zou je eindeloos naïef maken. Maak hem duidelijk dat dit nou niet hét ideaalbeeld is dat puberende kinderen (sowieso een lastige fase van kinderen) van hun vader zouden moeten zien. (Je kinderen zijn ongetwijfeld niet dom en voelen de spanning ook wel)
De kinderen willen juist dat we bij elkaar komen
pi_145070687
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef Jenny-VK het volgende:
Yiwei, ik heb hem uit huis gezet, dat heeft hem gebroken. Hij wilt mij en de kinderen terug
quote:
ik was zo kwaad, hij is diezelfde dag meteen uit huis gegaan.
Je spreekt jezelf anders wel tegen hier.

Wat is er nu echt aan de hand? Lijkt me dat het vertrouwen sowieso weg is.
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:30:08 #20
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_145070738
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, dit. Voor de kinderen is het absoluut geen pretje, gescheiden ouders, zeker niet in hun leeftijd waar onzekerheden sowieso al de boventoon voeren.
23 jaar getrouwd zijn is niet mis, dan heb je al de nodige dingen meegemaakt met elkaar. En alleen is ook maar alleen.
Dus moet je het maar pikken dat iemand je zo belazert? Zeker gezien het niet de eerste keer is.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:30:41 #21
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_145070769
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Jenny-VK het volgende:

[..]

Maar hoe vaak blijf je zijn vreemdgaan pakken? Na een tweede keer is de 'grap' ('Oh! Het spijt me! Sorry, ik zal het nooit meer doen') er toch wel af? Hij heeft waarschijnlijk zijn kans gegrepen bij de collega die niet bij haar partner terecht kon. En hij komt ook iets tekort dat hij niet met jou kan bespreken.

"A shoulder to cry on, becomes a dick to ride on."
pi_145070791
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Jenny-VK het volgende:

[..]

Logisch maar dat wil niet zeggen dat het verstandig is en ook niet dat je daarom verplicht bent dat te doen. Eerlijk gezegd denk ik dat de verandering niet meer is dan spijt dat hij betrapt is want hij lijkt mij niet zo dom dat hij van te voren de gevolgen niet kon inschatten.
pi_145070862
:{

Kinderen in het spel maakt dit wel wat ingewikkelder. Toch vind ik jouw man een klootzak, come on.
Laat m maar een tijdje zn best doen en daarna kun je altijd nog zien wat jij wil (wat jíj wil!!!).

Zeker niet meer zomaar vertrouwen en ik vind dat je nu ook recht hebt om zijn telefoon te bekijken etc. Niet als hij er vanaf weet natuurlijk, dingen verwijderen is niet zo ingewikkeld. En laat m breken met die andere vrouw, als dat nog niet gebeurt is.
pi_145070887
Het gezegde 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger' bestaat niet zomaar en dit is meerdere malen door onderzoeken bevestigd. Een partner waarvan het vreemdgaan is vergeven gaat vaak weer de fout. Ze redeneren namelijk dat als ze er eenmaal mee zijn weggekomen waarom dan niet nogmaals. Wees dus verstandig en geef hem niet nogmaals de kans.
pi_145070994
Hij heeft gebroken met die andere vrouw. Geen contact meer.
pi_145071014
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Jenny-VK het volgende:
Madelief, reactie op waarom hij vreemd is gegaan, dat hij zich niet gebonden wilt voelen? Dat is wat ik denk, hij zegt dat het alleen om de sex ging, maar zo simpel kan het niet zijn
Waarom kan het niet alleen de sex zijn?
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:35:43 #27
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_145071034
Een vriend van mij is ook zo'n type die altijd vreemd gaat.
Sinds kort een nieuwe vriendin, nu zou hij het niet meer doen.. maar inmiddels binnen een jaar al diverse keren vreemd gegaan. Bij zijn oude relaties was dit ook altijd het geval.
Even slijmen en zielig doen, maar over een langere periode zal het wel weer mis gaan.
pi_145071092
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

gaat mij om die 3.5 jaar. denk te naief dat dan alleen sex is.
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:39:29 #29
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_145071234
Oh, het meest belangrijke kwaad is al geschied: Vertrouwen gebroken. Hij zal echt nooit meer naar zijn werk, een spoedvergadering of overwerk kunnen gaan zonder dat jij denkt dat ie niet stiekem ergens zijn cardio aan het doen is en een nieuw bed op hardheid test. :Y
pi_145071280
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:29 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:29 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft besteedt nu al zijn tijd aan mij en aan de kinderen. we praten nu meer, wat we al lange tijd niet deden. wat ik al zei hij lijkt een andere persoon, iemand die beseft dat hij niet zonder ons gezin kan en alles op alles wilt zetten om het te laten werken.
pi_145071411
Voor hetzelfde geld is hij nog vaker vreemd gegaan maar heb je die keren niet ontdekt :o
Of hij veranderd weet ik niet maar ik hoor je niks zeggen over veranderingen na die eerste keer. Alleen een vaag excuus over dat hij van vrijheid houd....nu ineens niet meer dan? En had hij die vrijheid niet nodig in het begin van jullie huwelijk (vOOr het eerste slippertje) of heeft hij die stiekem toen ook genomen.

Ik wil hiermee overigens niet zeggen dat je met hem moet stoppen hoor, maar dit zijn dingen die bij mij opkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 21:53:10 ]
pi_145071437
Maar hij gaat nog steeds dezelfde baan hebben, die jongere mokkel zal er nog steeds aanwezig zijn. Zelfs als deze weg is, lopen er talloze jongere mokkels rond. Zelfs als hij niet initieert, kan zij alsnog hem versieren en hersenspoelen. Zijn collega's en vrienden zullen nog steeds hetzelfde blijven wat direct/indirect zijn gedrag in stand houdt. Hij moet echt zeggen waarom hij vreemd is gegaan of jij moet zeker weten waarom hij vreemd is gegaan. Alleen dan kan het nog misschien goed komen.

Maar eerst scheiden en zijn geld meenemen. Dan komt de rest. Hij mag wel terugkomen en proberen, maar gewoon eerst juridisch gescheiden en het geld nemen.

Kinderen willen dat jullie bij elkaar blijven, maar het is juist ook belangrijk voor de kinderen om het signaal af te geven dat vreemdgaan niet normaal is. Anders laten je kinderen later zich ook gemakkelijker op zo'n manier over zich heen lopen.
pi_145071460
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Jenny-VK het volgende:

[..]

Hij heeft besteedt nu al zijn tijd aan mij en aan de kinderen. we praten nu meer, wat we al lange tijd niet deden. wat ik al zei hij lijkt een andere persoon, iemand die beseft dat hij niet zonder ons gezin kan en alles op alles wilt zetten om het te laten werken.
Het blijft jouw keuze :)

Persoonlijk zou ik hem weren, gezien z'n historie en wat hij heeft geflikt. "Doe wat je gevoel zegt" is echt te cliché in zo'n situatie.
pi_145071760
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Het blijft jouw keuze :)

Persoonlijk zou ik hem weren, gezien z'n historie en wat hij heeft geflikt. "Doe wat je gevoel zegt" is echt te cliché in zo'n situatie.
tis ook gewoonte en gewenning waarom ik niet wil opgeven. Het alleen zijn, bang voor het onbekende. en natuurlijk nog wel van hem houden. maar het sein wat ik afgeef als ik terug ga, is idd dat ie dan alles kan flikken
pi_145071910
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Op zich is het ook raar; ik vermoed dat hij rond de 50 jaar is. Welk vrouw wilt nou vrijwillig een getrouwde man van in de 50 :') Tenzij zij ook in die leeftijds categorie zit of hij eruit ziet als een hunk. Maar ik denk het niet. M.a.w. hoogstwaarschijnlijk heeft hij gewoon werk van haar gemaakt over een langere periode.
pi_145071946
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Yiwei het volgende:

Maar eerst scheiden en zijn geld meenemen. Dan komt de rest. Hij mag wel terugkomen en proberen, maar gewoon eerst juridisch gescheiden en het geld nemen.

wat is dit?...t geld meenemen
pi_145072191
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Op zich is het ook raar; ik vermoed dat hij rond de 50 jaar is. Welk vrouw wilt nou vrijwillig een getrouwde man van in de 50 :') Tenzij zij ook in die leeftijds categorie zit of hij eruit ziet als een hunk. Maar ik denk het niet. M.a.w. hoogstwaarschijnlijk heeft hij gewoon werk van haar gemaakt over een langere periode.
zou je verbazen hoeveel jonge vrouwen zich werpen op mannen met status. Hij gaf aan dat ze gek op hem was. bij hem ging het om de sex zegt hij
pi_145072512
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat is dit?...t geld meenemen
Meestal zijn mensen getrouwd in gemeenschap van goederen, dus gewoon minstens de helft van het hele vermogen op je eigen naam zetten. Dit geldt als enige compensatie in een materiële vorm. Daarnaast weet hij dan ook echt dat je kan gaan wanneer je wilt. Maar als je echt een kans wilt geven, blijf samenwonen na scheiding i.c.m. relatietherapie. Ga niet apart wonen, want dan wurmt een mokkel weer bij hem. Kinderen willen ouders bij elkaar, nou ouders zijn bij elkaar. Alleen op papier niet meer en zij heeft wat meer geld. Mocht het goed gaan in de komende jaren, dan kunnen ze alsnog weer trouwen :') Gaat het niet goed, kan je ook zeer snel weg. Zeg maar een soort tussenvorm.

Trouwens die mokkels zou ik niet zomaar weg laten gaan, alsof het normaal is om andermans leven overhoop te gooien. Op de 1 of ander manier toch aan publieke schandpaal nagelen zonder dat mensen weten dat jij dat hebt gedaan. Dat zal ze leren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yiwei op 30-09-2014 22:10:33 ]
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:04:24 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145072773
Misschien moet je met hem afspreken dat hij het de volgende keer beter verbergt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_145072972
Ik ken hem natuurlijk door en door en jouw verhaal bevestigt mijn beeld over hem alleen maar. Neem hem terug, hij is helemaal verandert op de slechte punten en op de goede punten zijn alleen nog maar goeder geworden.
Heel veel geluk samen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:18:17 #41
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_145073679
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Jenny-VK het volgende:

[..]

zou je verbazen hoeveel jonge vrouwen zich werpen op mannen met status. Hij gaf aan dat ze gek op hem was. bij hem ging het om de sex zegt hij
Gaat om adoratie en narcisme.

( Edit:Ik moet niet schrijven met een paar uur slaap en een kut bui ^^ . Weltrusten! )

Jouw mannetje mag het wellicht niet zo bont maken maar hij liegt je aan met het zelfde gemak als hij adem haalt, zelfde geld voor alle beloftes die die je maakt omtrent betere tijden. Zadelt je gezin op met extra kosten mbt hotelletjes en etentjes. En geeft je een permanent inferieur gevoel en alle stress die er mee komt.

Doe jezelf en vooral je kinderen een plezier en verlaat die man voorgoed, nog hopelijk voor jullie voor het leven getekend worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Florentius op 30-09-2014 23:17:31 ]
pi_145074326
Hij is dus al minstens 2x vreemdgegaan. Voor mij zou het wel klaar zijn. En hoe hard het ook klinkt, de mening van je kinderen speelt hier geen rol in. Die snappen waarschijnlijk niet wat vreemdgaan betekent en natuurlijk willen die hun ouders bij elkaar.
pi_145074458
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Jenny-VK het volgende:
Dat kan natuurlijk wel zo simpel zijn, maar dat terzijde.

Je zegt dat jullie uit elkaar gegroeid zijn nadat je hem de eerste keer had betrapt. Dat zul je je ook op dat moment gerealiseerd hebben. Het lijkt dat daar een onderliggend probleem zit waar jullie beiden verantwoordelijk voor zijn.

Wat ik daarmee wil zeggen is dat het des foks is om heel erg te kijken naar het vreemdgaan, maar relatieproblemen zijn zelden zo simplistisch en alleen daar naar kijken maakt dat je niet oplost wat opgelost moet worden.

Op dit moment overweeg je om hem een nieuwe kans te geven. Om dan niet over een bepaalde tijd in dezelfde situatie te zitten moet er iets veranderen bij jullie. Ik lees nl dat jullie ook ten tijde van de eerste keer vreemdgaan niet echt de juiste keuzes maakten. Ik haal dat uit het feit dat jij spreekt over gedoogbeleid... Kennelijk liet je ook toen problemen links liggen. Dan komt er vanzelf een moment dat het echt goed fout gaat.

Kortom: als je het een kans wil geven moeten jullie daar iets aan doen. Problemen aanpakken en dus beter communiceren, bijsturen in plaats van negeren, enz.

Zelden lukt dat vanaf de positie waar jullie nu lijken te staan zonder hulp van buitenaf.

En dat zal best een paar vervelende gesprekken op gaan leveren die uiteindelijk ook de conclusie kunnen kennen: dit is niet meer te redden...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145075044
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk wel zo simpel zijn, maar dat terzijde.

Je zegt dat jullie uit elkaar gegroeid zijn nadat je hem de eerste keer had betrapt. Dat zul je je ook op dat moment gerealiseerd hebben. Het lijkt dat daar een onderliggend probleem zit waar jullie beiden verantwoordelijk voor zijn.

Wat ik daarmee wil zeggen is dat het des foks is om heel erg te kijken naar het vreemdgaan, maar relatieproblemen zijn zelden zo simplistisch en alleen daar naar kijken maakt dat je niet oplost wat opgelost moet worden.

Op dit moment overweeg je om hem een nieuwe kans te geven. Om dan niet over een bepaalde tijd in dezelfde situatie te zitten moet er iets veranderen bij jullie. Ik lees nl dat jullie ook ten tijde van de eerste keer vreemdgaan niet echt de juiste keuzes maakten. Ik haal dat uit het feit dat jij spreekt over gedoogbeleid... Kennelijk liet je ook toen problemen links liggen. Dan komt er vanzelf een moment dat het echt goed fout gaat.

Kortom: als je het een kans wil geven moeten jullie daar iets aan doen. Problemen aanpakken en dus beter communiceren, bijsturen in plaats van negeren, enz.

Zelden lukt dat vanaf de positie waar jullie nu lijken te staan zonder hulp van buitenaf.

En dat zal best een paar vervelende gesprekken op gaan leveren die uiteindelijk ook de conclusie kunnen kennen: dit is niet meer te redden...
bedankt ds4 dat had ik nodig :)
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:39:33 #45
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_145075085
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef DS4 het volgende:
Ik haal dat uit het feit dat jij spreekt over gedoogbeleid... Kennelijk liet je ook toen problemen links liggen. Dan komt er vanzelf een moment dat het echt goed fout gaat.
Ja duhhh!

Dat is omdat het type wat ze omschrijft predeert op niet standvastige, toegevende, manipuleerbare vrouwen die op kijken naar "de man".

Een vrouw die in controle is onderhandeld naar op zijn minst gelijke eigen rechten, geeft er geen fuck om, of schopt de kerel er uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Florentius op 30-09-2014 22:53:43 ]
pi_145078708
):O
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_145079116
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Jenny-VK het volgende:

[..]

Hoe was jullie seksleven?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 00:45:49 #48
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145079472
2 maanden is een goed begin, laat hem maar even op de blaren zitten als je hier nog van plan bent verder mee te gaan.
Thinking about thinking of you.
pi_145080396
Je kan me heel veel vertellen maar 3,5 jaar vreemdgaan is niet alleen voor de sex.
Ik denk meer dat hem de gevolgen niet bevallen en dat die gesnapt is. Een korte slippertje voor de sex geloofwaardig 31/2 jaar zorgvuldig liegen en bedriegen zegt heel veel over een persoon. Dat is stelselmatig en een patroon. Trap er niet in straks zit je weer precies hetzelfde schuitje.
Je hebt goed eraan gedaan hem eruit te gooien .Je verdient beter dan iemand die stelselmatig liegt.
pi_145080452
Streep jezelf helemaal weg, dan komt dit vast goed :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')