als reactie op wat is dit?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef Jenny-VK het volgende:
Het is een zelfstandige man die veel waarde hecht aan vrijheid
Ja dat kan alleen zal het geen blijvende verandering zijn denk ik, mogelijk kan hij zich laten castreren?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Jenny-VK het volgende:
Ik weet niet wat te doen. Kan het zijn dat hij nu echt veranderd is? Dat hij tot inkeer is gekomen nu hij weet wat hij mist?
Ja, dit. Voor de kinderen is het absoluut geen pretje, gescheiden ouders, zeker niet in hun leeftijd waar onzekerheden sowieso al de boventoon voeren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef DirtyDaniel het volgende:
Hou het voor de kinderen nog een paar jaartjes vol zou ik zeggen en kijk tegelijk of hij echt veranderd is. Denk dat geen van beide die 23 jaar weg willen gooien.Hij zal veel moeten doen om jou vertrouwen terug te winnen iig.
Nee. Het zou je eindeloos naïef maken. Maak hem duidelijk dat dit nou niet hét ideaalbeeld is dat puberende kinderen (sowieso een lastige fase van kinderen) van hun vader zouden moeten zien. (Je kinderen zijn ongetwijfeld niet dom en voelen de spanning ook wel)quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Jenny-VK het volgende:
Hallo,
Ik ben 23 jaar getrouwd met mijn man, we hebben 2 kinderen (12 en 13) ik heb een goed leven met hem, het ontbreekt ons aan niets. Hij heeft een zeer goede baan, maar is door zijn drukke baan weinig thuis.
Hij is in het verleden wel eens vreemdgegaan, ik heb mijn ogen toen gesloten, een soort van gedoogd beleid. 6 jaar geleden heb ik hem een ultimatum gesteld toen ik bewijs had van een slippertje. We zijn bij elkaar gebleven, maar we zijn eigenlijk meer uit elkaar gegroeid. Hij heeft mij nooit slecht behandeld en hij is een heel goede vader.
Nu ben ik er achter gekomen dat hij waarschijnlijk bijna 3.5 jaar iets heeft met een jongere vrouw van zijn werk. Ik ben mijn man gevolgd na wat vermoedens, hij ging naar een hotel. Ik heb ze toen zien weggaan.
Ik heb hem thuis opgewacht, ik was zo kwaad, hij is diezelfde dag meteen uit huis gegaan.
Er zijn nu bijna 2 maanden voorbij. Hij wilt me terug. Hij lijkt echt veranderd te zijn, hij geeft aan dat hij stuk gaat zonder mij. Dat hij niet ons hele huwelijk wilt weggooien. Hij heeft spijt, hij schrijft me nu ineens gedichten stuurt mij cadeaus. Hij heeft alles opgebiecht en hij wilt een schone lei, dat we opnieuw beginnen. De kinderen willen ook graag dat we bij elkaar komen.
Ik weet niet wat te doen. Kan het zijn dat hij nu echt veranderd is? Dat hij tot inkeer is gekomen nu hij weet wat hij mist?
De kinderen willen juist dat we bij elkaar komenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:26 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Nee. Het zou je eindeloos naïef maken. Maak hem duidelijk dat dit nou niet hét ideaalbeeld is dat puberende kinderen (sowieso een lastige fase van kinderen) van hun vader zouden moeten zien. (Je kinderen zijn ongetwijfeld niet dom en voelen de spanning ook wel)
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef Jenny-VK het volgende:
Yiwei, ik heb hem uit huis gezet, dat heeft hem gebroken. Hij wilt mij en de kinderen terug
Je spreekt jezelf anders wel tegen hier.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Jenny-VK het volgende:
ik was zo kwaad, hij is diezelfde dag meteen uit huis gegaan.
Dus moet je het maar pikken dat iemand je zo belazert? Zeker gezien het niet de eerste keer is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit. Voor de kinderen is het absoluut geen pretje, gescheiden ouders, zeker niet in hun leeftijd waar onzekerheden sowieso al de boventoon voeren.
23 jaar getrouwd zijn is niet mis, dan heb je al de nodige dingen meegemaakt met elkaar. En alleen is ook maar alleen.
Maar hoe vaak blijf je zijn vreemdgaan pakken? Na een tweede keer is de 'grap' ('Oh! Het spijt me! Sorry, ik zal het nooit meer doen') er toch wel af? Hij heeft waarschijnlijk zijn kans gegrepen bij de collega die niet bij haar partner terecht kon. En hij komt ook iets tekort dat hij niet met jou kan bespreken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Jenny-VK het volgende:
[..]
De kinderen willen juist dat we bij elkaar komen
Logisch maar dat wil niet zeggen dat het verstandig is en ook niet dat je daarom verplicht bent dat te doen. Eerlijk gezegd denk ik dat de verandering niet meer is dan spijt dat hij betrapt is want hij lijkt mij niet zo dom dat hij van te voren de gevolgen niet kon inschatten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Jenny-VK het volgende:
[..]
De kinderen willen juist dat we bij elkaar komen
Waarom kan het niet alleen de sex zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Jenny-VK het volgende:
Madelief, reactie op waarom hij vreemd is gegaan, dat hij zich niet gebonden wilt voelen? Dat is wat ik denk, hij zegt dat het alleen om de sex ging, maar zo simpel kan het niet zijn
gaat mij om die 3.5 jaar. denk te naief dat dan alleen sex is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom kan het niet alleen de sex zijn?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf anders wel tegen hier.
Wat is er nu echt aan de hand? Lijkt me dat het vertrouwen sowieso weg is.
Hij heeft besteedt nu al zijn tijd aan mij en aan de kinderen. we praten nu meer, wat we al lange tijd niet deden. wat ik al zei hij lijkt een andere persoon, iemand die beseft dat hij niet zonder ons gezin kan en alles op alles wilt zetten om het te laten werken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf anders wel tegen hier.
Wat is er nu echt aan de hand? Lijkt me dat het vertrouwen sowieso weg is.
Het blijft jouw keuzequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Jenny-VK het volgende:
[..]
Hij heeft besteedt nu al zijn tijd aan mij en aan de kinderen. we praten nu meer, wat we al lange tijd niet deden. wat ik al zei hij lijkt een andere persoon, iemand die beseft dat hij niet zonder ons gezin kan en alles op alles wilt zetten om het te laten werken.
tis ook gewoonte en gewenning waarom ik niet wil opgeven. Het alleen zijn, bang voor het onbekende. en natuurlijk nog wel van hem houden. maar het sein wat ik afgeef als ik terug ga, is idd dat ie dan alles kan flikkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het blijft jouw keuze
Persoonlijk zou ik hem weren, gezien z'n historie en wat hij heeft geflikt. "Doe wat je gevoel zegt" is echt te cliché in zo'n situatie.
Op zich is het ook raar; ik vermoed dat hij rond de 50 jaar is. Welk vrouw wilt nou vrijwillig een getrouwde man van in de 50quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom kan het niet alleen de sex zijn?
wat is dit?...t geld meenemenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Yiwei het volgende:
Maar eerst scheiden en zijn geld meenemen. Dan komt de rest. Hij mag wel terugkomen en proberen, maar gewoon eerst juridisch gescheiden en het geld nemen.
zou je verbazen hoeveel jonge vrouwen zich werpen op mannen met status. Hij gaf aan dat ze gek op hem was. bij hem ging het om de sex zegt hijquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Op zich is het ook raar; ik vermoed dat hij rond de 50 jaar is. Welk vrouw wilt nou vrijwillig een getrouwde man van in de 50Tenzij zij ook in die leeftijds categorie zit of hij eruit ziet als een hunk. Maar ik denk het niet. M.a.w. hoogstwaarschijnlijk heeft hij gewoon werk van haar gemaakt over een langere periode.
Meestal zijn mensen getrouwd in gemeenschap van goederen, dus gewoon minstens de helft van het hele vermogen op je eigen naam zetten. Dit geldt als enige compensatie in een materiële vorm. Daarnaast weet hij dan ook echt dat je kan gaan wanneer je wilt. Maar als je echt een kans wilt geven, blijf samenwonen na scheiding i.c.m. relatietherapie. Ga niet apart wonen, want dan wurmt een mokkel weer bij hem. Kinderen willen ouders bij elkaar, nou ouders zijn bij elkaar. Alleen op papier niet meer en zij heeft wat meer geld. Mocht het goed gaan in de komende jaren, dan kunnen ze alsnog weer trouwenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dit?...t geld meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat om adoratie en narcisme.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Jenny-VK het volgende:
[..]
zou je verbazen hoeveel jonge vrouwen zich werpen op mannen met status. Hij gaf aan dat ze gek op hem was. bij hem ging het om de sex zegt hij
Dat kan natuurlijk wel zo simpel zijn, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Jenny-VK het volgende:
Madelief, reactie op waarom hij vreemd is gegaan, dat hij zich niet gebonden wilt voelen? Dat is wat ik denk, hij zegt dat het alleen om de sex ging, maar zo simpel kan het niet zijn
bedankt ds4 dat had ik nodigquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel zo simpel zijn, maar dat terzijde.
Je zegt dat jullie uit elkaar gegroeid zijn nadat je hem de eerste keer had betrapt. Dat zul je je ook op dat moment gerealiseerd hebben. Het lijkt dat daar een onderliggend probleem zit waar jullie beiden verantwoordelijk voor zijn.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het des foks is om heel erg te kijken naar het vreemdgaan, maar relatieproblemen zijn zelden zo simplistisch en alleen daar naar kijken maakt dat je niet oplost wat opgelost moet worden.
Op dit moment overweeg je om hem een nieuwe kans te geven. Om dan niet over een bepaalde tijd in dezelfde situatie te zitten moet er iets veranderen bij jullie. Ik lees nl dat jullie ook ten tijde van de eerste keer vreemdgaan niet echt de juiste keuzes maakten. Ik haal dat uit het feit dat jij spreekt over gedoogbeleid... Kennelijk liet je ook toen problemen links liggen. Dan komt er vanzelf een moment dat het echt goed fout gaat.
Kortom: als je het een kans wil geven moeten jullie daar iets aan doen. Problemen aanpakken en dus beter communiceren, bijsturen in plaats van negeren, enz.
Zelden lukt dat vanaf de positie waar jullie nu lijken te staan zonder hulp van buitenaf.
En dat zal best een paar vervelende gesprekken op gaan leveren die uiteindelijk ook de conclusie kunnen kennen: dit is niet meer te redden...
Ja duhhh!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef DS4 het volgende:
Ik haal dat uit het feit dat jij spreekt over gedoogbeleid... Kennelijk liet je ook toen problemen links liggen. Dan komt er vanzelf een moment dat het echt goed fout gaat.
Hoe was jullie seksleven?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Jenny-VK het volgende:
[..]
zou je verbazen hoeveel jonge vrouwen zich werpen op mannen met status. Hij gaf aan dat ze gek op hem was. bij hem ging het om de sex zegt hij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |