nee manquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Laten we eerlijk zijn, Andersen schiet hem slecht in, het is dat die keeper niet meer goed stond
Jij hebt altijd wat om te zeiken, hé.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Laten we eerlijk zijn, Andersen schiet hem slecht in, het is dat die keeper niet meer goed stond
Strootman is wel één van de groten der aardequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten ze hem weer na de winterstop.
Doesn't matter we scoredquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Niet met volle mond praten jijquote:
Gewoon goed genoeg dus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Je bent en blijft triest.quote:
Schone had hem al moeten maken na die geweldige steekbal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
hier moet je gewoon winnenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wat om te zeiken, hé.
Al had ie hem met zijn lul binnengeschoven, boeiendquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Dat niet, maar iig ELquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Edensnator het volgende:
OVERWINTEREN IN DE CHAMPIONS LEAGUE LALALAALAALA
Dat is zoquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Schone had hem al moeten maken na die geweldige steekbal.
Schone schoot hem eerder slecht in. Zo'n bal moet gelijk al zitten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Zeker, maar het is wel duidelijk aan wie hij alles te danken heeft.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Strootman is wel één van de groten der aarde
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Wazaaaaa het volgende:
Gaat Cillessen een pingel tegenhouden?
Hou je bek skkl moet ik je slopenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef tralalala het volgende:
Scheids heeft ook echt zo'n vieze Griekse kankerkop
Altijdquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Wazaaaaa het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Vuile vieze teringgrafkuthoerenscheids, val dood.
Ik zeg nee.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Wazaaaaa het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:16 schreef Caland het volgende:
GOLAZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik ben geen Ajax fan dus sta hier wat nuchterder in, maar ik ken je gevoel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Vuile vieze teringgrafkuthoerenscheids, val dood.
Penaltykiller dezequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:16 schreef Caland het volgende:
Cillessen lag alweer in de hoek voor de aanloop.
Schavuit, NSBANK!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gerapporteerd, idioot met je gescheld
dit dusquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De Cil bij penals laten staan. Boer had Krul even moeten wisselen.
Daar zullen ze hier wakker van liggen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gerapporteerd, idioot met je gescheld
Ja niet dusquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef Robar het volgende:
Hoe kan die scheidsrechter op de achterlijn dat in godsnaam zien?
Maar GGMM vindt hem echt goed.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef satecl het volgende:
Hahah die Cilessen is echt lachwekkend met penalty's.
Op een gegeven moment word het een doel op zich.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Zorro het volgende:
Toch best knap eigenlijk. Zoveel penalties in je leven en altijd gewoon verkeerd kiezen. Is ook een talent wel.
Marsman in Oranjequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Cillessen is natuurlijk geen Marsman die wel penalty's kan tegenhouden.
Ze gebruiken microfoontjes, zonder microfoontjes had hij geen pingel gegeven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Dit zijn de charmes van het niet gebruiken van elektronische hulpmiddelen.
#Marsmaninoranjequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Cillessen is natuurlijk geen Marsman die wel penalty's kan tegenhouden.
Maar hij duikt ook altijd zo halfbakkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
We doen nou allemaal wel alsof de Cil geen pingel kan pakken, maar het is niet alsof vd Sar een pingel heeft gepakt voor zijn 30ste.
Wat een logica.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof de scheids vanaf die stand keek, gewoon penal niks minder
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rot op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:19 schreef Shreyas het volgende:
Andersen, extreem slecht weer. Waardeloze speler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sporting-ChelseaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn hemel wat ben jij dom zeg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neequote:
De Boer had Krul moeten halen, #ExitFrankquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef satecl het volgende:
Hahah die Cilessen is echt lachwekkend met penalty's.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Sporting-ChelseaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complot tegen de jodenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gvd wordt echt zo'n kanjer wedstrijd. Hoe an het dat Ajax altijd genaaid wordt in de CL?
Najah, van die afstand lijkt het inderdaad hands.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben ook een goed zanger, ik kan alleen niet zingen.
v/d Sar hield er toch maar mooi twee bij Fulham - Aston Villa (rond 2005)quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
We doen nou allemaal wel alsof de Cil geen pingel kan pakken, maar het is niet alsof vd Sar een pingel heeft gepakt voor zijn 30ste.
Wat een geweldige vergelijking.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben ook een goed zanger, ik kan alleen niet zingen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef Shreyas het volgende:
Niemand bij Ajax kan normaal verdedigen zonder overtredingen te maken. Dat is wel zorgwekkend.
Als de scheids had opgelet had je deze post niet gemaaktquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef HighVolume het volgende:
Echt ... we moeten in de winterstop echt gaam versterken .. dan maar niet het stadion kopen maar dit is echt triest.
Ik weet niet of jij kijkt maar dat deed Van Rhijn netquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef Shreyas het volgende:
Niemand bij Ajax kan normaal verdedigen zonder overtredingen te maken. Dat is wel zorgwekkend.
ha een kakkerlakquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef Collide het volgende:
Ajax heeft ook vaak genoeg geluk gehad, dus nu niet zo janken allemaal.
inderdaad gelijk messi halen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef HighVolume het volgende:
Echt ... we moeten in de winterstop echt gaam versterken .. dan maar niet het stadion kopen maar dit is echt triest.
:' )quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef Zorro het volgende:
En maar klagen. Het is een team uit voetbalgrootheid Cyprus hoor :' )
Gewoon meer investeren in de FIFA ipv telkens de KNVBquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef HighVolume het volgende:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 21:18:16Ajax wordt weer eens bestolen.... Zo haal je nooit een 2e ronde.. Corrupte bende reageer retweet
SPOILER: Schalke-MariborOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan Johnniequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Johnny heeft gesproken.twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 21:18:16Ajax wordt weer eens bestolen.... Zo haal je nooit een 2e ronde.. Corrupte bende reageer retweet
In de CL? Kan het me niet herrineren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef Collide het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef HPLC het volgende:
Echt één onterechte penalty die binnen wordt geschoten en FOK! eist nieuwe verdedigers, middenvelders en een keeper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complimenteer hem vanwege z'n mensenkennis.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René, Elan heeft mij vandaag een GGMM lover genoemd.
Hoe moet ik daar mee om gaan?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef Collide het volgende:
jazeker wel .. zoals je eerder hebt kunnen lezen ben ik al de hele avond aan het janken over serero andersen en sigg..quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als de scheids had opgelet had je deze post niet gemaakt
Ja dicht met dit topic en na de wedstrijd mag die weer openquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik stel voor dat we pas na de wedstrijd afgeven op de arbitrage.
Ik eis publieke executie van die kerel achter het doel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, ik stel voor dat we pas na de wedstrijd afgeven op de arbitrage.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Schalke-MariborOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent zelf een tanderquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef GGMM het volgende:
Tussenstanden in een spoiler of gewoon in het andere topic aub.
Ik wil alleen zeggen dat je je bij een winstpartij voor Ajax onnodig je ergens druk om maakt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dicht met dit topic en na de wedstrijd mag die weer open
Wat is dit nou weer voor gelul man
doelsaldoquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat je je bij een winstpartij voor Ajax onnodig je ergens druk om maakt.
Jij denkt echt dat Ajax dit wint?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat je je bij een winstpartij voor Ajax onnodig je ergens druk om maakt.
Raul is de doelpuntenmaker, assist Farfanquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bedankt, nu weet ik wie er gescoord heeft.
Je hoefde niet te klikken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bedankt, nu weet ik wie er gescoord heeft.
Dat zeg je zeker omdat hij een neger is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Scorpie het volgende:
Die Serero is ook echt een mongool. Loopt alles dicht.
Ok.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Ajax dit wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |