konijnen zijn onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:22 schreef ToT het volgende:
Rotbeest zit elke godsganse fucking avond, nacht en ochtend in mijn tuin, en nu komt het kreng gewoon niet he!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je had toch een afsluiting gemaakt dat die niet de tuin van de buren in kan toch als je hem wil vangen en hij wegrent??
Heb je er ook over gedacht dat die afsluiting misschien twee kanten op werkt?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt David voor de heerlijke muziek
ik las Brandend Zandquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef ToT het volgende:
Met het volgende nummer blijven we in dat land!
Oh, ik ging alweer reconnectenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef ToT het volgende:
Ik was ff buiten kijken naar dat beest en Autodj faalt hard!
Hey, jij hier ook!?quote:
quote:
Heeft Sabrina er ook eentje over Moskou gemaakt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat nummer van Sabrina wel als het goed is
en die van MJ ook
nu twijfel ik, maar het nummer heet wel moskow nightsquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft Sabrina er ook eentje over Moskou gemaakt?
Helmut Lotti ook goed?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu twijfel ik, maar het nummer heet wel moskow nights
He's got huge, sharp... er... He can leap about. Look at the bones!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:48 schreef ToT het volgende:
*Plop* ja wel genoeg moed indrinken om straks het epische gevecht met dat monster aan te gaan!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |