Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan momenteel alleen zien wat er in de lucht hangt en niet wat voor melding daar aan gekoppeld is.
In plaats van een schok geven start hij ACDC opquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een virtuele dan, daar heb je écht geen ene kut aan
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In plaats van een schok geven start hij ACDC op
* Fogel probeert onschuldig rond te kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staat nu idd wel klaar ja!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel probeert onschuldig rond te kijken
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel probeert onschuldig rond te kijken
wat David zegtquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
Ja op zich zou ik het hierna wel van David over willen nemen, maar als dat mormel straks in mijn tuin komt, wil ik er natuurlijk wel meteen op a kunnen gaan!
jij om half elf dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
Andersom!Suicidal Tendencies is de naam van de band!
oh zoquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
Andersom!Suicidal Tendencies is de naam van de band!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Je staat erop ToT om 22:30 met een hele toepasselijke show
je moest net al boutenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]Laten we hopen dat die titel gaat kloppen!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moest net al bouten
Konijnenbouten
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moest net al bouten
Konijnenbouten
ik in 5 minuten tijdquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik moest nu voor de 4e keer reconnecten in 2 uur tijd.
Je had toch een afsluiting gemaakt dat die niet de tuin van de buren in kan toch als je hem wil vangen en hij wegrent??quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:22 schreef ToT het volgende:
Rotbeest zit elke godsganse fucking avond, nacht en ochtend in mijn tuin, en nu komt het kreng gewoon niet he!
konijnen zijn onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:22 schreef ToT het volgende:
Rotbeest zit elke godsganse fucking avond, nacht en ochtend in mijn tuin, en nu komt het kreng gewoon niet he!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je had toch een afsluiting gemaakt dat die niet de tuin van de buren in kan toch als je hem wil vangen en hij wegrent??
Heb je er ook over gedacht dat die afsluiting misschien twee kanten op werkt?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt David voor de heerlijke muziek
ik las Brandend Zandquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef ToT het volgende:
Met het volgende nummer blijven we in dat land!
Oh, ik ging alweer reconnectenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef ToT het volgende:
Ik was ff buiten kijken naar dat beest en Autodj faalt hard!
Hey, jij hier ook!?quote:
quote:
Heeft Sabrina er ook eentje over Moskou gemaakt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat nummer van Sabrina wel als het goed is
en die van MJ ook
nu twijfel ik, maar het nummer heet wel moskow nightsquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft Sabrina er ook eentje over Moskou gemaakt?
Helmut Lotti ook goed?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu twijfel ik, maar het nummer heet wel moskow nights
He's got huge, sharp... er... He can leap about. Look at the bones!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:48 schreef ToT het volgende:
*Plop* ja wel genoeg moed indrinken om straks het epische gevecht met dat monster aan te gaan!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
He's got huge, sharp... er... He can leap about. Look at the bones!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uhg de vriend van mijn huisgenoot enge dispuutgast met een rrrr ik ben er gewoon bang van
Ik ben nog nooit geconfronteerd met deze types.quote:
Rrrrrrrrrrrrrogierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr? Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreinout?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uhg de vriend van mijn huisgenoot enge dispuutgast met een rrrr ik ben er gewoon bang van
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geconfronteerd met deze types.
Weet niet wat ik er mee aan moet. het was wel 'gezellig' maar ik ben blij dat ik weer wat gitaarmuziek heb om me tot rust te brengen
Lisa, Amy & Shelley - R? (Die kunnen er ook echt wel wat van!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrogierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr? Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreinout?
Neue Deutsche Wellequote:Op dinsdag 30 september 2014 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dit dan het mysterieuse genre 'krautrock'
Ik weet niet precies maar hij gaf me een naar gevoelquote:
Fout. Lisa, Amy & Shelley kunnen er niets vanquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Lisa, Amy & Shelley - R? (Die kunnen er ook echt wel wat van!)
Verrrschrrrrrikklijk!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies maar hij gaf me een naar gevoel
Een beetje zoals
[ afbeelding ]
Dit nummerquote:
Dude, heb je hun "r" wel eens gehoord?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fout. Lisa, Amy & Shelley kunnen er niets van
Ja dat is idd ff kut.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vette muziekJammer dat er geen titels bij staan
Plaatje plakt niet, maar de titel zegt genoeg!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WAT ZEI JE ???
[ afbeelding ]
Sandra - Maria Magdalenaquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vette muziekJammer dat er geen titels bij staan
Ik block hun nummers standaard uit mijn geheugenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, heb je hun "r" wel eens gehoord?
Ook bekend van 'the heat of the night'?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is idd ff kut.
Sandra - Maria Maghdalena.
Hoe raad je hetquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Plaatje plakt niet, maar de titel zegt genoeg!Die met de bijl?
Joooonge wat een dikke *pieeeep*quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik block hun nummers standaard uit mijn geheugensorry
Volgens mij wel ja, kan ik nu ff niet voor de geest halen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook bekend van 'the heat of the night'?
Opgezocht, en het klopt!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Joooonge wat een dikke *pieeeep*
Ja hequote:Op dinsdag 30 september 2014 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Joooonge wat een dikke *pieeeep*
Das het enige wawt ik niet snap aan dat 'kinder'nummerquote:
Oh nee verkeerde quote, ik bedoelde eigenlijk dat over Sandra, dat dat andere nummer ook van haar is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das het enige wawt ik niet snap aan dat 'kinder'nummer
Kijk maar met google; als je iemands adres of postcode weet, kun je de naam en telefoonnummer zo achterhalen.quote:
Hehequote:Op dinsdag 30 september 2014 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk maar met google; als je iemands adres of postcode weet, kun je de naam en telefoonnummer zo achterhalen.
PTT/TPG en KPN waren er vroeger vet pissed over, maar dat nu 1 van die werkneemsters me zelfs adviseerde dat te gebruiken vond ik wel geweldig!
Oh dat is sowieso een feit. Zeer zeker met internet; Op sommige sites moet je een google account hebben om in te loggen, maar die moet weer aan je mobieltje gekoppeld orden, en soms als ik een fucking linkje aanklik, zie ik meteen een lijst mensen die ik zou moeten kennen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hehe
Ja privacy bestaat toch al niet meer
Ja altijd mensen die ik tien jaar geleden in m'n msn lijst hadquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat is sowieso een feit. Zeer zeker met internet; Op sommige sites moet je een google account hebben om in te loggen, maar die moet weer aan je mobieltje gekoppeld orden, en soms als ik een fucking linkje aanklik, zie ik meteen een lijst mensen die ik zou moeten kennen!
Ja een paar ken ik wel, waaronder iemand van hier dit topic!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja altijd mensen die ik tien jaar geleden in m'n msn lijst had
Ik doe sowieso zo min mogelijk op dat gebied. Geen Facebook of Twitter of dat soort shizzle.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:28 schreef YokiKater het volgende:
Het ligt er maar net aan wat voor sporen je zelf achterlaat. Maar als je tegenwoordig een beetje digitaal sociaal wilt gaan doen dan ontkom je er niet meer aan.
In m;n telefoon zijn ook MSN namen van 2005 ofzo gesynchroniseerd. Van die enorm lange namen met songteksten en breezernamen enzoquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een paar ken ik wel, waaronder iemand van hier dit topic!
Maar niet iedereen komt me bekend (meer?) voor .
Daar ben ik juist een beetje mee begonnen, vind het wel leuk tot op zekere mate.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe sowieso zo min mogelijk op dat gebied. Geen Facebook of Twitter of dat soort shizzle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |