Om te sturenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Wasda vooraan trouwens? Torsiestang?
Het zwaartepunt ligt wel een heel stuk lager op deze manier, zal vast helpenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:47 schreef mstx het volgende:
Het is gewoon een prachtig stukje techniek, daar hou ik van![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan die een wheelie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:33 schreef mstx het volgende:
Nieuwe Vyrus: de 986 M2![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn dezelfden die dan in de file hun auto tegen de stippellijn aanzettenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:39 schreef Yreal het volgende:
Vervolgens begint ie foto's van me te maken dat ie aangifte gaat doen en natrekken omdat ik niet kan motorrijden. Whut![]()
Ik ben best beledigd dat ie wil natrekken dat ik wel een rijbewijs heb.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfden die dan in de file hun auto tegen de stippellijn aanzetten
Nieuwe aflevering van MotoMe, overigens
Issie de volgende dag al vergeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben best beledigd dat ie wil natrekken dat ik wel een rijbewijs heb.
En bang dat ie mijn motor omtrapt als ie hem nog eens ziet.
Ligt het aan mij, of doen steeds meer mensen moeilijk om inhalen voor het stoplicht?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Issie de volgende dag al vergeten.
Als ik daar bang voor moet worden zou dat betekenen dat ik in 053 helemaal niet meer kan rijden, heb er genoeg geïrriteerd namelijk
Dat valt wel mee, mensen kunnen het gewoon niet verkroppen dat jij straks al thuis met een biertje op de bank ligt terwijl zij nog in de file staanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of doen steeds meer mensen moeilijk om inhalen voor het stoplicht?
Gaat nog wat worden als van het weekend de utrechtse baan dicht isquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, mensen kunnen het gewoon niet verkroppen dat jij straks al thuis met een biertje op de bank ligt terwijl zij nog in de file staan
Ik heb het in een recalcitrante bui wel eens gedaan in de mcdrivequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Jaloezie, afgunst, irritatie omdat in koekblik, kenau thuis, dezelfde kenau die motorrijden verbied en mogelijk hebben ze op wegmisbruikers WheelieTime gezien.![]()
En de mooiste die ik ooit gehoord heb: "in de winkel kruip je toch ook niet voor?!"
Ik moet in dat debat altijd hieraan denken:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Jaloezie, afgunst, irritatie omdat in koekblik, kenau thuis, dezelfde kenau die motorrijden verbied en mogelijk hebben ze op wegmisbruikers WheelieTime gezien.![]()
En de mooiste die ik ooit gehoord heb: "in de winkel kruip je toch ook niet voor?!"
Ik wil er nog steeds een!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:36 schreef mstx het volgende:
Honda MSX125, wel geinig ding ja![]()
Je moet alleen niet al te groot zijn
[ afbeelding ]
ja deze rijdt tenminstequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het contrast met de CB van SD, ik huiver
alleen is de grom van dat ding op dezelfde toonhoogte als een alpaca die net een trap in zijn ballen heeft gehadquote:
ruitenwisser eraf trekkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben best beledigd dat ie wil natrekken dat ik wel een rijbewijs heb.
En bang dat ie mijn motor omtrapt als ie hem nog eens ziet.
met le moteur door de mcdrive?? Dapper hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb het in een recalcitrante bui wel eens gedaan in de mcdrive
Die hebben twee rijen bij ons, iedereen stond rechts. Dus ik hopte over de stoeprand in de linker
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
met le moteur door de mcdrive?? Dapper hoor
tanktas vol kroketten en nuggetsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ruitenwisser eraf trekken
[..]
met le moteur door de mcdrive?? Dapper hoor
Welke maat is het en foto?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:08 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand met een Nolan helm die voor een klein prijsje een B1 bluetooth dingetje wil overnemen? Past op N44/N104 en een aantal andere helmen.
Hoorde er een paar maanden geleden al over. To ding wel, maar voor die paar cc ruil ik mijn baby niet in. <3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |