Soms kan je idd effe pech hebben. K&N is nu niet het meest lullige bedrijfje jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
K&N. Ik ga er vanuit dat het een incident is, want de vorige was exact eenzelfde en die heeft nooit een kik gegeven.
Ik neem gemakshalve effe aan dat Deka wel weet waar die mee bezig is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef BlackLining het volgende:
Mja, da hoort nie
Heb je hem niet te strak vast gezet bij de laatste wissel? Daar houden ze niet van.
Het is hetzelfde filter wat op onverklaarbare wijze loszat toen ik net Noorwegen was binnengereden. Toen heb ik 'm voorzichtig stapsgewijs vastgezet totdat'ie niet meer lekte.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef BlackLining het volgende:
Mja, da hoort nie
Heb je hem niet te strak vast gezet bij de laatste wissel? Daar houden ze niet van.
nouquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem gemakshalve effe aan dat Deka wel weet waar die mee bezig is.
Ken er genoeg die vol overtuiging een oliefilter zes slagen voorbij handvast draaien hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem gemakshalve effe aan dat Deka wel weet waar die mee bezig is.
Kan zomaar een fabricage fout zijn, gebeurt af en toe.
Btw Deka..ik zou er effe een mailtje naar K&N doen. Wie weet zit er een gratis oliefilter aan vast.
zat een keer niet op te letten met de FZR. In 2 keer vastgezet. Eerste keer zat ie al goed. 2 keer draaide ik het hele huis aan gort.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ken er genoeg die vol overtuiging een oliefilter zes slagen voorbij handvast draaien hoor
Sterker nog, ik ken iemand die zijn oliefilterbout dol gedraaid had de avond voor een FOK rit
mooie motor hequote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
¤111,- bekeuring
1200 km in 3 dagen gereden, niets aan de hand
20 km heen en terug en gelijk een prent
Het eerste wat mij opviel was de spijkerbroek. Toen de bus .quote:
ja nou he lekekr rijden met de moter gr grquote:
kentekenplaatquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Het eerste wat mij opviel was de spijkerbroek. Toen de bus .
heb ik ook wel eens gehad met een lekke band. Die liep gewoon leeg tot een bepaald aantal bar, misschien dat er dan niet meer genoeg druk in de band zit om nog verder leeg te lopen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:51 schreef Yreal het volgende:
Mijn voorband loopt steeds terug naar 1.6 bar. Iemand die weet wat dat is? Lek lijkt mij niet, dan zou die 1.6 ook niet blijven..
Lijkt mij wel lek, anders kan er ook geen lucht ontsnappen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:51 schreef Yreal het volgende:
Mijn voorband loopt steeds terug naar 1.6 bar. Iemand die weet wat dat is? Lek lijkt mij niet, dan zou die 1.6 ook niet blijven..
Binnenventieltje effe laten vervangen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:51 schreef Yreal het volgende:
Mijn voorband loopt steeds terug naar 1.6 bar. Iemand die weet wat dat is? Lek lijkt mij niet, dan zou die 1.6 ook niet blijven..
Iets met een knipperlichtje. "Je moet je knipperlicht aandoen, jij zemmel*"quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:28 schreef Erasmo het volgende:
Wat werd er nou op het einde gezegd? Jammer dat het filmpje van een dusdanige kwaliteit is dat je niet kan zien of de vrachtwaggel z'n knipper aan had.
vrachtwagen reed om een voorsorteervak voor linksaf. hij had nooit naar rechtsaf mogen slaan knipper of nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:28 schreef Erasmo het volgende:
Wat werd er nou op het einde gezegd? Jammer dat het filmpje van een dusdanige kwaliteit is dat je niet kan zien of de vrachtwaggel z'n knipper aan had.
wat hebben jullie toch voor kippenkracht joh... bij BL moest ik hem ook al losmakenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, de XL ligt helemaal uit elkaar, behalve de achterbrug want die krijg ik niet los Morgen ff langs een maat om m met de luchtsleutel los te maken.
Met een beetje inzicht kun je zelf ook wel bedenken dat een vrachtwagen wat ruimte nodig heeft om een bocht naar rechts te maken. Een knipperlichtje had wel sjiek gewezen dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vrachtwagen reed om een voorsorteervak voor linksaf. hij had nooit naar rechtsaf mogen slaan knipper of niet
een beetje ruimte misschien maar als je dan als chauffeur volledig! op een andere rijstrook gaat rijden ben je gewoon verkeerd bezig. zeker als er verkeer achter je zitquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Met een beetje inzicht kun je zelf ook wel bedenken dat een vrachtwagen wat ruimte nodig heeft om een bocht naar rechts te maken. Een knipperlichtje had wel sjiek gewezen dan.
Dit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een beetje ruimte misschien maar als je dan als chauffeur volledig! op een andere rijstrook gaat rijden ben je gewoon verkeerd bezig. zeker als er verkeer achter je zit
misschien kun je zn baan overnemenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit.
De combi waar de beste man mee reed kan makkelijk een bochtje maken dus ik snap ook niet echt wat vrachtwagenmeneer daar op die andere strook deed.
Zit ik al 2 jaar op te wachten!quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien kun je zn baan overnemen
volgens mij knippert ie ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Met een beetje inzicht kun je zelf ook wel bedenken dat een vrachtwagen wat ruimte nodig heeft om een bocht naar rechts te maken. Een knipperlichtje had wel sjiek gewezen dan.
ik zit me helemaal de schompes te leren elektrotechniek enzo kill it with firequote:Op zondag 12 oktober 2014 15:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zit ik al 2 jaar op te wachten!
kutpolen ook
Moet je dat allemaal leren voor machinist?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit me helemaal de schompes te leren elektrotechniek enzo kill it with fire
kwab principe werking van het geheel. Tegenwoordig doet de machinist alleen problemen signaleren aan de hoogspanninginstallatie en heel beperkt oplossen..quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Moet je dat allemaal leren voor machinist?
kon het niet laten...
Ik ken je lijdenswegquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit me helemaal de schompes te leren elektrotechniek enzo kill it with fire
Wat is een zemmelquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Iets met een knipperlichtje. "Je moet je knipperlicht aandoen, jij zemmel*"
*Vrij vertaald.
Ik kon er zelfs op springen en er kwam geen beweging inquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch voor kippenkracht joh... bij BL moest ik hem ook al losmaken
Volgens mij is zemmel iets wat de Brabanders zeggen ofzo.. BL kan daar vast meer over vertellen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ken je lijdensweg
[..]
Wat is een zemmel
WD40 en cola doen wonderenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon er zelfs op springen en er kwam geen beweging in
Een zemmel is ongeveer hetzelfde als de lieve woordjes klootzak en flikker.quote:
Als je er effe ¤899,50 bij doet en een krat Grolsch hebben we een deal!quote:
Tis idd een beetje dubbel; je zou bijna zeggen dat hij het hele verhaal uitlokte.. hij had immers wél de tegenwoordigheid van geest om op de luchthoorn te gaan hangen toen hij pas halverwege de truck was.. dus hij heeft het allemaal zien gebeuren in zijn rechter spiegel. Tevens had hij heel die ruimte niet nodig; 2 assig trekkertje met een oplegger met naloopas om een riante bocht een 8 meter brede zijstraat in te maken, en dan nog geen richting aangeven ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit.
De combi waar de beste man mee reed kan makkelijk een bochtje maken dus ik snap ook niet echt wat vrachtwagenmeneer daar op die andere strook deed.
Maar brommertrijdert is ook dom bezig om zo'n risico te willen nemen. Vooruit kijken en anticiperen op andermans fouten en opvangen, ofzoiets zeg maar.
en vervolgens een volledige revisie eroverheen jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je er effe ¤899,50 bij doet en een krat Grolsch hebben we een deal!
Daarna mag je erop stampen.
Zelfs met 3 starre assen onder de trailer was die bocht goed te doen. Daarom snap ik die vrachtmeneer niet dat hij op links staat. Hij idd wel heel erg snel met zijn luchthoorn. Je denkt idd dat hij het erom doet want de motorrijders hadden genoeg afstand en lieten zich zien in de spiegels. Wel een bitje jammer van de chauffeur want je weet dat je op een potentieel moordwapen rijdt. Wellicht tijdsdruk of irritatie jegens motorrijders maar dan nog hoor je dit niet te doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis idd een beetje dubbel; je zou bijna zeggen dat hij het hele verhaal uitlokte.. hij had immers wél de tegenwoordigheid van geest om op de luchthoorn te gaan hangen toen hij pas halverwege de truck was.. dus hij heeft het allemaal zien gebeuren in zijn rechter spiegel. Tevens had hij heel die ruimte niet nodig; 2 assig trekkertje met een oplegger met naloopas om een riante bocht een 8 meter brede zijstraat in te maken, en dan nog geen richting aangeven ook.
Motorrijder reageert wel een beetje overdreven, maar stel je de adrenalinerush effe voor in die situatie.. ik was ook door het lint gegaan denk ik.
Blok is goed hoor! De rest...tja.. het hok is alweer 24 jaar oudquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en vervolgens een volledige revisie eroverheen ja
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Volgens mij is zemmel iets wat de Brabanders zeggen ofzo.. BL kan daar vast meer over vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |