Echt he.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kaassmurrie, tiet, salami, wat een vies, ranzig mannetje ben je toch ook. Bah.
atmosphere at melkweggie aw yeahquote:
yoo Tijger .. nieuwe van Riot Squad al gehoord?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga naar Awakenings in de gashouder de 16e. #ADE
Nee kende hem nog niet! Super vetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
yoo Tijger .. nieuwe van Riot Squad al gehoord?
Anxiety ken je wel toch? Die was ook al zo bruutquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee kende hem nog niet! Super vetBest tof die mix van Rock en Hardcore
gezelligquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga naar Awakenings in de gashouder de 16e. #ADE
Die had ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:38 schreef VeerEli het volgende:
Pizza quattro formaggi is mijn favo
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ga ook naar ADE, waarom ben ik jou, Krikri en Mortaxx vorig jaar niet tegen gekomen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Pff, much choice, so music, wow.Wil overal wel heen. Kan denk ik maar één dagje gaan qua tijd maar ja. Dit zag er wel tof uit. Eigenlijk is bijna alles gewoon wel tof.
[..]
Waar ga jij heen?
Het is allemaal een plan van God. Daarom ben je Zosk wel tegengekomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ga ook naar ADE, waarom ben ik jou, Krikri en Mortaxx vorig jaar niet tegen gekomen?
Ik lees hier alleen 'laten we dit jaar meeten'quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ga ook naar ADE, waarom ben ik jou, Krikri en Mortaxx vorig jaar niet tegen gekomen?
Die me nota bene bijna had doodgeredenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is allemaal een plan van God. Daarom ben je Zosk wel tegengekomen.
Ja KLB ADE SC meet, are you in?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen 'laten we dit jaar meeten' [ afbeelding ]
Amirite? [ afbeelding ]
Jij wilt toch alleen meeten met benefits.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen 'laten we dit jaar meeten' [ afbeelding ]
Amirite? [ afbeelding ]
Junamii die daarvoor wilde meeten maar meneer sloeg af hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij wilt toch alleen meeten met benefits.
Gvd a dwerghamster, was er net overheen. Wie zegt er dan ook 'kom daten' als je gwn de Long John Silver II wiltquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Junamii die daarvoor wilde meeten maar meneer sloeg af hoor.
killer was je net werken of nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd a dwerghamster, was er net overheen. Wie zegt er dan ook 'kom daten' als je gwn de Long John Silver II wilt.
Wat dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
killer was je net werken of niet
Je begint kaal te worden killquote:
Hardopquote:
Heb niet gewerkt net hoor, volgens mij zag je m'n TL.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je begint kaal te worden kill
Ben niet depressief.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
atmosphere at melkweggie aw yeah
Was er vorig jaar niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Gaan we meetten?quote:
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Anxiety ken je wel toch? Die was ook al zo bruut
Ah, jammer dat ik dan in Indo zitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
23:00 - 04:00 | ¤ 12,50
AIR | Amstelstraat 16, Amsterdam
http://www.amsterdam-danc(...)e-ade-special/15579/
Birdhouse is back during ADE on October 19th with an eclectic mix between disco, hiphop, trap and more. Expect names like FS Green, Geza Weisz and Weslo!
Andere leuke dingen @milkyway:quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, jammer dat ik dan in Indo zit
Of eigenlijk niet. Helemaal niet jammer. Huehueheheheahah
FUquote:
Al deze namenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Andere leuke dingen @milkyway:
Chali 2na
Death From Above 1979
Caribou
Nosaj Thing (@Modeselektion @ADE)
Noisia en Chase & Status (@ADE)
Living Colour
Zola Jesus
SBTRKT
Joey Bada$$
Black Moon
Boyz II Men
K-Ci & Jojo
En Sage Francis als je toch into die srs Atmosphere vibe bent.
Of YG als je dWc bent.
mogguh,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |