Ik heb nog wel een kale gamba voor je nom(nomnomnom)saying?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jup I know. Meestal koop ik ook gewoon kale () gamba's, maar zag die gekruiden garnalen liggen en was lui dus dacht, scheelt mij weer moeite
Maja, niet goed gekeken naar welke kruiden..
Pff, much choice, so music, wow.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Dunno, heb nog niet gekeken naar line up. =$ Jij wel? Aanraders?
Waar ga jij heen?quote:
Modus plsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kale gamba voor je nom(nomnomnom)saying?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iedereen gebeurenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jup I know. Meestal koop ik ook gewoon kale () gamba's, maar zag die gekruiden garnalen liggen en was lui dus dacht, scheelt mij weer moeite
Maja, niet goed gekeken naar welke kruiden..
Keek even naar de lijst met artiesten en idd kkveel dus had geen zin om alles door te spitten nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Pff, much choice, so music, wow.Wil overal wel heen. Kan denk ik maar één dagje gaan qua tijd maar ja. Dit zag er wel tof uit. Eigenlijk is bijna alles gewoon wel tof.
Hmm lekka. Wat voor kaasschnitzel? Srs probeer die van Beemster eens, die zijn echt te lekker.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan iedereen gebeuren. Ik chap spaghetti bolognese met een kaaschnitzel
![]()
.
Die van Appie bij de vegazooiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmm lekka. Wat voor kaasschnitzel? Srs probeer die van Beemster eens, die zijn echt te lekker.
Was deze lekker dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die van Appie bij de vegazooi. Laatste keer dat ik deze had gehaald zei je dat ook ja, vergeten =$.
Gewoon zelf gehaktballen maken met kaas vulling, kk lekker bij hutspot.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die van Appie bij de vegazooi. Laatste keer dat ik deze had gehaald zei je dat ook ja, vergeten =$.
Ja, daarom heb ik 'm nu weerquote:
Welke piemelbrie had je?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon zelf gehaktballen maken met kaas vulling, kk lekker bij hutspot.
2 van die burgers voor ¤2,70 gek zehma highclass geworden jijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Kaasshit die iets te goedkoop is is echt
Tussen de schnitzel neem ik aan aaaha haha haaa ah a h aha.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
En die kaassmurrie ertussen vind ik juist nice smaken.
IK ZIE ALLEEN MAAR EEN TIET, CHAI.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor pizza precies? Jij lijkt me wel iemand voor salamiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Pizza.
Ik ben uit logeren, thuis kan pizza niet meer, want heb geen oven.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat voor pizza precies? Jij lijkt me wel iemand voor salami.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |