En veganistenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:13 schreef Salatrel het volgende:
VegetariėrsHET bewijs dat vlees eten goed voor je is
inderdaad, sommige mensen zouden wat meer frikandellen moeten eten, krijgen ze nog eens wat hersenen binnenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:13 schreef Salatrel het volgende:
VegetariėrsHET bewijs dat vlees eten goed voor je is
Dat zijn pescotariėrs.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vegetariėrs die wel vis eten, want dat is minder zieluuuuuugzomg
True. We worden vergiftigd waar we bij staan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Neemt niet weg dat de voedselindustrie echt fucked up is.
Godnondeju man, zo gepieptquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is toch niet makkelijk dit sjongejonge
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Neemt niet weg dat de voedselindustrie echt fucked up is.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godnondeju man, zo gepiept. Wat wordt het nou dan
?
Ehehequote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker hoor.
En dat voer mag er ook wel wezen.
Hhahaha ieew echtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice.
Alleen lijken die 2 uitsteeksels rechtsboven op de voelsprieten van een insect![]()
.
Wow harde dis @ dWcquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:02 schreef VeerEli het volgende:
ik vind kerrie smaak altijd zooo zondeBen sowieso geen kerrie liefhebber.
Garnalen altijd knoflook en gemberquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hhahaha ieew echt![]()
Ja was alleen kut, die garnalen waren gemarineerd in kerrie. En ik vind kerrie smaak altijd zooo zonde met garnalenBen sowieso geen kerrie liefhebber. Maja, eigen schuld want er stond gewoon op 't doosje ''thai curry''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dunno, heb nog niet gekeken naar line up. =$ Jij wel? Aanraders?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Garnalen altijd knoflook en gember.
Jup I know. Meestal koop ik ook gewoon kale (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) gamba's, maar zag die gekruiden garnalen liggen en was lui dus dacht, scheelt mij weer moeite
Maja, niet goed gekeken naar welke kruiden..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |