Zonsopgang 06:26quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:13 schreef agter het volgende:
Hoe laat is het daar eigenlijk weer licht?
En die blijft dan bij haar overleden vriendin tot ze zelf aan een onbekende doodsoorzaak overlijdt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:11 schreef agter het volgende:
[..]
Er kan er ook 1 gevallen zijn. En de ander langs de rivier gezocht hebben, met de rugzak.
Ligt eraan wat je als tussen beschouwt vrees ik... Maar ik heb inmiddels ook een brij van kaarten in mijn hoofd waar ik geen wijs meer uit kanquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:28 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zover ik weet 1 finca en 1 paddock tussen de Mirador en de rivier. Niet meer.
Jij denkt ze in NL alle overlijdens onderzoeken om een een onnatuurlijke dood uit te sluiten? No way.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, als een onnatuurlijke dood uitgesloten kan worden is het een natuurlijke dood.
Iets andere woorden maar een groot verschil. In jouw zin blijft het dan namelijk een onopgeloste zaak.
Nederlands is voor mij niet zo erg moeilijk en ik ben niet eens een native speaker.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je als tussen beschouwt vrees ik... Maar ik heb inmiddels ook een brij van kaarten in mijn hoofd waar ik geen wijs meer uit kan
Ze zijn NIET bij elkaar gevondenquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En die blijft dan bij haar overleden vriendin tot ze zelf aan een onbekende doodsoorzaak overlijdt?
Als het onnatuurlijk kán zijn. Bv als iemand onderaan de trap gevonden wordt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:33 schreef agter het volgende:
[..]
Jij denkt ze in NL alle overlijdens onderzoeken om een een onnatuurlijke dood uit te sluiten? No way.
Het is andersom: er wordt pas onderzocht als er een vermoeden is dat het onnatuurlijk is.
Ze is de rivier naar beneden gevolgd, op zoek naar haar vriendin (die nog helemaal niet meteen overleden hoeft te zijn, maar wel meegenomen wordt door de stroom). Ze heeft geen bereik, maar blijft de rivier volgen, tot ze niet meer terug kan. Zoiets.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En die blijft dan bij haar overleden vriendin tot ze zelf aan een onbekende doodsoorzaak overlijdt?
Het heupbot en de voet lagen wel in elkaars buurt, hoe vaak jij ook blijft herhalen en SCHREEUWEN.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn NIET bij elkaar gevondenVan alle gevonden resten zijn alleen de schoen van L en het heupbot van K in dezelfde omgeving gevonden, maar NIET vlak bij elkaar.
De andere resten lagen sowieso niet bij elkaar in de buurt..
quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nederlands is voor mij niet zo erg moeilijk en ik ben niet eens een native speaker.
Dan onderzoek je het: vind je geen bewijs/sporen voor een onnatuurlijke dood, dan blijft de natuurlijke dood staan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als het onnatuurlijk kán zijn. Bv als iemand onderaan de trap gevonden wordt.
Maar met de meiden kan het volgens jou dus niet onnatuurlijk zijn, dus hoeft dat ook niet onderzocht te worden?
Dus de vriendin is niet overleden aan de gevolgen van die val? Ofwel? Maar later? Dan houd je dus één overleden vriendin en één vriendin die spik en span is maar op haar dood gaat zitten wachten bij haar overleden vriendin.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:35 schreef agter het volgende:
[..]
Ze is de rivier naar beneden gevolgd, op zoek naar haar vriendin (die nog helemaal niet meteen overleden hoeft te zijn, maar wel meegenomen wordt door de stroom). Ze heeft geen bereik, maar blijft de rivier volgen. Zoiets.
Omdat de ouders niet eens zwart-op wit hebben dat de gevonden resten van hun dochter zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:26 schreef Nober het volgende:
Bijna een half jaar geleden en ze zijn al gevonden dus waarom nog een deel?
Nee, moet uitgesloten worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:37 schreef agter het volgende:
[..]
Dan onderzoek je het: vind je geen bewijs/sporen voor een onnatuurlijke dood, dan blijft de natuurlijke dood staan.
Maw: een onnatuurlijke dood/misdrijf moet bewezen worden.
Nope. In dezelfde omgeving, maar niet vlak bij elkaar. En ik schreeuw niet, ik leg de nadruk op bepaalde woorden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het heupbot en de voet lagen wel in elkaars buurt, hoe vaak jij ook blijft herhalen en SCHREEUWEN.
Leer je nettiquette.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. In dezelfde omgeving, maar niet vlak bij elkaar. En ik schreeuw niet, ik leg de nadruk op bepaalde woorden.
Ga lekker iemand anders commanderen en hou je zelf eerst maar eens aan die nettiqette waar je kennelijk zo aan hecht. Treinhomo plaatste die quotes van je niet voor niets he?quote:
Bij het lezen daarvan had je blijkbaar ook problemen met begrijpend lezen. Maar misschien is het bedtijd -edit-quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga lekker iemand anders commanderen en hou je zelf eerst maar eens aan die nettiqette waar je kennelijk zo aan hecht. Treinhomo plaatste die quotes van je niet voor niets he?
Nee hoor. Diegene die gevallen is, kan zich heel ongelukkig geblesseerd hebben. Maar wordt mee met de rivier gesleurd. Mss wel snel dood, mss niet. In elk geval heeft ze geen telefoon, en geen middelen om zich duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus de vriendin is niet overleden aan de gevolgen van die val? Ofwel? Maar later? Dan houd je dus één overleden vriendin en één vriendin die spik en span is maar op haar dood gaat zitten wachten bij haar overleden vriendin.
Ik wil je echt graag volgen in je gedachtegang maar loop toch steeds tegen hetzelfde probleem aan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:41 schreef agter het volgende:
[..]
Nee hoor. Diegene die gevallen is, kan zich heel ongelukkig geblesseerd hebben. Maar wordt mee met de rivier gesleurd. Mss wel snel dood, mss niet. In elk geval heeft ze geen telefoon, en geen middelen om zich duidelijk te maken.
Zo gek is het niet dat die ander, met de rugzak en de telefoons, haar vriendin langs de rivier zoekt.
Of ze haar in levende lijve aangetroffen heeft? Geen idee.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Bij het lezen daarvan had je blijkbaar ook problemen met begrijpend lezen. Maar misschien is het bedtijd
Wie kaatst krijgt de bal terug. Niet iedereen laat zich in een hoekje blaffen met Caps Lock aan.quote:
Ik blaf niet, ik leg de nadruk op woorden. Zoals ik heb uitgelegd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wie kaatst krijgt de bal terug. Niet iedereen laat zich in een hoekje blaffen met Caps Lock aan.
Een dag of twee drie wellicht, mss meer, geen idee. Zoekend langs de rivier.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik wil je echt graag volgen in je gedachtegang maar loop toch steeds tegen hetzelfde probleem aan.
En hoe ver blijf je doorlopen als je je vriendin niet kan vinden? En waar overlijdt de zoekende vriendin dan aan? De wet van Murphy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |