abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2014 @ 07:45:56 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_145081102
Het eerste gemeenteraadslid heeft zich openlijk uitgesproken over het optreden van de burgemeester. In het AD noemt hij dat optreden "tot nu toe niet sterk".

Er komt ook een extra gemeenteraadsvergadering.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_145081146
Dat gesis kan ook de dumpvalve zijn van de turbo, als die erop zat. Zo'n klep doet ook sissen zodra je (veel) gasgeeft en meteen weer loslaat.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 1 oktober 2014 @ 07:53:34 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145081173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog een verantwoordelijke dus, de man/vrouw met de remote control :7

Maar ik vrees dat je gelijk hebt, tegen de tijd dat je beseft dat die truck het publiek in dendert was het al te laat.
Vooral omdat je weet dat de bestuurder graag voor de show doet alsof hij het publiek inrijdt.

Als hij dat niet zou doen zou de reactie van degene met de dodemansknop ook anders zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145081774
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Ergens wel apart dat blijkt dat dit soort achterlijke shows al jarenlang door het hele land worden gegeven, maar ik kan me niet heugen ooit zoiets te hebben gezien. Vind het maar stompzinnig vermaak eigenlijk.. beetje over autowrakken heenrijden, leuk man 8)7
Idd. Gaat nergens over.
pi_145081875
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 07:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vooral omdat je weet dat de bestuurder graag voor de show doet alsof hij het publiek inrijdt.

Als hij dat niet zou doen zou de reactie van degene met de dodemansknop ook anders zijn.
Dat vind ik ook idioot eigenlijk, maar zal wel humor/spannend zijn.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:19:22 #181
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_145082323
Fok! wordt gequote door het AD :)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_145085619
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef Greys het volgende:
Wat gek dat die dodemansknop niet is gebruikt :o

Hoewel, tegen de tijd dat je door hebt dat het mis gaat en je drukt op die knop dan is het al te laat in negen van de tien gevallen ben ik bang. Als dat ding op afstand op publiek af dendert heb je er iets aan, op deze manier zoals hier niet denk ik?

(Of stond dat nog niet hier? :@ Hoor net op NOS journaal dat die truck was uitgerust met een zogenaamde dodemansknop, wanneer er iets mis gaat bv met de bestuurder, dan kan dat ding op afstand in 1 klap stil gezet worden kennelijk.)
Dan zullen de remmen wel moeten werken in elk geval. Alleen de ontsteking onderbreken en de motor stoppen is niet voldoende.
Een truck van 6000kg blijft dan nog wel even rollen.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_145086011
Volgens dit citaat van de organisator in De Telegraaf wist de burgemeester van Haaksbergen wel degelijk van de komst van de monstertruck.

In tegenstelling tot wat de burgemeester dus zelf beweerde.
pi_145086177
Ik snap ook werkelijk niet welke idioten naar dit soort achterlijk vermaak gaan kijken. Mensen kunnen toch zelf ook weten dat je meer risico loop bij zo'n achterlijk evenement dan bij het kijken naar curling? :')
pi_145086194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:53 schreef Webschip het volgende:
Ik snap ook werkelijk niet welke idioten naar dit soort achterlijk vermaak gaan kijken. Mensen kunnen toch zelf ook weten dat je meer risico loop bij zo'n achterlijk evenement dan bij het kijken naar curling? :')
Zo'n steen kan hard aan komen hoor.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_145086239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:53 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Zo'n steen kan hard aan komen hoor.
Zelfs curling is niet zonder risico's.

Maar mensen zijn natuurlijk ook achterlijk als ze zelf in de rijrichting gaan staan :')
pi_145086427
quote:
9s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:55 schreef Webschip het volgende:
Maar mensen zijn natuurlijk ook achterlijk als ze zelf in de rijrichting gaan staan :')
Auto's pletten met monstertrucks appelleert dan ook aan de lagere driften.

Enerzijds mag je van volwassenen verwachten dat ze zelf kunnen inzien dat het in de rijrichting niet veilig is.
Anderzijds is het neerzetten van de hekken op een bepaalde plaats door de organisator wel een soort van belofte dat het daarachter veilig is en ze daar niet voorbij zullen rijden.

(En als zo'n truck rondjes rijdt zijn alle richtingen rijrichting.)
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_145086644
Beide filmpjes op veels te kleine tereinen en die kerel speelt met het publiek door er zo kort op te rijden en te remmen. Terwijl hij vanaf z'n positie geen flikker ziet.
Luchtremmen blokkeren bij problemen en kans is klein met gescheiden circuits dat daar iets mis mee kan gaan.

Het gedrag net voor het fatale moment komt overeen met het Hilversum filmpje, korte gasstootjes net voor het publiek..

Ik denk gewoon een zeer domme inschattingsfout en de afstand tot publiek volledig verkeerd ingeschat.
pi_145087117
het ziet eruit alsof de truc kapot was, alsof het stuur blokkeerde. ik denk niet dat hij gas gaf om de show spannend te maken op het moment dat ie weer met 4 wielen op de grond stond, hij gaf gas om tóch nog de bocht in 1 scherpe draai te kunnen maken, zodat ie niet als een oud wijf op-en-neer moest manoevreren. dat gok ik zo...
uiteindelijk lukt altijd alles
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:54:53 #190
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_145090177
quote:
HAAKBERGEN – Mario D. (50) heeft sinds zijn aanhouding niet meer geslapen. Ook heeft de bestuurder van de monstertruck nog geen hap gegeten.

Zijn advocaat Rob Oude Breuil zegt dat zijn toestand zorgwekkend is.

Arts
​Vanwege zijn geestelijke toestand is er gisteren een arts bij hem op bezoek geweest in het arrestantencomplex in Borne. D. zit in een cel waarin hij dag en nacht wordt geobserveerd. D. is aangehouden op verdenking van dood door schuld. Hij bestuurde zondag de monstertruck die in Haaksbergen op toeschouwers inreed.
http://www.tubantia.nl/re(...)n-eet-niet-1.4559481

Ik ben blij dat ik me niet voor kan stellen hoe die man zich moet voelen...
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_145090615
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:54 schreef MaLo het volgende:

[..]

Klinkt als echte wroeging.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:12:00 #192
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_145090708
quote:

[..]

Ik zou ook niet kunnen slapen en eten als er 'dood door schuld' boven m'n hoofd hing.
pi_145091187
quote:

[..]

Dat is voorlopig de zwarte piet hierin, terwijl ook steeds duidelijker word dat die vergunning maar op de automatische piloot verstrekt is, en de gemeente nu net doet alsof ze niet wisten dat er een monstertruck kwam, terwijl het notabene in het lokale sufferdje stond en ze volgens de organisator zeer zeker op de hoogte waren.
pi_145091284

"Huh, truck, waar??"
pi_145091394
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is voorlopig de zwarte piet hierin, terwijl ook steeds duidelijker word dat die vergunning maar op de automatische piloot verstrekt is, en de gemeente nu net doet alsof ze niet wisten dat er een monstertruck kwam, terwijl het notabene in het lokale sufferdje stond en ze volgens de organisator zeer zeker op de hoogte waren.
die burgermeester is ook fout. Als je zo weinig van je dorp weet dan hoor je geen burgermeester te zijn. En zijn commentaar op de slechte afscheiding en minimale afstand "zo deden we het altijd" getuigt ook van medeplichtigheid aan dood door schuld. Hij is eindverantwoordelijke voor afgifte van die vergunning. Snap ook niet waarom hij niet ook in de bak zit.

Maar hoe zit het nu met de mogelijkheid dat "mario" als extra stunt/bangmaker op het publiek in reed en op laatst stopte>?
pi_145092312
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:12 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou ook niet kunnen slapen en eten als er 'dood door schuld' boven m'n hoofd hing.
Dat jouw actie direct het leven van 3 mensen heeft gekost :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145092436
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:32 schreef butorol het volgende:
Maar hoe zit het nu met de mogelijkheid dat "mario" als extra stunt/bangmaker op het publiek in reed en op laatst stopte>?
Ik vond het daar op dat filmpje niet op lijken, voor mij zag het er uit als een draai die volkomen mis ging. Maar anderen vinden idd dat hij zijn 'bangmakertje' uitvoerde. De rechter zal zich er wel over buigen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:06:11 #198
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_145092447
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die je waarschijnlijk, samen met andere slachtoffers, onder je wielen heb zien liggen op het moment dat je je voertuig uit klauterde...

Dat beeld... dat zou mij idd ook uit mijn slaap houden... :{
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:12:46 #199
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_145092661
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk ook heel erg, maar ik zou mijn eigen leven nog altijd belangrijker vinden dan dat van onbekenden.
pi_145092741
Vandaag moet er toch uitspraak komen of ze hem langer vast mogen houden? Aangezien het woensdag is. En ik van de week gelezen had,dat hij sowieso tot Woensdagavond vast zat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')