abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:02:53 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145198347
De beide gasten weten niet dat het programma een humoristische insteek probeert te hebben.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_145198366
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
De beide gasten weten niet dat het programma een humoristische insteek probeert te hebben.
Moet Thomas de show weer redden.
pi_145198377
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
De beide gasten weten niet dat het programma een humoristische insteek probeert te hebben.
Daarom maken die andere ze ook belachelijk _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_145198380
Begin is niet verkeerd in ieder geval.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:04:28 #35
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_145198384
Fok meeting ?
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:04:29 #36
3185 Adelante
To let it go now
pi_145198385
Dat filmpje :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_145198389
Haha :D
pi_145198392
_O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_145198393
10x hetzelfde filmpje, hopelijk gaan ze dit het hele seizoen doen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:04:44 #40
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_145198396
HAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:05:10 #41
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_145198405
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Fok meeting ?
jajja *O*
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:05:11 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_145198406
Goed begin
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_145198411
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
10x hetzelfde filmpje, hopelijk gaan ze dit het hele seizoen doen.
Zelfde filmpje met andere grap erbij vind ik altijd wel grappig :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_145198413
FOK! meet :D
graag op anoniem
  † In Memoriam † zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:05:39 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145198424
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
10x hetzelfde filmpje, hopelijk gaan ze dit het hele seizoen doen.
Dit filmpje het hele seizoen? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:05:56 #46
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_145198433
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:05 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

jajja *O*
samen met tong de horlepiep dansen
RED ONS HENNIEGOD
pi_145198441
CSI is ook slecht geworden de laatste jaren trouwens. Zoveel slechte oneliners en clichés :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_145198443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Zelfde filmpje met andere grap erbij vind ik altijd wel grappig :D
Ik ook :D het is een kwestie van smaak :) mensen die zeuren ook :')
graag op anoniem
pi_145198452
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dit filmpje het hele seizoen? :')
Gewoon 1 filmpje per aflevering :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_145198458
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
CSI is ook slecht geworden de laatste jaren trouwens. Zoveel slechte oneliners en clichés :')
Ik kijk nooit naar dat soort series. Te voorspelbaar...
graag op anoniem
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:08:14 #51
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_145198505
Dikke zingende negeres.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_145198512
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik kijk nooit naar dat soort series. Te voorspelbaar...
Tegenwoordig wel ja. Vroegah zaten er nog goede verhalen in CSI. Met goede plottwists en plots die meerdere afleveringen of hele seizoenen doorgingen of terug kwamen. Nu zie je gewoon zo duidelijk dat iedere aflevering op zich zelf staat, meh.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:08:44 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145198518
Ff kijken totdat studio sport begint :P
pi_145198613
Waarom dit soort reclame om 22:11? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_145198621
Langste reclame ooit, althans zo voelt het.
graag op anoniem
pi_145198627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:08 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel ja. Vroegah zaten er nog goede verhalen in CSI. Met goede plottwists en plots die meerdere afleveringen of hele seizoenen doorgingen of terug kwamen. Nu zie je gewoon zo duidelijk dat iedere aflevering op zich zelf staat, meh.
Ik vind het juist irritant als ze van een krimi een soort soap proberen te maken. Vroeger, toen ze pas net de originele CSI laat op de avond uitzonden, losten ze in één aflevering gewoon twee zaken tegelijk op. Lekker multitasken. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 22:12:40 ]
pi_145198662
Dit is een goed programma, kijken naar mensen die tv kijken.
pi_145198664
Wie kijkt nou naar dat programma
graag op anoniem
pi_145198687
Eco-terroriste.. bah.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_145198712
Lekker correct antwoord weer.

Laten we nu ook gewoon niks doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')