Moet Thomas de show weer redden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
De beide gasten weten niet dat het programma een humoristische insteek probeert te hebben.
Daarom maken die andere ze ook belachelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
De beide gasten weten niet dat het programma een humoristische insteek probeert te hebben.
jajjaquote:
Zelfde filmpje met andere grap erbij vind ik altijd wel grappigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
10x hetzelfde filmpje, hopelijk gaan ze dit het hele seizoen doen.
Dit filmpje het hele seizoen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
10x hetzelfde filmpje, hopelijk gaan ze dit het hele seizoen doen.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zelfde filmpje met andere grap erbij vind ik altijd wel grappig
Ik kijk nooit naar dat soort series. Te voorspelbaar...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
CSI is ook slecht geworden de laatste jaren trouwens. Zoveel slechte oneliners en clichés
Tegenwoordig wel ja. Vroegah zaten er nog goede verhalen in CSI. Met goede plottwists en plots die meerdere afleveringen of hele seizoenen doorgingen of terug kwamen. Nu zie je gewoon zo duidelijk dat iedere aflevering op zich zelf staat, meh.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar dat soort series. Te voorspelbaar...
Ik vind het juist irritant als ze van een krimi een soort soap proberen te maken. Vroeger, toen ze pas net de originele CSI laat op de avond uitzonden, losten ze in één aflevering gewoon twee zaken tegelijk op. Lekker multitasken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Vroegah zaten er nog goede verhalen in CSI. Met goede plottwists en plots die meerdere afleveringen of hele seizoenen doorgingen of terug kwamen. Nu zie je gewoon zo duidelijk dat iedere aflevering op zich zelf staat, meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |