Dattum. Alleen tijdens de race opruimen als daar een verdomd goede reden voor is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij truckrace en autocross komen er pas shovels en dergelijke op de baan als er niemand meer rijdt. één uitzondering daargelaten toen een graafmachine (te?) snel op een auto af ging die op de kop i de sloot lag, dat ging ook bijna mis. vind het eerlijk gezegd vrij absurd dat dit bij F1 niet gebeurt. veiligheid voor alles toch? als ik fotograafje speel op een circuit mag ik ook niet een centimeter over de vangrail heen leunen (die dus metersver van het circuit af is) ivm veiligheid, maar een complete shovel er voor is geen probleem.
Vind het erg raar te zien dat veiligheidsmaatregelen aan de ene kant helemaal doroslaan en aan de andere kant lang nog niet hoog genoeg zijn.
En met wat voor snelheid komen ze dan langs sjezen ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef densmee het volgende:
Opruim ploegen komen ook alleen onder een gele vlag de baan op en ik geloof zelfs alleen met safetycar
wat mij betreft komen die er pas op als alles stilstaat. een wrak kun je wel tot het eind van de race laten staan, mits hij niet direct op de baan zelf staat. en als ie wel op de baan zelf stil staat is een rode vlag in mijn ogen sowieso gerechtvaardigdquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef densmee het volgende:
Opruim ploegen komen ook alleen onder een gele vlag de baan op en ik geloof zelfs alleen met safetycar
Klopt. Maar een F1 coureur reageert bij 150 even snel (in tijd) als ik bij 100 in een ' uit elkaar rammelende BX'. Alleen met 150 heb je meer dan 2 keer zoveel snelheidsenergie en 1,5 keer zoveel snelheid. Als er dan iets mis gaat, gaat het ook goed mis. Volgens mij was dat bij dit ongeluk ook wel duidelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:48 schreef densmee het volgende:
Ja er zit gelukkig ook wel veel verschil tussen een bx die uit elkaar rammelt bij 150 en een f1 die dan pas in de 2e versnelling zit
Dan was 'ie nog niet onder de achterkant van die shovel door gereden en had de neus (die er op gebouwd is) de klap opgevangen, samen met de baanafscherming (waar weer ladingen 'zachte' banden voor staan). En niet zijn hoofd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:55 schreef densmee het volgende:
Nou ja de grindbakken zijn natuurlijk om af te remmen en als daar dan een auto staat is dat niet handig, of op uitloop stukken.
Overigens had het hier ook niet fris eruit gezien zonder loader, hij rijdt daar het circuit gewoon af
Aldus Frits van Eldik................en ik ben het helemaal met hem eensquote:We kunnen allerlei beschuldigende vingers op gaan steken hoe dom het is om met dit soort bergingsvoertuigen te werken of neem Felipe Massa die zegt al 5 ronden lang geroepen te hebben dat het niet te doen was.... Maar zolang de heren coureurs bij dubbel geel op een plaats van het circuit die onder alle omstandigheden als risicovol te boek staat in de stromende regen met 200km/u+ voorbij dat punt rijden mogen zij ook de hand in eigen boezem gaan steken. Bij dubbel geel moet je zelfs kunnen stoppen!
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:08 schreef Alfisti het volgende:
Oef........... dat ging hard![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)ureur_Bianchi__.html
Dan vraag ik me af of dat überhaupt mag, met 200+km/u blijven doorcorossen als het dubbel geel is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Aldus Frits van Eldik................en ik ben het helemaal met hem eens
Leeft ie nog?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moest vandaag aan BoJo denkenWe reden langs de plek waar ik mijn allereerste digitale SLR van hem kocht. Achter Amsterdam CS
![]()
Dingen van Joegoslaven uit Alfa 155 kofferbakken kopen achter Amsterdam CS, altijd +1.
Frits is een heel wijs man.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Aldus Frits van Eldik................en ik ben het helemaal met hem eens
Dat werkt natuurlijk niet, weet je wat al die zendtijd kostquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat mij betreft komen die er pas op als alles stilstaat. een wrak kun je wel tot het eind van de race laten staan, mits hij niet direct op de baan zelf staat. en als ie wel op de baan zelf stil staat is een rode vlag in mijn ogen sowieso gerechtvaardigd
Even snel gok ik zo, komt omdat een BX minder hard rijdtquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En 2cv: een F1 auto staat ook iets eerder stil dan jouw BX. Zeer veel eerder.
Zelfs ik kan het vinden ...quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:12 schreef Paladijn het volgende:
En nu ga ik naar desnmee's pornobak kijken, als ik het kan vinden op feestboek
ja, ik ken de tarieven, TV-uitzending is deel van mijn takenpaket bij de race-organisatiequote:Op maandag 6 oktober 2014 20:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk niet, weet je wat al die zendtijd kost![]()
En 2cv: een F1 auto staat ook iets eerder stil dan jouw BX. Zeer veel eerder.
Ik denk dat een f1 sneller van 250 naar 0 gaat dan een bx van 100 naar 0quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Even snel gok ik zo, komt omdat een BX minder hard rijdt
Het was eigenlijk wat cynisch bedoeldquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik ken de tarieven, TV-uitzending is deel van mijn takenpaket bij de race-organisatiegaat alsnog veiligheid voor. (of heeft mijn autisme me beperkt je sarcasme te detecteren?)
Ik wil het wel eens uitproberen. Regel jij de F1 auto ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik denk dat een f1 sneller van 250 naar 0 gaat dan een bx van 100 naar 0
Ik denk zelfs de 50 naar 0...quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik denk dat een f1 sneller van 250 naar 0 gaat dan een bx van 100 naar 0
Hangt van de windrichting en de buitentemperatuur af denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
de safetycar is er dus om de snelheid te reduceren zodat werkzaamheden kunnen plaatsvinden. om de motoren van de Formule1 auto´s niet oververhit te laten raken en de temperatuur in de banden te houden, blijft de safetycar stevig doorrijden. (bron wikipedia)
bij welke snelheid raakt een Formule1 motor oververhit?
Ja inderdaad, een uithoek van het land waar ik niet graag kom (tering ver weg inderdaad)quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef Paladijn het volgende:
wtf, ben je helemaal naar Dirk Scheeringa-town gereden?
Best net interieur nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan het dak ook open?
nee Raben, maar ik weet eigenlijk niet meer hoe dat bedrijf heettequote:Op maandag 6 oktober 2014 20:45 schreef Paladijn het volgende:
Hans Molenaar? Ik dacht dat die in Zandvoort zelf woonde...
Elke klant is een baas. Daarom wil ik never nooit niet een eigen bedrijf beginnen. Dat schelt in de bazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |