wtfquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:34 schreef densmee het volgende:
Vandaag een o'gara coach works lincoln town car gekocht met een small block van ford
ja zou goed mogelijk zijn met dat apparaatquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Feli's, vond het er al bekend uitzien![]()
Ga je een escort service beginnen?![]()
En hoe ga je het dan noemen? Bestcortservice.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef densmee het volgende:
[..]
ja zou goed mogelijk zijn met dat apparaat
er zit zelfs een tissuebox houder in
Ben ooit wel eens met zo'n ding naar België gereden om te gaan stappen in Club X, een maatje van me had dat ding in onderhoud van en studentenbende in Delft als ik me goed herinner.. prima partymobielquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef densmee het volgende:
[..]
ja zou goed mogelijk zijn met dat apparaat
er zit zelfs een tissuebox houder in
dat was ons idee ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben ooit wel eens met zo'n ding naar België gereden om te gaan stappen in Club X, een maatje van me had dat ding in onderhoud van en studentenbende in Delft als ik me goed herinner.. prima partymobiel
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Denk dat het redelijk over en uit is met zijn carriere als hij dit overleefdCrap, die foto had ik nog niet gezien, ik dacht een foto gezien te hebben waar de luchtinlaat nog in takt wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant, Kubica rijdt ook nog steeds rond na zijn freak accidents in zowel F1 als rally.![]()
Dit is gewoon kop eraf werk, je kunt ook niet weg duiken in zo'n kreng. Je nek en ruggenwervels krijgen ook nog eens een klap.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:34 schreef densmee het volgende:
Vandaag een o'gara coach works lincoln town car gekocht met een small block van ford
Zie carbagerun criminal hill op Facebookquote:
Op zijn feestboek.quote:
Vanmorgen in het nieuws dattie weer.zelfstamdig ademt..quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef Anne het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Bianchi hè?
Meestal is geen nieuws, goed nieuws. Maar in dit geval zou ik eerder suggereren dat geen nieuws, slecht nieuws is..
Dat deed ie toch al vanaf het beginquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vanmorgen in het nieuws dattie weer.zelfstamdig ademt..
Goed fout!quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:47 schreef densmee het volgende:
[..]
Zie carbagerun criminal hill op Facebook
Donor trabantquote:
* Alfisti slaps Dingest around with a large troutquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:17 schreef Dingest het volgende:
Nogal wiedes. Als het langzaam zou gaan zou niemand naar dat F1-gebeuren kijken
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:08 schreef Alfisti het volgende:
Oef........... dat ging hard![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)ureur_Bianchi__.html
bij truckrace en autocross komen er pas shovels en dergelijke op de baan als er niemand meer rijdt. één uitzondering daargelaten toen een graafmachine (te?) snel op een auto af ging die op de kop i de sloot lag, dat ging ook bijna mis. vind het eerlijk gezegd vrij absurd dat dit bij F1 niet gebeurt. veiligheid voor alles toch? als ik fotograafje speel op een circuit mag ik ook niet een centimeter over de vangrail heen leunen (die dus metersver van het circuit af is) ivm veiligheid, maar een complete shovel er voor is geen probleem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:17 schreef 2cv het volgende:
Auto's later afvoeren? Race stil leggen ? Met een grote kraan over het hek heen reiken ?
Het lijkt mij dat zo'n shovel zo hoog is, dat de F1 auto zich er onder perst en de bestuurder kan onthoofden. Dat is alleen te voorkomen door een F1 auto te voorzien van een takel (lichtelijk absurd) of een hekwerk op al die rondrijdende F1 gevallen te zetten.
Als de ene F1 auto op de andere knalt, schuiven die minder snel onder elkaar, lijkt me. Dan verkreukelt de neus en die is daar enigszins op berekend.
Duidelijk te zien dat die wegblijven van de hoofden van de coureurs.quote:
Dattum. Alleen tijdens de race opruimen als daar een verdomd goede reden voor is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij truckrace en autocross komen er pas shovels en dergelijke op de baan als er niemand meer rijdt. één uitzondering daargelaten toen een graafmachine (te?) snel op een auto af ging die op de kop i de sloot lag, dat ging ook bijna mis. vind het eerlijk gezegd vrij absurd dat dit bij F1 niet gebeurt. veiligheid voor alles toch? als ik fotograafje speel op een circuit mag ik ook niet een centimeter over de vangrail heen leunen (die dus metersver van het circuit af is) ivm veiligheid, maar een complete shovel er voor is geen probleem.
Vind het erg raar te zien dat veiligheidsmaatregelen aan de ene kant helemaal doroslaan en aan de andere kant lang nog niet hoog genoeg zijn.
En met wat voor snelheid komen ze dan langs sjezen ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef densmee het volgende:
Opruim ploegen komen ook alleen onder een gele vlag de baan op en ik geloof zelfs alleen met safetycar
wat mij betreft komen die er pas op als alles stilstaat. een wrak kun je wel tot het eind van de race laten staan, mits hij niet direct op de baan zelf staat. en als ie wel op de baan zelf stil staat is een rode vlag in mijn ogen sowieso gerechtvaardigdquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef densmee het volgende:
Opruim ploegen komen ook alleen onder een gele vlag de baan op en ik geloof zelfs alleen met safetycar
Klopt. Maar een F1 coureur reageert bij 150 even snel (in tijd) als ik bij 100 in een ' uit elkaar rammelende BX'. Alleen met 150 heb je meer dan 2 keer zoveel snelheidsenergie en 1,5 keer zoveel snelheid. Als er dan iets mis gaat, gaat het ook goed mis. Volgens mij was dat bij dit ongeluk ook wel duidelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:48 schreef densmee het volgende:
Ja er zit gelukkig ook wel veel verschil tussen een bx die uit elkaar rammelt bij 150 en een f1 die dan pas in de 2e versnelling zit
Dan was 'ie nog niet onder de achterkant van die shovel door gereden en had de neus (die er op gebouwd is) de klap opgevangen, samen met de baanafscherming (waar weer ladingen 'zachte' banden voor staan). En niet zijn hoofd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:55 schreef densmee het volgende:
Nou ja de grindbakken zijn natuurlijk om af te remmen en als daar dan een auto staat is dat niet handig, of op uitloop stukken.
Overigens had het hier ook niet fris eruit gezien zonder loader, hij rijdt daar het circuit gewoon af
Aldus Frits van Eldik................en ik ben het helemaal met hem eensquote:We kunnen allerlei beschuldigende vingers op gaan steken hoe dom het is om met dit soort bergingsvoertuigen te werken of neem Felipe Massa die zegt al 5 ronden lang geroepen te hebben dat het niet te doen was.... Maar zolang de heren coureurs bij dubbel geel op een plaats van het circuit die onder alle omstandigheden als risicovol te boek staat in de stromende regen met 200km/u+ voorbij dat punt rijden mogen zij ook de hand in eigen boezem gaan steken. Bij dubbel geel moet je zelfs kunnen stoppen!
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:08 schreef Alfisti het volgende:
Oef........... dat ging hard![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)ureur_Bianchi__.html
Dan vraag ik me af of dat überhaupt mag, met 200+km/u blijven doorcorossen als het dubbel geel is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Aldus Frits van Eldik................en ik ben het helemaal met hem eens
Leeft ie nog?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moest vandaag aan BoJo denkenWe reden langs de plek waar ik mijn allereerste digitale SLR van hem kocht. Achter Amsterdam CS
![]()
Dingen van Joegoslaven uit Alfa 155 kofferbakken kopen achter Amsterdam CS, altijd +1.
Frits is een heel wijs man.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Aldus Frits van Eldik................en ik ben het helemaal met hem eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |