En ik ook. Bij Het Lasercentrum in Eindhoven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoi, ik denk dat je "nu" het beste kunt kiezen voor een van de beide nieuwe technieken inderdaad
Zoals je al gezien had zit Aesthetics in Veldhoven.
Het Lasercentrum zit in Heerlen, Breda, Eindhoven en sinds kort ook in Zoetermeer.
Zoals je in de OP kunt zien zijn er ervaringen met beide klinieken.
Die is al een tijdje niet meer bijgewerkt. Als ik het goed heb zitten WRH en Shenk ook bij 't Lasercentrum.
Mwah, valt mee, ik zei: "Hoi, ik denk dat je "nu" het beste kunt kiezen voor een van de beide nieuwe technieken inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef Shenk het volgende:
Matthijs, wat reageer jij toch altijd appart op mensen die (nog) niet voor het lasercetrum kiezen...
Ik blijf dat een raar verhaal vinden.
Good point. And I got no idea..quote:Op zondag 1 maart 2015 14:40 schreef Shenk het volgende:
Ik hoop met jullie en voor jullie (en mezelf) mee.
Alleen denk ik dan zo. Waarom is dat na het douche de enige plek die dik is? Mischien omdat het een litteken is?
Wil overigens niet zeggen dat het een litteken blijft.
Is dat reliëf blijvend?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:40 schreef NerdPride het volgende:
In "slecht" licht:
[ afbeelding ]
En ik vraag me nu echt af wat ik nu eigenlijk zie. Die groen/blauw/zwarte gloed lijkt mij inktrestant? Met het reliëf heb ik nog het minste moeite. Zit ik niet mee. En het pigmentverlies? Tja, heel naïef hoop ik dat tijd en zonlicht weer een beetje kleur zullen brengen.
Mensen,quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:40 schreef NerdPride het volgende:
In "slecht" licht:
[ afbeelding ]
En ik vraag me nu echt af wat ik nu eigenlijk zie. Die groen/blauw/zwarte gloed lijkt mij inktrestant? Met het reliëf heb ik nog het minste moeite. Zit ik niet mee. En het pigmentverlies? Tja, heel naïef hoop ik dat tijd en zonlicht weer een beetje kleur zullen brengen.
Ik leg er na de behandeling altijd een icepack op. Waarom werd jou dit afgeraden? Als ik het niet doe dan wordt het bij mij 1 grote blaar.quote:Op zondag 12 april 2015 13:32 schreef Smurfkuh het volgende:
Ik kwam laatst een video tegen op youtube, en daar was iemand na bijna 3 behandelingen al van haar tattoo af :| Vraag me echt heel erg af wat voor laser er daar gebruikt en of ze deze ook in NL hebben.
Bij 3.26 & 8.36
Ik vind vooral de jeuk na het laseren verschrikkelijk! Snachts pak ik het in met een rol rekverband anders kras ik alles kapot in mijn slaap :x Ik legde er eerst altijd een icepack op, maar dat werd door de shop sterk afgeraden. Mja ben blij als deze weg is, want ik wil er eigelijk toch wel meer laten verwijderen.
Jeps dat doet het bij mij dus ook sinds ik geen icepack meer gebruik. Een echt goede rede kreeg ik niet, alleen iets in de trant van 'komt er vocht onder' Mja met die blaar komt er nog meer vocht onderquote:Op zondag 12 april 2015 15:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik leg er na de behandeling altijd een icepack op. Waarom werd jou dit afgeraden? Als ik het niet doe dan wordt het bij mij 1 grote blaar.
Cool dat je nu resultaat ziet!quote:Op zondag 12 april 2015 09:13 schreef WRH het volgende:
Ik wacht nog even de volgende behandeling af (eerste week juni) en zal dan weer foto's plaatsen maar ik kan nu al melden dat ik echt super blij wordt van wat ik nu allemaal zie gebeuren.
Ik heb inmiddels 'iets'op mijn enkel staan dat totaal niet meer te herkennen valt als de originele tekening. Het is dat ik zelf weet hoe het plaatje eruit zag, er zijn hele punten weggevallen.
Haha okquote:Op zondag 12 april 2015 16:27 schreef Smurfkuh het volgende:
[..]
Jeps dat doet het bij mij dus ook sinds ik geen icepack meer gebruik. Een echt goede rede kreeg ik niet, alleen iets in de trant van 'komt er vocht onder' Mja met die blaar komt er nog meer vocht onder
Is een nd yag laser. Maar daar zijn er meerdere van. Als ik de tattoo van het filmpje zo zie ziet het er verre van professioneel uit. En dan word er vaak slechte en weinig inkt gebruikt, dat zal de reden zijn dat het zo snel gaat en niet de laser.quote:Op zondag 12 april 2015 13:32 schreef Smurfkuh het volgende:
Ik kwam laatst een video tegen op youtube, en daar was iemand na bijna 3 behandelingen al van haar tattoo af :| Vraag me echt heel erg af wat voor laser er daar gebruikt en of ze deze ook in NL hebben.
Bij 3.26 & 8.36
Ik vind vooral de jeuk na het laseren verschrikkelijk! Snachts pak ik het in met een rol rekverband anders kras ik alles kapot in mijn slaap :x Ik legde er eerst altijd een icepack op, maar dat werd door de shop sterk afgeraden. Mja ben blij als deze weg is, want ik wil er eigelijk toch wel meer laten verwijderen.
ach, het werktequote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef Smurfkuh het volgende:
[..]
anti muskieten zalf, hahah dat lijkt me nou ook niet echt gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |