En ik ook. Bij Het Lasercentrum in Eindhoven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoi, ik denk dat je "nu" het beste kunt kiezen voor een van de beide nieuwe technieken inderdaad
Zoals je al gezien had zit Aesthetics in Veldhoven.
Het Lasercentrum zit in Heerlen, Breda, Eindhoven en sinds kort ook in Zoetermeer.
Zoals je in de OP kunt zien zijn er ervaringen met beide klinieken.
Die is al een tijdje niet meer bijgewerkt. Als ik het goed heb zitten WRH en Shenk ook bij 't Lasercentrum.
Mwah, valt mee, ik zei: "Hoi, ik denk dat je "nu" het beste kunt kiezen voor een van de beide nieuwe technieken inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef Shenk het volgende:
Matthijs, wat reageer jij toch altijd appart op mensen die (nog) niet voor het lasercetrum kiezen...
Ik blijf dat een raar verhaal vinden.
Good point. And I got no idea..quote:Op zondag 1 maart 2015 14:40 schreef Shenk het volgende:
Ik hoop met jullie en voor jullie (en mezelf) mee.
Alleen denk ik dan zo. Waarom is dat na het douche de enige plek die dik is? Mischien omdat het een litteken is?
Wil overigens niet zeggen dat het een litteken blijft.
Is dat reliëf blijvend?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:40 schreef NerdPride het volgende:
In "slecht" licht:
[ afbeelding ]
En ik vraag me nu echt af wat ik nu eigenlijk zie. Die groen/blauw/zwarte gloed lijkt mij inktrestant? Met het reliëf heb ik nog het minste moeite. Zit ik niet mee. En het pigmentverlies? Tja, heel naïef hoop ik dat tijd en zonlicht weer een beetje kleur zullen brengen.
Mensen,quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:40 schreef NerdPride het volgende:
In "slecht" licht:
[ afbeelding ]
En ik vraag me nu echt af wat ik nu eigenlijk zie. Die groen/blauw/zwarte gloed lijkt mij inktrestant? Met het reliëf heb ik nog het minste moeite. Zit ik niet mee. En het pigmentverlies? Tja, heel naïef hoop ik dat tijd en zonlicht weer een beetje kleur zullen brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |