Eensch.... Er zijn nog wel een paar sterke sitcoms, maar het meeste haalt de Friends/Seinfeld kwaliteit nietquote:Op maandag 29 september 2014 15:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat sowieso. Nu maken ze zulke geniale series niet meer
Samen met Cheers 1 van de betere Amerikaanse sitcoms. Winnaar blijft Married with Childrenquote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
#TeamSeinfeld
Maar idd, Friends was ook een geniale serie
Doe normaal, married with childen is zo slechtquote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Samen met Cheers 1 van de betere Amerikaanse sitcoms. Winnaar blijft Married with Children
daar hebben wij dan een fundamenteel verschil qua inzichtquote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Doe normaal, married with childen is zo slecht
quote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Winnaar blijft Married with Children
beter dan die van de Killersquote:
Sowiesoquote:Op maandag 29 september 2014 16:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
beter dan die van de Killers
internetquote:Op maandag 29 september 2014 16:26 schreef ChatGirl het volgende:
Lekkere spanning als de nummer 1 al op de site staat
Internet, dat gaat echt nooit groot worden idd...quote:
quote:
Opnemen is een ding, maar dan al gewoon de uitslag online zetten is wel een faal.quote:Op maandag 29 september 2014 16:28 schreef ddx het volgende:
Krijg je met al die telefoongesprekken vantevoren opnemen, doe dit toch gewoon live...
Throwing Copper is eigenlijk het laatste fatsoenlijke werk van Livequote:Op maandag 29 september 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Een van de weinige fatsoenlijke nummers van Live
quote:Op maandag 29 september 2014 16:47 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind dit een stuk leuker dan Zombie
Een typische Stichting Korrelatie-plaatquote:Op maandag 29 september 2014 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
Zal Espen Lind met het prachtige When Susannah Cries nog gedraaid worden![]()
![]()
Ik vind het echt een prachtig nummerquote:Op maandag 29 september 2014 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Een typische Stichting Korrelatie-plaat
Dat wist ik dus niet. Ik zag het net op z'n wiki.quote:Op maandag 29 september 2014 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het echt een prachtig nummer
Beetje jammer dat hij ons wel een hoop ellende heeft bezorgd met alle Train platen die hij (mee) geproduceerd/geschreven heeft
Ja dat soort gasten zitten niet stilquote:Op maandag 29 september 2014 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet. Ik zag het net op z'n wiki.
Dat wist ik dan weer wel.quote:Op maandag 29 september 2014 16:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat soort gasten zitten niet stilVerdienen vaak opeens hun geld achter de schermen
![]()
Net zoals die chick van de 4 non blondes die veel schrijft voor Pink enzo
Of ik, ik schrijf ook nummers voor menig artiest. Peter Beense enzoquote:
Godsamme, dat overhemd. En dan maken verticale streepjes ook nog smalquote:Op maandag 29 september 2014 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Helaas gebruikt Peter Beense mijn nummers nooitHij zit zelf "vol" met genoeg inspiratie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
zoals alcohol?quote:
Heejquote:
quote:
Verdomme ik was blij dat ik net thuis aankwam en de radio uitging nadat de motor uit wasquote:
Klonk erg goed ja.quote:Op maandag 29 september 2014 17:48 schreef Sersjee het volgende:
OCS
Onderschatte band. En niet zo'n beetje ook.
Nummers van de radio opnemen op cassettebandjequote:Op maandag 29 september 2014 18:48 schreef Evertjan het volgende:
ik zie mensen cassettebandjes tweeten vanwege de 90s week maar dat is toch meer jaren 80??
voor mij was het echt 90's hoor. Downloaden kon pas redelijk in de tweede helft van de jaren '90. Sterker, pas eind jaren '90quote:Op maandag 29 september 2014 18:48 schreef Evertjan het volgende:
ik zie mensen cassettebandjes tweeten vanwege de 90s week maar dat is toch meer jaren 80??
twitter:coen3fm twitterde op maandag 29-09-2014 om 19:06:33Ik heb een iPhone 6+ en ik denk dat ik ga concluderen dat ik hem te groot vind. reageer retweet
#nocommercialquote:Op maandag 29 september 2014 19:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op maandag 29-09-2014 om 19:06:33Ik heb een iPhone 6+ en ik denk dat ik ga concluderen dat ik hem te groot vind. reageer retweet
even een reactie getweet.quote:Op maandag 29 september 2014 19:12 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Dinand moest toen ook al chronisch schijten hoorquote:Op maandag 29 september 2014 19:22 schreef Evertjan het volgende:
Toen Kane nog niet schijt irritant was
Die komen ook uit Den Haag.quote:Op maandag 29 september 2014 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dinand moest toen ook al chronisch schijten hoor
Is Dinand niet gewoon SilentChaos??
Dinand woont op Scheveningenquote:
Op Scheveningen? Het is toch geen eiland?quote:Op maandag 29 september 2014 19:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dinand woont op Scheveningen
jawel er lopen daar lijfloze schollekoppenquote:Op maandag 29 september 2014 19:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Op Scheveningen? Het is toch geen eiland?
Je woont op Scheveningen, niet in scheveningen... Weet ook niet waarom ze dat altijd zo willen horenquote:Op maandag 29 september 2014 19:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Op Scheveningen? Het is toch geen eiland?
Ik wist helemaal niet dat de mannen van Weezer in Nederland waren.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 29-09-2014 om 20:40:00Morgenavond mag ik een all time hero interviewen. Extreem enthousiast en zenuwachtig tegelijk. reageer retweet
Draaiden ze daar 3fm dan?quote:Op maandag 29 september 2014 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Stoom sauna was fokking episch genieten
gr gr
ja giel staat daar op repeatquote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Draaiden ze daar 3fm dan?
hihahoquote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg het benauwd van Giel in sauna's.
quote:Op maandag 29 september 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portisheadgoden. Baas deze man
Wel goed dat je me herkende, huldequote:
Nadat ze je naam zei wist ik het alquote:Op maandag 29 september 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel goed dat je me herkende, hulde
zeg het dan gewoon !!!quote:Op maandag 29 september 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portisheadgoden. Baas deze man
Godverdomme....quote:Op maandag 29 september 2014 22:25 schreef ddx het volgende:
[ afbeelding ]
Ma Flodder is er niets bij
okequote:Op maandag 29 september 2014 22:54 schreef Cee het volgende:
Gebrek aan Inspiratie en tijd denk ik. Ik vind dit idee met de foto's ook wel tof en zit eraan te denken zelf ook zoiets te gaan doen.
Wolfquote:
Wat leuk. Zolang je de resultaten op dit gedeelte van fok kunt posten tenminste.quote:Op maandag 29 september 2014 22:54 schreef Cee het volgende:
Gebrek aan Inspiratie en tijd denk ik. Ik vind dit idee met de foto's ook wel tof en zit eraan te denken zelf ook zoiets te gaan doen.
http://www.scapino.nl/dam(...)-wit-zwart-161833344quote:Op maandag 29 september 2014 23:22 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben opzoek naar pandapantoffels
verwarrend:quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.scapino.nl/dam(...)-wit-zwart-161833344
Die panda kijkt zieligquote:Op maandag 29 september 2014 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verwarrend:
http://www.scapino.nl/dam(...)capino-wit-166647424
uitverkocht
Ze lijken ook nogquote:Op maandag 29 september 2014 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://nl.aliexpress.com/(...)gifts/825880761.html
De rode schoentjes bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Tuurlijk, maar het ging hier over andere schoenenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De rode schoentjes bedoel je?
dat ook nogquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:47 schreef ddx het volgende:
Tja prima zo voor een avond, maar het is niet echt 1 mix.
dat had ik liever gehad, gewoon een uur een concert van Underworld bijv.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:51 schreef ddx het volgende:
Je moet maar zo denken, Roos had ook een concert vhs op kunnen zetten.
(ze is ondertussen zelf al naar huis volgens mij, webcam heeft geen beeld meer)
quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:13 schreef Pino112 het volgende:
Johannes Vermeer uit Groningen zegt: Je bent zelf een cranberry
klopt nie want de mauw op de jas heeft geen gele streepquote:Op maandag 29 september 2014 22:25 schreef ddx het volgende:
[ afbeelding ]
Ma Flodder is er niets bij
Jammer dat ze bijna 1 op 1 doorlopen in een vetrolquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klopt nie want de mauw op de jas heeft geen gele streep
Wel goeie memmen
Godverdomme.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klopt nie want de mauw op de jas heeft geen gele streep
Wel goeie memmen
Werd dit gezegd?quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:13 schreef Pino112 het volgende:
Johannes Vermeer uit Groningen zegt: Je bent zelf een cranberry
Op de radio zijnquote:
okequote:Op dinsdag 30 september 2014 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
ff hakken voor ontbijt.
Goede ochtengymastiek.
Ik probeer altijd seks te hebben voor het ontbijt, werkt ook en het kost maar 30 secondequote:Op dinsdag 30 september 2014 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
ff hakken voor ontbijt.
Goede ochtengymastiek.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik probeer altijd seks te hebben voor het ontbijt, werkt ook en het kost maar 30 seconde
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik probeer altijd seks te hebben voor het ontbijt, werkt ook en het kost maar 30 seconde
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goedemorgen marije!
Wordt het een leuke dag vandaag?
Ga maar navragen in de ZRquote:
In ieder geval vandaagquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi vulture
Blijf je nou eens een keer???
Radio luisteren, gras maaien en schoonmaken.quote:
Dolle pret!quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Radio luisteren, gras maaien en schoonmaken.
Nog maar een maandquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:49 schreef wolfrolf het volgende:
muisje komt weer bijna terug naar Nederland na haar sabbatical![]()
Ik kan mij momenten herinneren dat je maar wat graag terug naar NL wilde?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog maar een maand
Ik wil hier voor eeuwig blijven.
Nu wil ik blijven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kan mij momenten herinneren dat je maar wat graag terug naar NL wilde?
Liefs uit Londenquote:
maar er is nog wel wat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond "mn schoenen zijn gejat" wel een goeie.
Moet je de counting crows vragen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar er is nog wel wat.
er zijn vliegtuigstoelen miljoen bijbedoelingen
ik heb nog steeds geen flauw idee waar de tekst overgaat.
Die lui van Blof zelf ook niet... dat is wat irriteert, dat gemaakte 'kijk ons eens geweldige diepzinnige teksten schrijven' ... Daarom trek ik Spinvis ook niet bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar er is nog wel wat.
er zijn vliegtuigstoelen miljoen bijbedoelingen
ik heb nog steeds geen flauw idee waar de tekst overgaat.
Ik trek alleen zn wat noisy liedjes. Eefje kan ik wel hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lui van Blof zelf ook niet... dat is wat irriteert, dat gemaakte 'kijk ons eens geweldige diepzinnige teksten schrijven' ... Daarom trek ik Spinvis ook niet bijvoorbeeld
Het is een vrij letterlijke vertaling van de counting crows. Ligt dus niet aan Blof in dezequote:Op dinsdag 30 september 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lui van Blof zelf ook niet... dat is wat irriteert, dat gemaakte 'kijk ons eens geweldige diepzinnige teksten schrijven' ... Daarom trek ik Spinvis ook niet bijvoorbeeld
Ik begrijp het redelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het is een vrij letterlijke vertaling van de counting crows. Ligt dus niet aan Blof in deze
Got no place to go
But there's a girl waiting for me down in Mexico
She got a bottle of tequila, a bottle of gin
And if I bring a little music I could fit right in
We got airplane rides
We got California drowning out the window side
We've got big black cars
And we got stories how we slept with all the
Movie stars
I may take a holiday in Spain
Leave my wings behind me
Drink my worries down the drain
And fly away to somewhere new
Hop on my choo-choo
I'll be your engine driver in a bunny suit
If you dress me up in pink and white
We may be just a little fuzzy 'bout it later tonight
She's my angel
She's a little better than the one that used to be with me
Cause she liked to scream at me
Man, it's a miracle that she's not living up in a tree
Leave my wings behind me
Drive this little girl insane
And fly away to someone new
Everybody's gone
They left the television screaming that the radio's on
Someone stole my shoes
But there's a couple of bananas
And a bottle of booze
Oh well, happy new year's baby!
We could probably fix it if we clean it up all day
Or we could simply pack our bags
And catch a plane to Barcelona 'cause this city's a drag
Leave my wings behind me
Flush my worries down the drain
And fly away to somewhere new
Take a holiday in Spain
Leave my wings behind me
Drive this little girl insane
Fly away to someone new
Fly away to someone new
Fly away to someone new
quote:
Een van de slechtste platen die U2 ooit heeft gemaakt.quote:
ja eigenlijk welquote:
Helaas is U2 geen Madonna.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Dit was het moment dat U2 dacht dat ze zich moesten vernieuwen
Ik slaap het liefst 9 uur. Was al even op geweest, gaan douchen ed maar was lui en ging terug in bed liggenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
ja eigenlijk welgister vies lang gewerkt.
maarja doordeweeks in bed blijven liggen tot 11 vind ik eigenlijk maar kutin het weekend eigenlijk ook.
Eensquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
ja eigenlijk welgister vies lang gewerkt.
maarja doordeweeks in bed blijven liggen tot 11 vind ik eigenlijk maar kutin het weekend eigenlijk ook.
Ik krijg altijd koppijn als ik dat doe (te lang slapen zeg maarquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik slaap het liefst 9 uur. Was al even op geweest, gaan douchen ed maar was lui en ging terug in bed liggen
Heb je een mooi "gazonnetje" ja?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Radio luisteren, gras maaien en schoonmaken.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Duke, dat was een soort zingende Mike de Boer
[ afbeelding ]
Wolfjequote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je een mooi "gazonnetje" ja?
Verdomme.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Por que?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog maar een maand
Ik wil hier voor eeuwig blijven.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig is Madonna geen U2. Frozenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is U2 geen Madonna.
Bal is rond maar eerste Weezer-album is wel een erg fijne plaat. Al komt dat voor de helft door Only In Dreams.quote:
Hahaha classic jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
inb4 verhaal over Belgische radio trouwens
Ik ben een ochtend en avondmensquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben meer een avond/nachtmens. 7 uur opstaan is de hel. Negen uur kan ik wel aan though
Heldquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Want? Bronstige Bronson staat meteen vooraan met z'n kleine Jimmyquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga geen songtekst quoten hier.
ah, toe?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga geen songtekst quoten hier.
Bronson neemt zijn kleine Jimmy maar zelf in de hand.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Want? Bronstige Bronson staat meteen vooraan met z'n kleine Jimmy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |