Eensch.... Er zijn nog wel een paar sterke sitcoms, maar het meeste haalt de Friends/Seinfeld kwaliteit nietquote:Op maandag 29 september 2014 15:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat sowieso. Nu maken ze zulke geniale series niet meer
Samen met Cheers 1 van de betere Amerikaanse sitcoms. Winnaar blijft Married with Childrenquote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
#TeamSeinfeld
Maar idd, Friends was ook een geniale serie
Doe normaal, married with childen is zo slechtquote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Samen met Cheers 1 van de betere Amerikaanse sitcoms. Winnaar blijft Married with Children
daar hebben wij dan een fundamenteel verschil qua inzichtquote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Doe normaal, married with childen is zo slecht
quote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Winnaar blijft Married with Children
beter dan die van de Killersquote:
Sowiesoquote:Op maandag 29 september 2014 16:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
beter dan die van de Killers
internetquote:Op maandag 29 september 2014 16:26 schreef ChatGirl het volgende:
Lekkere spanning als de nummer 1 al op de site staat
Internet, dat gaat echt nooit groot worden idd...quote:
quote:
Opnemen is een ding, maar dan al gewoon de uitslag online zetten is wel een faal.quote:Op maandag 29 september 2014 16:28 schreef ddx het volgende:
Krijg je met al die telefoongesprekken vantevoren opnemen, doe dit toch gewoon live...
Throwing Copper is eigenlijk het laatste fatsoenlijke werk van Livequote:Op maandag 29 september 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Een van de weinige fatsoenlijke nummers van Live
quote:Op maandag 29 september 2014 16:47 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind dit een stuk leuker dan Zombie
Een typische Stichting Korrelatie-plaatquote:Op maandag 29 september 2014 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
Zal Espen Lind met het prachtige When Susannah Cries nog gedraaid worden![]()
![]()
Ik vind het echt een prachtig nummerquote:Op maandag 29 september 2014 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Een typische Stichting Korrelatie-plaat
Dat wist ik dus niet. Ik zag het net op z'n wiki.quote:Op maandag 29 september 2014 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het echt een prachtig nummer
Beetje jammer dat hij ons wel een hoop ellende heeft bezorgd met alle Train platen die hij (mee) geproduceerd/geschreven heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |