Ze is hot genoeg, dat wel.quote:Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef Waakvlammetje het volgende:
[..]
Barney stinsons crazy eyes en hotness test al gedaan?
Terug stekenquote:Op maandag 29 september 2014 15:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Daar heb je vrij weinig wanneer ze bovenop je zit en je neer wilt steken
quote:Op maandag 29 september 2014 15:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Daar heb je vrij weinig aan wanneer ze bovenop je zit en je neer wilt steken
Ik steek al genoeg in haar ja.quote:
Goedenquote:Op maandag 29 september 2014 16:01 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
[..]
Ik steek al genoeg in haar ja.
Beiden. Tis leuk om te chatten en als ze leuk genoeg blijkt spreek je af. Its a social thing. Denk niet dat je onenights of bffs moet gaan zoeken op Tinder..quote:Op maandag 29 september 2014 16:13 schreef K44S het volgende:
Maar de vraag is: Gaat het jullie echt om het daten? of voor de lol van het systeem ?
Ik heb m al weer verwijderd... veelte verslavend en slecht voor mn ego
Bij mij bloed het 9/10 keer dood.quote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef Waakvlammetje het volgende:
[..]
Beiden. Tis leuk om te chatten en als ze leuk genoeg blijkt spreek je af. Its a social thing. Denk niet dat je onenights of bffs moet gaan zoeken op Tinder..
Je hebt je ziel verkocht. De app WIL dat je hem weer installeert.quote:Op maandag 29 september 2014 16:22 schreef K44S het volgende:
Stiekem wil ik het weer installeren ... aan de andere kant ook weer niet
Het is nog waar ook..quote:Op maandag 29 september 2014 16:24 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Je hebt je ziel verkocht. De app WIL dat je hem weer installeert.
Ik had ooit hetzelfde met een soortgelijk social netwerk. Tinder heb ik nooit gehad maar ik weet waar ik over praatquote:
Ik ga het nu weer installeren zonder intentie .... ik zie het welquote:Op maandag 29 september 2014 16:36 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik had ooit hetzelfde met een soortgelijk social netwerk. Tinder heb ik nooit gehad maar ik weet waar ik over praat
Tinder 1 - 0 K44Squote:Op maandag 29 september 2014 16:57 schreef K44S het volgende:
Ik ga het nu weer installeren zonder intentie .... ik zie het wel
1-1 .... binnen 5 minuten 4 matches ?quote:
Veel plezier!quote:Op maandag 29 september 2014 17:04 schreef K44S het volgende:
[..]
1-1 .... binnen 5 minuten 4 matches ?
Ik gok op bots....quote:Op maandag 29 september 2014 17:10 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat kan positief zijn, maar ook negatief. Heb namelijk geen beeld bij de matches in kwestie
hahah tja.quote:
Of mannen die je naar http://hetesinglevrouwen.nl ofzo willen krijgen. Met pikante vrouwenfoto's uiteraard...quote:
Zijn mooie dames, maar geen bots..... althans... niet wat ik tot nu toe ziequote:Op maandag 29 september 2014 17:14 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Als ze 'te' lekker zijn is de kans ook groter dat het bots zijn.
Die heb je natuurlijk ook.quote:Op maandag 29 september 2014 17:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of mannen die je naar http://hetesinglevrouwen.nl ofzo willen krijgen. Met pikante vrouwenfoto's uiteraard...
Dan heb je het goed daarquote:Op maandag 29 september 2014 17:15 schreef K44S het volgende:
Zijn mooie dames, maar geen bots..... althans... niet wat ik tot nu toe zie
systeem klopt gewoon voor geen ene rukquote:
Dat zijn waarschijnlijk fake profielen van een datingsite oid.quote:Op maandag 29 september 2014 17:27 schreef K44S het volgende:
[..]
systeem klopt gewoon voor geen ene ruk.
Ik had hem nčt geďnsteleerd, en schuif wat naar rechts.
Meteen de eerste 4 raak tuuuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |