Als je voor de hoertjes gaat wel ja.quote:Op maandag 29 september 2014 14:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Ligt de lat in Oost-Europa zo laag dan?
Ik zet in op omgebouwde.quote:Op maandag 29 september 2014 14:05 schreef BozeHaas het volgende:
Tenzij je weer achter de hoertjes gaat natuurlijk.
Goed man.quote:Op maandag 29 september 2014 14:03 schreef corehype het volgende:
(nooit gelukt in Nederland, veel te veel geneukt in het buitenland).
Ik voelde toen ik dat las dat deze struggles for real zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ff melden zodat wij niet gaan denken dat het aan hem ligt
Dit zijn ook die echte struggles, beter herken je ze.quote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voelde toen ik dat las dat deze struggles for real zijn.
Ja, herkenbaar?quote:Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dit zijn ook die echte struggles, beter herken je ze.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dit zijn ook die echte struggles, beter herken je ze.
Veel SOA'squote:Op maandag 29 september 2014 14:04 schreef BozeHaas het volgende:
Denken dat je wel gaat scoren in Oost Europa
Beter gewoon zo'n onderdanige Orientaalse.quote:Op maandag 29 september 2014 14:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die oostblok wijven ook altijd.
Geen ervaring mee.quote:Op maandag 29 september 2014 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beter gewoon zo'n onderdanige Orientaalse.
U spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 29 september 2014 14:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beter gewoon zo'n onderdanige Orientaalse.
Oh. Nouja, misschien dat je zelf een onderdanige Oriëntaalse bent. Of zijn Turken geen Orientaal? Nu ben ik in de war.quote:Op maandag 29 september 2014 14:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Neen, dit zijn voortbrengselen van mijn verbeelding.
Turken kunnen wel of niet Orientaals zijn, ik ben alles behalve onderdanig.quote:Op maandag 29 september 2014 15:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh. Nouja, misschien dat je zelf een onderdanige Oriëntaalse bent. Of zijn Turken geen Orientaal? Nu ben ik in de war.
Kenners weten.quote:Op maandag 29 september 2014 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Je verlagen tot hoeren.Het tovenaarsbestaan op het spel zetten door te betalen voor seks.
Ik snap het nietquote:
Als je wacht met seks hebben tot je 30e, laat je zien dat je boven de vleselijke lusten verheven staat, en krijg je tovenaarsstatus. Magische krachten enzo.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb mijn potentiële status vergooid. Het vlees was zwak. Zo'n spijt.
Het was geen compliment, hoor.quote:
Ja ik was sarcastisch.quote:
Nee, doe ik nooit bij mannen. Flashback btw naar Rosepetals wow lang geledenquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ik was sarcastisch.
Heb jij nou al eens Rosepetals je steel laten zien?
Je onderdrukt je onderdanig natuur omdat je ratio van mening is dat een sterke, onafhankelijke, geschoolde vrouw niet onderdanig mag zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 15:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Turken kunnen wel of niet Orientaals zijn, ik ben alles behalve onderdanig.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je onderdrukt je onderdanig natuur omdat je ratio van mening is dat een sterke, onafhankelijke, geschoolde vrouw niet onderdanig mag zijn.
Maar zowel jij als ik weet dat het vochtig en warm tussen je benen wordt zodra je gedachten naar onderdanige seksuele scenario's afdwalen.
Daar zul je nooit achterkomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geil toch. Zeker als je echt dominant mocht blijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |