Ja, sorry je hebt gelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 12:36 schreef voederbietel het volgende:
Nou nou, pauperlul, ik vind dat wat grof, die jongen doet ook maar z'n best.
Die heeft hem gewoon in dienst voor alle calamiteiten. Maargoed, inderdaad, ik ga gewoon iemand anders regelen hiervoor en dan stuur in de factuur wel die kant op.quote:Op maandag 29 september 2014 12:44 schreef Feeeeble het volgende:
Hele stomme vraag misschien maar waarom moet dit via de huisbaas?
Ah, ok. Ik heb het verkeerd begrepen denk ik, omdat je schreef dat je alles zelf gerenoveerd hebt; dat het sowieso op eigen initiatief was allemaal dus de kosten ook voor jou maar dat is dus niet het geval...quote:Op maandag 29 september 2014 12:49 schreef Myrr het volgende:
Het is toch gewoon belachelijk.
Het heeft ook drie maanden in de steigers gestaan alleen om de gevel en wat muren te verven. Hij zet steigers neer, komt vervolgens drie weken niet meer langs, gaat daarna een uurtje krabben en dan rot hij weer twee weken op. Intussen wel lekker uren opschrijven natuurlijk...
Ik ga echt over de zeik straks bij m'n huisbaas. Iemand met mijn geduld zo ver krijgen om in plaats van het even bij je aan te kaarten werkelijk stappen tegen je te ondernemen.
[..]
Die heeft hem gewoon in dienst voor alle calamiteiten. Maargoed, inderdaad, ik ga gewoon iemand anders regelen hiervoor en dan stuur in de factuur wel die kant op.
Ik doe het nu via de huisbaas, omdat die gast zelf gewoon niets onderneemt en de vrouw van de huisbaas zo'n lekker pittig wijf die flink over de zeik kan gaan.
Ah, nee dat niet. Het overige renoveren was op eigen kosten, douchecabine was voor hun.quote:Op maandag 29 september 2014 12:58 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik heb het verkeerd begrepen denk ik, omdat je schreef dat je alles zelf gerenoveerd hebt; dat het sowieso op eigen initiatief was allemaal dus de kosten ook voor jou maar dat is dus niet het geval...
Ik ben een huurcontract aangegaan onder voorwaarde dat een nieuwe douchecabine voor hun rekening was (een woning moet degelijk opgeleverd worden).quote:
TS is klein en lief, geen meesteresse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 13:07:59 ]
Je hebt het toch niet over de klusjesman hoop ik...quote:Op maandag 29 september 2014 12:31 schreef Myrr het volgende:
er moet wel het een en ander omgelegd worden
Gewoon blijven zeiken bij de huisbaas dan! Elke dag bellen, is wel kut maarja... Er staat sowieso een bepaalde tijd voor renovatie toch?quote:Op maandag 29 september 2014 13:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah, nee dat niet. Het overige renoveren was op eigen kosten, douchecabine was voor hun.
quote:Op maandag 29 september 2014 13:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
TS is klein en lief, geen meesteresse.JezusteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blijf bij je uit de buurt!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Het is wel door me heen gegaan helaas.quote:Op maandag 29 september 2014 13:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over de klusjesman hoop ik...
Nou het is allemaal niet officieel. We hebben gevraagd of we het helemaal mochten strippen en opnieuw in mochten delen. Dat was prima. Alles is dus nieuw en een aantal muren geplaatst, nieuwe keuken, aantal gipsplaten vervangen, vloer vervangen en alle muurplinten opnieuw. Wat elektriciteit verplaatst en bladiebladiebla. Alleen de kozijnen moeten nog (die zou hij ook al een maand geleden gedaan moeten hebben, maar daar zit nu even geen prioriteit voor ons dus dat komt later wel) en de douche dus.quote:Op maandag 29 september 2014 13:09 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeiken bij de huisbaas dan! Elke dag bellen, is wel kut maarja... Er staat sowieso een bepaalde tijd voor renovatie toch?
Ja, dat willen ze toch zelf. Ik zou uiteraard wel even huiveren, awkward worden en giegelen. Waarschijnlijk ook voortijdig stoppen. Mensen die piemels kapot maken...quote:Op maandag 29 september 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezustering![]()
Ik blijf bij je uit de buurt!
Waarschijnlijk...quote:Op maandag 29 september 2014 13:17 schreef Myrr het volgende:
Ja, dat willen ze toch zelf. Ik zou uiteraard wel even huiveren, awkward worden en giegelen. Waarschijnlijk ook voortijdig stoppen. Mensen die piemels kapot maken...![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 13:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is wel door me heen gegaan helaas.Mijn ziel is onrein.
[..]
Nou het is allemaal niet officieel. We hebben gevraagd of we het helemaal mochten strippen en opnieuw in mochten delen. Dat was prima. Alles is dus nieuw en een aantal muren geplaatst, nieuwe keuken, aantal gipsplaten vervangen, vloer vervangen en alle muurplinten opnieuw. Wat elektriciteit verplaatst en bladiebladiebla. Alleen de kozijnen moeten nog (die zou hij ook al een maand geleden gedaan moeten hebben, maar daar zit nu even geen prioriteit voor ons dus dat komt later wel) en de douche dus.
[..]
Ja, dat willen ze toch zelf. Ik zou uiteraard wel even huiveren, awkward worden en giegelen. Waarschijnlijk ook voortijdig stoppen. Mensen die piemels kapot maken...![]()
quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 13:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
TS is klein en lief, geen meesteresse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, ik zit een eeuwigdurende presentatie aan te horen nu.quote:Op maandag 29 september 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]!!! vrouwen met vernielzucht. Leave piemels alone
althans die van mij. Op die manier ;s
OT: is de man er al?
Al gedaan, ben al bij de huisbaas geweest en heb hem al meermaals proberen af te spreken. Op een punt waren wij er zelf ook te druk voor, vorige week weer hervat en die lulhannes zegt weer de hele tijd af.quote:Op maandag 29 september 2014 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je had al veel eerder moeten ingrijpen...
Over badkamers?quote:Op maandag 29 september 2014 16:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit een eeuwigdurende presentatie aan te horen nu.
Goede analyse, bedankt voor het delen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:04 schreef Robbert. het volgende:
Jezus wat een tekst, het is maandag man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |