abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145015129
Ziehier weer een klacht. Niet over de bouwvakkers, maar de klusjesman zelf.

Ik ben een tijdje terug verhuisd en heb die hele woning gerenoveerd. Alles is af, behalve de badkamer. De douchecabine moet vervangen worden en dit is al ruim twee maanden zo. Twee maanden geleden zou dit al geschieden, daar stond een duidelijke afspraak voor.

Echter kwam er een lek aan het licht, en werd het hele dak vervangen. In deze periode zou dan ook de douche gedaan worden, maar de afspraak werd verzet. Vervolgens werd hij weer verzet, en weer, en weer, en weer... Tot wij er zelf ook geen tijd meer voor hadden en het in de vergetelheid raakte.

Inmiddels zijn we twee maanden verder. Dat ding moet erin want we douchen nu in een campingcabine, wat prima is voor een week, hooguit twee.

Wederom afspraak gemaakt, werk afgebeld zodat ik thuis kon zijn. Belt hij weer af. De volgende dag hetzelfde verhaal. Ik ben heel duidelijk geweest naar hem toe dat het echt gedaan moet worden en wel vóórdat hij op vakantie gaat.

Hij gaf afgelopen week zelf aan, "Ja, het moet dan wel dinsdag of woensdag want volgende week ga ik op vakantie en dan ben ik vier weken weg..", Ja godverdomme lul, dat houdt dus in dat als wij er niet achteraan waren gegaan hij dus gewoon lekker op vakantie was gegaan. :(

Die kutcabine ligt in gigantische dozen in de woonkamer in de weg te liggen. Alles is af, maar door die dozen blijft het rommelig ogen en ik wil gewoon eindelijk normaal douchen in mijn turbojet-, en stoomcabine O+ . De huisbaas heeft hem ook al een aangesproken dat het ding er nog steeds niet in zit maar die gast heeft gewoon volledig schijt. Logisch, hij heeft dikke knaken ontvangen na het vervangen van het dak, die zit de aankomende maanden prima. Lul. :(

Nou goed, afgelopen week kon hij dus wederom niet met een of ander kut excuus, en vandaag zou hij dan om negen uur langs komen. Maar dit keer echt. Ik weer vrij genomen... Die lul de behanger is er nog steeds niet, dus ik ben maar naar school gegaan. Hij neemt niet op en reageert helemaal nergens op.

Straks maar weer de huisbaas bellen, met de mededeling dat wij zelf wel iemand anders laten komen en hopelijk wordt die pauperlul ontslagen. Ik wil het ook zelf wel doen maar we hebben geen zin in dat het fout gaat met de leidingen want er moet wel het een en ander omgelegd worden en daar hebben we de ballen verstand van, beter in één keer goed doen dus.

Extra klacht; Dakraam is er half in getimmerd en totaal niet afgewerkt, we kijken dus gewoon tegen de dakisolatie aan.
Extra klacht 2: Raamozijn is rot, zou ook al een maand geleden gedaan worden.
Extra klacht 3: Allemaal rommel op de daken laten liggen bij het verwijderen van de steigers.
Extra klacht 4: Bouwlieden komen zonder toestemming mijn woning in, laten troep liggen, zelfs hun kleding, en nemen de oplader van onze accuboormachine mee. _O- ;( Even terugbrengen, ho maar. Tuurlijk joh, ik koop wel gewoon een nieuwe. :{

Nog maar een keer de lieve man bellen en meteen wederom de huisbaas. O-) Het is fucking belachelijk dat iemand van 23 achter de broek van een volwassen man aan moet zitten.
pi_145015249
Nou nou, pauperlul, ik vind dat wat grof, die jongen doet ook maar z'n best.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_145015254
Mooi man
nee echt niet !
pi_145015260
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:36 schreef voederbietel het volgende:
Nou nou, pauperlul, ik vind dat wat grof, die jongen doet ook maar z'n best.
Ja, sorry je hebt gelijk. ;(
pi_145015486
Hele stomme vraag misschien maar waarom moet dit via de huisbaas?
pi_145015652
Het is toch gewoon belachelijk. :')

Het heeft ook drie maanden in de steigers gestaan alleen om de gevel en wat muren te verven. Hij zet steigers neer, komt vervolgens drie weken niet meer langs, gaat daarna een uurtje krabben en dan rot hij weer twee weken op. Intussen wel lekker uren opschrijven natuurlijk...

Ik ga echt over de zeik straks bij m'n huisbaas. Iemand met mijn geduld zo ver krijgen om in plaats van het even bij je aan te kaarten werkelijk stappen tegen je te ondernemen.

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:44 schreef Feeeeble het volgende:
Hele stomme vraag misschien maar waarom moet dit via de huisbaas?
Die heeft hem gewoon in dienst voor alle calamiteiten. Maargoed, inderdaad, ik ga gewoon iemand anders regelen hiervoor en dan stuur in de factuur wel die kant op.

Ik doe het nu via de huisbaas, omdat die gast zelf gewoon niets onderneemt en de vrouw van de huisbaas zo'n lekker pittig wijf die flink over de zeik kan gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 12:50:29 ]
pi_145015790
Waarschijnlijk betaalt je huisbaas niet genoeg en kan de klussenman ergens anders meer geld verdienen. Misschien kun je eens wat financiele druk uitoefenen op de huurbaas? Ik neem aan dat hij ook opdrachtgever is.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_145015944
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:49 schreef Myrr het volgende:
Het is toch gewoon belachelijk. :')

Het heeft ook drie maanden in de steigers gestaan alleen om de gevel en wat muren te verven. Hij zet steigers neer, komt vervolgens drie weken niet meer langs, gaat daarna een uurtje krabben en dan rot hij weer twee weken op. Intussen wel lekker uren opschrijven natuurlijk...

Ik ga echt over de zeik straks bij m'n huisbaas. Iemand met mijn geduld zo ver krijgen om in plaats van het even bij je aan te kaarten werkelijk stappen tegen je te ondernemen.

[..]

Die heeft hem gewoon in dienst voor alle calamiteiten. Maargoed, inderdaad, ik ga gewoon iemand anders regelen hiervoor en dan stuur in de factuur wel die kant op.

Ik doe het nu via de huisbaas, omdat die gast zelf gewoon niets onderneemt en de vrouw van de huisbaas zo'n lekker pittig wijf die flink over de zeik kan gaan.
Ah, ok. Ik heb het verkeerd begrepen denk ik, omdat je schreef dat je alles zelf gerenoveerd hebt; dat het sowieso op eigen initiatief was allemaal dus de kosten ook voor jou maar dat is dus niet het geval...
pi_145016057
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:58 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Ah, ok. Ik heb het verkeerd begrepen denk ik, omdat je schreef dat je alles zelf gerenoveerd hebt; dat het sowieso op eigen initiatief was allemaal dus de kosten ook voor jou maar dat is dus niet het geval...
Ah, nee dat niet. Het overige renoveren was op eigen kosten, douchecabine was voor hun.
pi_145016067
Ik snap niks van dit verhaal :? :')
  maandag 29 september 2014 @ 13:05:01 #11
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_145016179
TS straalt geen gezag uit ;)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_145016236
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:01 schreef antfukker het volgende:
Ik snap niks van dit verhaal :? :')
Ik ben een huurcontract aangegaan onder voorwaarde dat een nieuwe douchecabine voor hun rekening was (een woning moet degelijk opgeleverd worden).

Dit was allemaal akkoord, douchecabine opgehaald en dit is van de huur afgetrokken.

Deze zou erin worden gezet door een man die zij in dienst hebben. Dit zou twee maanden geleden al gebeurd moeten zijn.

Iedere keer hebben we opnieuw afspraken gemaakt, maar iedere keer verzet hij ze weer. Dit is nu al bijna drie maanden aan de gang. In die tijd ligt de cabine hier maar een beetje te liggen en neemt ongelofelijk veel ruimte in beslag (drie grote dozen). Daarnaast ben ik dat campingding zat.

Klusjesman gaat deze week op vakantie, en heeft tot nog toe de cabine niet geplaatst. Afgelopen week twee keer thuis gebleven van werk, zodat hij de cabine erin zou kunnen zetten, twee keer op het laatste moment pas afgezegd.

Vanochtend halve dag vrij genomen van school, hij zou om negen uur komen. Nog steeds niets, en hij negeert mijn telefoontjes.
pi_145016249
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
TS straalt geen gezag uit ;)
TS is klein en lief, geen meesteresse. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 13:07:59 ]
  maandag 29 september 2014 @ 13:08:00 #14
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145016273
quote:
8s.gif Op maandag 29 september 2014 12:31 schreef Myrr het volgende:
er moet wel het een en ander omgelegd worden
Je hebt het toch niet over de klusjesman hoop ik...
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_145016322
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:01 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ah, nee dat niet. Het overige renoveren was op eigen kosten, douchecabine was voor hun.
Gewoon blijven zeiken bij de huisbaas dan! Elke dag bellen, is wel kut maarja... Er staat sowieso een bepaalde tijd voor renovatie toch?
  maandag 29 september 2014 @ 13:11:58 #16
64831 2NutZ
pi_145016390
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:07 schreef Myrr het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezustering :') _O-
Ik blijf bij je uit de buurt :o !
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_145016531
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:08 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Je hebt het toch niet over de klusjesman hoop ik...
Het is wel door me heen gegaan helaas. ;( Mijn ziel is onrein.

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:09 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Gewoon blijven zeiken bij de huisbaas dan! Elke dag bellen, is wel kut maarja... Er staat sowieso een bepaalde tijd voor renovatie toch?
Nou het is allemaal niet officieel. We hebben gevraagd of we het helemaal mochten strippen en opnieuw in mochten delen. Dat was prima. Alles is dus nieuw en een aantal muren geplaatst, nieuwe keuken, aantal gipsplaten vervangen, vloer vervangen en alle muurplinten opnieuw. Wat elektriciteit verplaatst en bladiebladiebla. Alleen de kozijnen moeten nog (die zou hij ook al een maand geleden gedaan moeten hebben, maar daar zit nu even geen prioriteit voor ons dus dat komt later wel) en de douche dus.
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jezustering :') _O-
Ik blijf bij je uit de buurt :o !
Ja, dat willen ze toch zelf. Ik zou uiteraard wel even huiveren, awkward worden en giegelen. Waarschijnlijk ook voortijdig stoppen. Mensen die piemels kapot maken... :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 13:18:27 ]
pi_145016680
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:17 schreef Myrr het volgende:
Ja, dat willen ze toch zelf. Ik zou uiteraard wel even huiveren, awkward worden en giegelen. Waarschijnlijk ook voortijdig stoppen. Mensen die piemels kapot maken... :'(
Waarschijnlijk... ~O>
  maandag 29 september 2014 @ 13:30:17 #19
64831 2NutZ
pi_145016936
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het is wel door me heen gegaan helaas. ;( Mijn ziel is onrein.

[..]

Nou het is allemaal niet officieel. We hebben gevraagd of we het helemaal mochten strippen en opnieuw in mochten delen. Dat was prima. Alles is dus nieuw en een aantal muren geplaatst, nieuwe keuken, aantal gipsplaten vervangen, vloer vervangen en alle muurplinten opnieuw. Wat elektriciteit verplaatst en bladiebladiebla. Alleen de kozijnen moeten nog (die zou hij ook al een maand geleden gedaan moeten hebben, maar daar zit nu even geen prioriteit voor ons dus dat komt later wel) en de douche dus.

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 13:22 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Waarschijnlijk... ~O>
:o !!! vrouwen met vernielzucht. Leave piemels alone :'( althans die van mij. Op die manier ;s

OT: is de man er al?
pi_145017003
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:07 schreef Myrr het volgende:

[..]

SPOILER
:')
pi_145017402
Je had al veel eerder moeten ingrijpen...
pi_145022312
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

:o !!! vrouwen met vernielzucht. Leave piemels alone :'( althans die van mij. Op die manier ;s

OT: is de man er al?
Geen idee, ik zit een eeuwigdurende presentatie aan te horen nu.

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je had al veel eerder moeten ingrijpen...
Al gedaan, ben al bij de huisbaas geweest en heb hem al meermaals proberen af te spreken. Op een punt waren wij er zelf ook te druk voor, vorige week weer hervat en die lulhannes zegt weer de hele tijd af.

Beter is hij er zo gewoon als ik thuis kom.
  maandag 29 september 2014 @ 16:02:24 #23
64831 2NutZ
pi_145022362
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:01 schreef Myrr het volgende:

[..]

Geen idee, ik zit een eeuwigdurende presentatie aan te horen nu.

Over badkamers?
  maandag 29 september 2014 @ 16:04:45 #24
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_145022444
quote:
9s.gif Op maandag 29 september 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Over badkamers?
Omleggen van vervelende mensen.
pi_145022447
Jezus wat een tekst, het is maandag man.
Blub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')