In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
ojah je mag geen grapjes maken over wat er gebeurt in het oostblok.quote:
Kom op man wat kan mij dat verrekken, het is gewoon fucking matigquote:Op zondag 28 september 2014 23:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah je mag geen grapjes maken over wat er gebeurt in het oostblok.
Omdat VBLquote:Op zondag 28 september 2014 23:02 schreef alors het volgende:
Waarom moest ik lachen om dat kuttopic van net?
Ik denk dat de hele straat me heeft horen lachen, heb ik het humorniveau van een kleuter?quote:Op zondag 28 september 2014 23:02 schreef alors het volgende:
Kinderachtig gedrag van VBLquote:Op zondag 28 september 2014 23:02 schreef alors het volgende:
Ik ook, heb er buikpijn van gekregenquote:Op zondag 28 september 2014 23:02 schreef alors het volgende:
Omdat je een raar gevoel voor humor hebtquote:Op zondag 28 september 2014 23:02 schreef alors het volgende:
Waarom zijn bananen kromquote:Op zondag 28 september 2014 23:02 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het is een hele lieve jongen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is het verhaal van Tyron godverdomme
De prostaatclub.quote:Op zondag 28 september 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
welke debielen zitten eigenlijk in de aanklagercommissie?
wel de waarheidquote:Op zondag 28 september 2014 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Als straf krijg je de beloning dat je niet naar Urk hoeft."
Arno
Nou dat was het.quote:
Tuurlijk wel, knvb weet de loting. En ook als heeft de aanklager dit besloten, knvb beker is voor opgezet.quote:Op zondag 28 september 2014 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ze wisten van te voren toch niet dat ze Urk zouden loten
past dat op een floppy disk?quote:Op zondag 28 september 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
200000 pagina's, dat doen wij ook
Ok daarmee kan ik het plaatje wel rond krijgen, thanks.quote:Op zondag 28 september 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat was het.
Hij gebruikt ook ketamine.
Vraag dit aan Lange Frans.quote:Op zondag 28 september 2014 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, knvb weet de loting. En ook als heeft de aanklager dit besloten, knvb beker is voor opgezet.
illuminati. Tupac leeft nog.
quote:Op zondag 28 september 2014 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niks mis met deze straf. Loting was niet bekend.
Ik zou het leuker vinden als een streaker Arno komt ontvoeren.quote:Op zondag 28 september 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan het licht niet weer eens een keer uitvallen?
quote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Arno, jij moet net zo goed opflikkeren man, teringdebiel.
Heb niet zo veel met Arno, maar die was vrij briljant.quote:Op zondag 28 september 2014 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Als straf krijg je de beloning dat je niet naar Urk hoeft."
Arno
Nou, nou, nou.quote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Arno, jij moet net zo goed opflikkeren man, teringdebiel.
SuperArturo.quote:Op zondag 28 september 2014 23:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]Deze baas gaat het doet.[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 28 september 2014 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
Gooi er maar een slotje op GGMM
Pirlo is misschien ook fit, maar hoop dat ze het gewoon laten staan.quote:Op zondag 28 september 2014 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
SuperArturo.![]()
en pogba, van 30 meter in de kruising
Sommige gun ik het ook. Deze bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 september 2014 23:08 schreef Caland het volgende:
Elke keer denk ik dat die spelers dood zijn.
geschreven door Henk SPaanquote:Op zondag 28 september 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Wat zijn dit voor kinderachtige kutteksten
Picsquote:Op zondag 28 september 2014 23:10 schreef Gramulanion het volgende:
Ik heb twittercontact gehad met Nick en Simon en Jorgen Raymann, toevallig.
OH BRA POW POW POWquote:
quote:
twitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:53:07Kan niet zo goed meer zonder vraagtekens naar wielrennen kijken.. #magikdatzeggen #avondetappe SK reageer retweet
twitter:Gramulanion twitterde op maandag 01-07-2013 om 23:00:47@nickensimon Ik kan niet zo goed meer naar jouw nummers luisteren.. #jadatmagikzeggen reageer retweet
twitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 23:05:10En die van Nick? SK RT @Gramulanion: @nickensimon Ik kan niet zo goed meer naar jouw nummers luisteren.. #jadatmagikzeggen reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.htmltwitter:Gramulanion twitterde op maandag 20-05-2013 om 01:51:43. @JorgenRaymann Wat stond je nou vrolijk te dansen en schijtlolligheden te verkondigen op tv net na de berichtgeving over de de jongetjes reageer retweet
Baasquote:Op zondag 28 september 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:53:07Kan niet zo goed meer zonder vraagtekens naar wielrennen kijken.. #magikdatzeggen #avondetappe SK reageer retweet
twitter:Gramulanion twitterde op maandag 01-07-2013 om 23:00:47@nickensimon Ik kan niet zo goed meer naar jouw nummers luisteren.. #jadatmagikzeggen reageer retweet
twitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 23:05:10En die van Nick? SK RT @Gramulanion: @nickensimon Ik kan niet zo goed meer naar jouw nummers luisteren.. #jadatmagikzeggen reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.htmltwitter:Gramulanion twitterde op maandag 20-05-2013 om 01:51:43. @JorgenRaymann Wat stond je nou vrolijk te dansen en schijtlolligheden te verkondigen op tv net na de berichtgeving over de de jongetjes reageer retweet
Wat heb je met Tyron gedaan Karina?quote:
Hehe daar ben je eindelijk. Blijf voortaan maar uit de keuken, dit forum heeft je te hard nodigquote:
Achja, met tjaptjoep flashbacks moet dit kinderspel zijn Cnor.quote:
Hey, thanks dat je irritante posts komt verwijderen nu alles is afgelopen en iedereen weg is. Dat helpt!quote:
tjaptjoep was leuk, dit niet.quote:Op zondag 28 september 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja, met tjaptjoep flashbacks moet dit kinderspel zijn Cnor.
de dequote:Op zondag 28 september 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:53:07Kan niet zo goed meer zonder vraagtekens naar wielrennen kijken.. #magikdatzeggen #avondetappe SK reageer retweet
Hoe verwijder je die bende allemaal zo snelquote:Op zondag 28 september 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
jaja leuk ik kom nog even online en dacht, wat is deze
En wat dacht je daarnaquote:Op zondag 28 september 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
jaja leuk ik kom nog even online en dacht, wat is deze
tjaptjoep was niet leuk voor iedereen hoor. In VBL vond ik het nog wel om te lachen, in ESF niet.quote:Op zondag 28 september 2014 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
tjaptjoep was leuk, dit niet.
gewoon de telegraaf gehaaldquote:Op zondag 28 september 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
Nou dat was nog lastig op mijn laptop en niet al te snel internet momenteelquote:Op zondag 28 september 2014 23:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe verwijder je die bende allemaal zo snel
ESF kom ik nooit.quote:Op zondag 28 september 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tjaptjoep was niet leuk voor iedereen hoor. In VBL vond ik het nog wel om te lachen, in ESF niet.
Komt er geen MOTD?quote:Op zondag 28 september 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL / [VBL Slowchat #3507] Zaterdagmiddag genot
Hier verder.
Dat. Of anders in het Rayman topic al vermoed ik dat niemand dat kijktquote:Op zondag 28 september 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL / [VBL Slowchat #3507] Zaterdagmiddag genot
Hier verder.
PSV moet gewoon betalen. Dan komt het goed.twitter:troostjohn twitterde op zondag 28-09-2014 om 19:59:48JammerPSV.Energie stroomt als er balans is, natuurwet v geven+ontvangen.De prof teams die ik nu coach tegen betaling hebben alles gewonnen. reageer retweet
quote:Op zondag 28 september 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
RAYMANNGOD
MEXICANOGOD
KARINAGODIN
ALLES
DIT
DAT
JA
quote:Op zondag 28 september 2014 23:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hehe daar ben je eindelijk. Blijf voortaan maar uit de keuken, dit forum heeft je te hard nodig
Heracles is toch al verlorenquote:Op zondag 28 september 2014 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Heracles heeft John Troost nodig. Alleen even wachten tot Nac thuis geweest is anders win je dat en denkt hij nog serieus dat hij invloed heeft
IK hou hoop!! Plek 17 is haalbaar, want Dordrecht.quote:Op zondag 28 september 2014 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heracles is toch al verloren
In de winter types als Fleddurus , Zomer en Sibum wegtrappen dan kan het nogquote:Op zondag 28 september 2014 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IK hou hoop!! Plek 17 is haalbaar, want Dordrecht.
2 zitten al op de tribune nu Fledderus nogquote:Op zondag 28 september 2014 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de winter types als Fleddurus , Zomer en Sibum wegtrappen dan kan het nog
lekker verontwaardigd doen over die penantiequote:Op zondag 28 september 2014 23:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 zitten al op de tribune nu Fledderus nog
of Cziommerquote:Op zondag 28 september 2014 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de winter types als Fleddurus , Zomer en Sibum wegtrappen dan kan het nog
Ervaring in alibi voetbal dat volkquote:Op zondag 28 september 2014 23:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 zitten al op de tribune nu Fledderus nog
Mwah hij kan nog wel aardig ballen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook z,on wannabe veteraantje
ardje peppen erbij en het feest is compleetquote:Op zondag 28 september 2014 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ervaring in alibi voetbal dat volk
Maarja zulke hands ballen zijn ook echt kut, want veel kun je er niet aan doen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lekker verontwaardigd doen over die penantie. wat een idioot
Die zag ik zowaar scoren vorige weekquote:Op zondag 28 september 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ardje peppen erbij en het feest is compleet
als man met ervaring moet je niet zo zeiken, hij kent inmiddels wel de voetbalwereld en vooral de eredivisiequote:Op zondag 28 september 2014 23:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maarja zulke hands ballen zijn ook echt kut, want veel kun je er niet aan doen.
Frank Demouge in de spits voor de standaard rooie kaartquote:Op zondag 28 september 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ardje peppen erbij en het feest is compleet
als het lekker gaat wel ja .quote:Op zondag 28 september 2014 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah hij kan nog wel aardig ballen.
Dat zeker. Als ze zaterdag weer niet winnen dan wacht ik hem op en doe ik hem ook de groeten van El Stinho.quote:Op zondag 28 september 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als man met ervaring moet je niet zo zeiken, hij kent inmiddels wel de voetbalwereld en vooral de eredivisie
Maar waarom goeie voetballers opstellen als je Sibum en Fledderus hebtquote:Op zondag 28 september 2014 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
als het lekker gaat wel ja .
''WERKUH VOOR JE GELD LUL''quote:Op zondag 28 september 2014 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zeker. Als ze zaterdag weer niet winnen dan wacht ik hem op en doe ik hem ook de groeten van El Stinho.
Kunnen ze weer bij degradatie huilen dat het niet aan hun lag en dat de Jonge onterecht ontslagen wasquote:Op zondag 28 september 2014 23:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar waarom goeie voetballers opstellen als je Sibum en Fledderus hebt![]()
Nouja zo degraderen doet wel minder pijn dan wanneer het op een wedstrijd aankomt. Dordrecht en Heracles na speelronde 26 al zeker van de onderste 2 plekken.quote:Op zondag 28 september 2014 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kunnen ze weer bij degradatie huilen dat het niet aan hun lag en dat de Jonge onterecht ontslagen was
Kan die achterlijke voorzitter weer roepen dat ze voor het linkerrijtje moeten gaanquote:Op zondag 28 september 2014 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja zo degraderen doet wel minder pijn dan wanneer het op een wedstrijd aankomt. Dordrecht en Heracles na speelronde 26 al zeker van de onderste 2 plekken.![]()
Hopelijk gaat hij weg bij degradatie. Kan hij lekker met zijn grote vriend Marc Netto gaan lunchen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die achterlijke voorzitter weer roepen dat ze voor het linkerrijtje moeten gaan
Denk dat die tot zijn dood er blijft zittenquote:Op zondag 28 september 2014 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij weg bij degradatie. Kan hij lekker met zijn grote vriend Marc Netto gaan lunchen.
Nee dat kan niet schat. En zo grappig was het niet hoor.quote:Op maandag 29 september 2014 10:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je de posts van Tyron even terugzetten? Ik heb via via begrepen dat het erg grappig was.
Mani89 zei van wel.quote:Op maandag 29 september 2014 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat kan niet schat. En zo grappig was het niet hoor.
Hij vindt mij ook erg grappig.quote:Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja Mani vindt bijna alles grappig
Daar heeft hij dan wel weer gelijk inquote:Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vindt mij ook erg grappig.
Ik denk dat ik te oud word voor die shit Maniquote:Op maandag 29 september 2014 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik kwam inderdaad niet meer bij, en alors (wat toch een persoon is met gevoel voor humor) moest ook heel hard lachen. Dus wat is er mis met jouw gevoel voor humor Karina?
Wat een aansteller.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
In de wachttijd even een mooie sliding van Michael Higdon, ex-topspits van NEC
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)eDYg2FaDgpdUVokVmhJ8
Bedankt nog voor dit mooie compliment Mani, ik lees het nu pas.quote:Op maandag 29 september 2014 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik kwam inderdaad niet meer bij, en alors (wat toch een persoon is met gevoel voor humor) moest ook heel hard lachen. Dus wat is er mis met jouw gevoel voor humor Karina?
Dat is bijna niet te ontwijken als ze steeds te laat beginnenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jippie, eerst nog een portie Raymann aids.
Onzin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Elke voetballiefhebber is blij dat die Kuyt gestopt is bij het NL Elftal.
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt nog voor dit mooie compliment Mani, ik lees het nu pas.
Dat heeft er weinig mee te maken, hij heeft ruim 100 interlands. Dan heb je gewoon een mooie staat van dienst.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn al snel blij met HARDWERKENDE spelers.
Nee dat kapsel van Jan van Halst dan.quote:
Rustig aan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe toch eens normaal, man. Kuyt is niet overleden.
Aankomende week weer interlands.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alweer dat gelul over het Nederlands Elftal. Is er iemand die dit interesseert zo kort na een WK.
kom over 18 maanden maar terug met nieuws over interlandvoetbalquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alweer dat gelul over het Nederlands Elftal. Is er iemand die dit interesseert zo kort na een WK.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
De Boer heeft altijd een vervelende houding tegenover de tegenstander als hij verloren heeft.
Ik pak wel extra puur, deze meuk is zo zoet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man, niets mis mee
Ohhh ja!quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man, niets mis mee
heeft die al 2 jaarquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Frank de Boer: "Sigthorsson had pech in de afronding".
Ik denk dat zijn dochter wordt afgeperst door Kolbeinn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Frank de Boer: "Sigthorsson had pech in de afronding".
Euhm nee. Ajax heeft altijd gedomineerd, altijd pech, altijd kans op kans, altijd viel het dubbeltje net de verkeerde kant en nog meer van dat gelul. Een trainer die met droge ogen kan beweren dat Sigthorsson een goede wedstrijd heeft gespeeld is niet goed snik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rot op joh. Normaal is Frank de Boer echt een verademing.
danny bedanktquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(:mysql_busy)
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(:mysql_busy)
vorig jaar reed er 1 in een Ferrariquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:31 schreef Caland het volgende:
Feyenoorders rijden ook in een opel corsa.
THIS IS AFRICAquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:31 schreef Evertjan het volgende:
de mond van Sjoerd hangt naar links net alsof hij een TIA heeft gehad
Maar hoe kan dat want ze rijden allemaal in een opel corsa.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
Dordrecht mag blij zijn als ze 15 punten halen.
Die overwinning tegen Heerenveen was wel verdiend.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
Dordrecht mag blij zijn als ze 15 punten halen.
Opelquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:31 schreef Caland het volgende:
Feyenoorders rijden ook in een opel corsa.
Toen tegen Pec thuis ook nog wel, maar de laatste weken is het open huis.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die overwinning tegen Heerenveen was wel verdiend.
Nog een Siggyquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax wordt gewoon weer kampioen. Frank vindt wel iets.
Mensen met zwart haarquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die nobuddie met dat zwarte haar?
Sjoerd Mossou verslaggever van het AD en supporter van NAC Bredaquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die nobuddie met dat zwarte haar?
Dankuquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou verslaggever van het AD en supporter van NAC Breda
het zijn gesloten mensenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:34 schreef Max23 het volgende:
Waarom zitten ze met de armen over elkaar?
spelen de laatste 4 potjes echt kut jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen tegen Pec thuis ook nog wel, maar de laatste weken is het open huis.
Columnist.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou verslaggever van het AD en supporter van NAC Breda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |