Deden paar checheense isis fanaten bij yezidis maandje terug ook. Kan wel hoorquote:Op zondag 28 september 2014 23:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Daar heb je dus je inspiratie vandaan voor je bericht.
In Duitsland stonden ze niet voor een kerk maar gewoon in een straat...quote:Op zondag 28 september 2014 23:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Daar heb je dus je inspiratie vandaan voor je bericht.
twitter:2Rook14 twitterde op zondag 28-09-2014 om 23:18:30#Damascus: Images: Very long and wide trench uncovered by #SAA & #NDF in #Adra Al-Balad VIA Ahmad Shehade. #Syria http://t.co/RjjGx5hsHh reageer retweet
Ik vraag me af of het Irakese leger de belangrijkste speler is aan de Shia kant. Mss stellen de Shia milities plus Iraanse help wel meer voor.quote:Op zondag 28 september 2014 22:47 schreef mylamboisblack het volgende:
Volgens mij ligt is het Iraaks leger trouwens geconcentreerd op Bagdad, dat is namelijk hun 'centrum', dus die zal niet over te nemen zijn de komende tijd. Sji'itisch Irak is heel zwak.
LOL. Dat zagen we inderdaad bij Amerli, die op het punt stond totaal te worden uitgeroeid door een te kort aan levensmiddelen, totdat de Peshmerga en het Iraakse leger samen moesten werken om Amerli te bevrijden. En dan heb ik het niet eens over de andere Sji'ieten die allemaal gevlucht zijn omdat ze bang waren afgeslacht te worden.quote:Op zondag 28 september 2014 23:16 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Isis apen hebben geen enkele Shia stad/gebied kunnen veroveren. Ze worden door de Shia milities afgeslacht.
Leuk bouwprojectje.quote:Op zondag 28 september 2014 23:26 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:2Rook14 twitterde op zondag 28-09-2014 om 23:18:30#Damascus: Images: Very long and wide trench uncovered by #SAA & #NDF in #Adra Al-Balad VIA Ahmad Shehade. #Syria http://t.co/RjjGx5hsHh reageer retweet
Gelangrijkste spelers aan kant van Shia zijnquote:Op zondag 28 september 2014 23:26 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het Irakese leger de belangrijkste speler is aan de Shia kant. Mss stellen de Shia milities plus Iraanse help wel meer voor.
Jonge wat heb jijquote:Op zondag 28 september 2014 23:27 schreef TeenWolf het volgende:
Ik bezocht laatst een Iraans restaurant, liep ik naar buiten zag ik ineens een koter met een zwart vlaggetje zwaaien.
Die kok en die ober naar buiten rennen, sloegen ze hem de @#* in. Net goed man.
Ach joh neem t niet zo serieus.quote:Op zondag 28 september 2014 23:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jonge wat heb jijben je ongesteld ofzo
Die golden brigade is toch door de VS getraind?quote:Op zondag 28 september 2014 23:32 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Gelangrijkste spel aan kant van Shia zijn
Golden Brigade en Shia Milities.
quote:Op zondag 28 september 2014 23:28 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
LOL. Dat zagen we inderdaad bij Amerli, die op het punt stond totaal te worden uitgeroeid door een te kort aan levensmiddelen, totdat de Peshmerga en het Iraakse leger samen moesten werken om Amerli te bevrijden. En dan heb ik het niet eens over de andere Sji'ieten die allemaal gevlucht zijn omdat ze bang waren afgeslacht te worden.
Irak is gewoon een grap.
Sadr is een mongoolquote:Op zondag 28 september 2014 23:33 schreef Biebsie het volgende:
Sjiieten zijn het laagst van allemaal, vooral de Sadr gang! Ik denk eerlijk gezegd dat IS nog veel van Sadr kan leren als we spreken over gruwelijkheid.
Klopt en Europese landen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die golden brigade is toch door de VS getraind?
Ik liep laatst door Amsterdam, zag ik uit een kinderwagen een ISIS vlaggetje steken.quote:Op zondag 28 september 2014 23:27 schreef TeenWolf het volgende:
Ik bezocht laatst een Iraans restaurant, liep ik naar buiten zag ik ineens een koter met een zwart vlaggetje zwaaien.
Die kok en die ober naar buiten rennen, sloegen ze hem de @#* in. Net goed man.
quote:Op zondag 28 september 2014 23:35 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik liep laatst door Amsterdam, zag ik uit een kinderwagen een ISIS vlaggetje steken.
De baby hield hem omhoog.
En je begrijpt het al . . . .
7quote:Op zondag 28 september 2014 23:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]met drie man die baby helemaal de k in geslagen.
Zeg weet jij niet dat de IS vlag is verbodenquote:Op zondag 28 september 2014 23:36 schreef Biebsie het volgende:
Lekker boeiend of iemand met een IS vlag loopt? Ik ga iemand met een hakenkruis ook niet in elkaar slaan? NVU wappert toch ook met een prinsjesvlag? Dit is Nederland! Je mag met die shit wapperen.
Zal wel moeten. Geen genade voor zulke typesquote:Op zondag 28 september 2014 23:36 schreef Biebsie het volgende:
Lekker boeiend of iemand met een IS vlag loopt? Ik ga iemand met een hakenkruis ook niet in elkaar slaan? NVU wappert toch ook met een prinsjesvlag? Dit is Nederland! Je mag met die shit wapperen.
quote:Op zondag 28 september 2014 23:35 schreef Biebsie het volgende:
Iraakse leger is bijna allemaal Sjiietisch en we hebben alleen maar lafheid bij die gozers gezien.
Stahp just stahpquote:Op zondag 28 september 2014 23:40 schreef Biebsie het volgende:
In Nederland hoor je je handjes thuis te laten, als je dat niet kan veroorloven dan ben je geen Nederland en moet je terug naar de zandbak waar je thuis hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |