Nee, dat is een onzin vergelijking.... Wapens en training geven aan terroristen die samenwerken met IS is iets heel anders.quote:Op maandag 29 september 2014 23:21 schreef Toga het volgende:
[..]
Met die logica steunt ook Nederland IS, middels doorlopende uitkeringen.
En v.w.b. Isral en Turkije; economisch hebben ze goede banden, dat gooi je niet zomaar aan de kant wegens een paar hitsige Gazanen. In het openbaar "foei" zeggen wil Erdogan dan nog wel, voor de buitenwereld.
Als zij de Turkse Staat willen bevechten lijkt me dat een logisch doelwit ja.quote:
Heb ik wat gemist? Welke terroristen werken samen met IS?quote:Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wapens en training geven aan terroristen die samenwerken met IS is iets heel anders.
Terwijl hun broeders in Irak schreeuwen om hulp, niet erg solidair van ze.Ach de IS schrikt ze blijkbaar teveel af.quote:Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als zij de Turkse Staat willen bevechten lijkt me dat een logisch doelwit ja.
Het FSA werkte eerst samen met IS in Syri: Nu werken ze nog samen in Libanon en pas heeft het door de VS gesteunde SRF een wapenstilstand getekend met IS in Damascus.quote:Op maandag 29 september 2014 23:29 schreef Toga het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Welke terroristen werken samen met IS?
Ik weet wel dat er tijdens de Syrische burgeroorlog (vr de opkomst van IS) wapens zijn uitgedeeld om Assad te bestrijden, maar daarna?
De link heeft het over bestrijden van ISIS. Niet wegnemend dat het uiteraard erg kortzichtig is mensen in die regio te blijven bewapenen, de historie heeft geleerd dat die wapens binnen 5 jaar tegen ze gebruikt worden. Maar ja, wederom, niets doen geeft ISIS ook weer meer macht.quote:Op maandag 29 september 2014 23:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je mist duidelijk wat, de VS blijft doorgaan met het bewapenen en trainen van 'gematigde' rebellen. Pas werd er nog een plan van een half miljard goed gekeurd.
Ja en het bewapenen van rebellen... Nog een bron: http://online.wsj.com/art(...)an-rebels-1403813486quote:Op maandag 29 september 2014 23:41 schreef Toga het volgende:
[..]
De link heeft het over bestrijden van ISIS.
Dit plan was van 26 juni en zoals ik al zei; om Syrische rebellen te steunen die tegen Assad vecht(t)en, het was nooit de bedoeling een ISIS o.i.d. op te richten, aan te sterken.quote:Op maandag 29 september 2014 23:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja en het bewapenen van rebellen... Nog een bron: http://online.wsj.com/art(...)an-rebels-1403813486
Ja maar dat plan is nu goedgekeurd.quote:
Klopt, dat is het doel niet maar ze wisten wel dat dat zou gaan gebeuren. Het doel is om de Syrische overheid te vernietigen.quote:en zoals ik al zei; om Syrische rebellen te steunen die tegen Assad vecht(t)en, het was nooit de bedoeling een ISIS o.i.d. op te richten, aan te sterken.
Volgens jou is elke vorm van kritiek meteen ''anti-Turkije'', kom op man..quote:Op maandag 29 september 2014 22:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ach Rozh met zijn pkk verheerlijken dat ze lekker tegen isis strijden etc.
De washington post is anti-Erdogan met zijn joodse eigenaar, vooral na de ruzie tussen Perez en Erdogan op het WEF schrijft deze krant alles in het nadeel van Turkije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Slayage op 30-09-2014 02:00:41 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:04 schreef Slayage het volgende:
Ceylan Ozalp/pkk lid
[ afbeelding ]Hoe kun je dat laatste nu met zo,n smiley posten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pauper.
Ceylan Ozalp/pkk lid
[ afbeelding ]SukkeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
geile chick no? vandaar dequote:Op dinsdag 30 september 2014 01:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe kun je dat laatste nu met zo,n smiley posten...![]()
![]()
Pauper.
niet gepast?quote:
Door haar zou je dus nog wel ontvoerd willen worden naar haar guerilla cave?quote:
Ceylan Ozalp/pkk lid
[ afbeelding ]Geen PKK'er volgens de BBC maar een Syrir.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: repost BBC filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
Wat zou dat voor zin hebben dan? ISIS heeft geen luchtmacht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:43 schreef Schurkenstaat het volgende:
In hoeverre zijn er berichten/geruchten over een "no fly zone" boven Syri?
Dat ben ik met je eens, en daar komen tevens mijn zorgen naar voren. Want dat zijn tekenen van een zeer zorgwekkende agenda.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:51 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wat zou dat voor zin hebben dan? ISIS heeft geen luchtmacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |