Ah blijkbaar volg ik die alquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hier is het linkje. http://www.pinterest.com/MrsKeunings/haakdingetjes-fok/
Als je mee wil pinnen, laat het me dan even weten. Misschien kunnen we pins verwijderen of een andere naam verzinnen..... roep maar als je ideeen hebt
Als je iemand nodig hebt wil ik best wel helpen hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hier is het linkje. http://www.pinterest.com/MrsKeunings/haakdingetjes-fok/
Als je mee wil pinnen, laat het me dan even weten. Misschien kunnen we pins verwijderen of een andere naam verzinnen..... roep maar als je ideeen hebt
oh wat leuk, is dat zpaghetti?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:49 schreef -Spring het volgende:
Hoi! Ik heb een ouwe gare rieten poef van de kringloop omhaakt. Ik moet wel de pootjes nog een keer schilderen.
[ link | afbeelding ]
Ik wil ook we meepinnenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
We moetsen toen gewoon even snel een naam hebben en heb er later ook niet meer naar om gekeken. Dus als je suggesties hebt hoor ik her graag.
Kvd als je mee wil pinnen, wil je me dan even je pinterestnaam doorgeven?
Ah heb ik jou ook net toegevoegd (2e naam)quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil ook wel! ik kon voorheen meepinnen maar nu niet meer, weet niet waarom? ik ben fwoukje of mimus makes (weet even niet onder welke naam je me nu vindt, maar we volgen elkaar volgens mij wel)
thanks! ik kan m alleen nog niet bij mn borden vinden...quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah heb ik jou ook net toegevoegd (2e naam)
Haha nee ik bedoel dat ik jou nu volgquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
thanks! ik kan m alleen nog niet bij mn borden vinden...
oh! hahaquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel dat ik jou nu volg
Ik sta onder kirsten (of mizzkrizz). Heb een gehaakte profielfoto. Misschien zo makkelijker te vinden in je volgers.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
We moetsen toen gewoon even snel een naam hebben en heb er later ook niet meer naar om gekeken. Dus als je suggesties hebt hoor ik her graag.
Kvd als je mee wil pinnen, wil je me dan even je pinterestnaam doorgeven?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
Als het goed is heb ik jullie alle drie uitgenodigd.je moet iemand helemaal volgen om uit te kunnen nodigen, blijkbaar...
super!quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:49 schreef -Spring het volgende:
Hoi! Ik heb een ouwe gare rieten poef van de kringloop omhaakt. Ik moet wel de pootjes nog een keer schilderen.
[ link | afbeelding ]
Ook hondendekens mogen niet ontbrekenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
het werkt! Heb de regenboogdeken van de hond gepind
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:49 schreef -Spring het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vind ik wel een goed idee. Soms denk ik wel eens aan iets wat ik hier voorbij heb zien komen, maar alle topics doorspitten is best een gedoe. Dan is een pinbord snellerquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Van mijn part mag alles. Maar projecten van hier lijk me erg leuk. Zullen we het daar op houden? Dan zal ik morgen naar de "foute" pins kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |