Heb wel eens overwogen om kook cursussen voor studenten te gaan geven.quote:Op zondag 28 september 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Mag mijn vriend bij jou op cursus
MYRRRRR begin een cursus koken voor mannen
je bent binnen!
Ik blijf trouw, mijn bloed is blauw!quote:Op zondag 28 september 2014 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Bij de Jumbo zijn ze goedkoper, ouwe oplichter.
Dus nu: koken voor mannen!quote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb wel eens overwogen om kook cursussen voor studenten te gaan geven.Maar 1. die hebben geen budget en 2. ik heb geen locatie.
lolwat.quote:Karezza is a way of connecting with a romantic partner via regular, daily bonding activities and sexual intercourse without orgasm. The bonding activities generate oxytocin and make us feel loved and connected. Orgasm avoidance keeps dopamine levels in balance and reduces the urge to look for a new partner or find flaws in our current one. Karezza lovers have frequent sex but rarely experience orgasms.
Ik zou me zo inschrijven...quote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus nu: koken voor mannen!
Die hun vrouwen thuis eens willen verrassen
Lekker cheesy
Dan heb ik nog steeds geen locatie.quote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus nu: koken voor mannen!
Die hun vrouwen thuis eens willen verrassen
Lekker cheesy
Hier is net een lege fles weggezet. Zo lekker!quote:Op zondag 28 september 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, ik zag net in de AH literflessen vanillecola. There is a god!
Misschien eens een buurthuis oid vragen, die doen meer op basis van vrijwilligerswerk met ene kleine bijdrage.quote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds geen locatie.
Stel het eens voor aan je toekomstige fuckbuddy.quote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
Om samen te koken moet je eerst iemand hebben om mee te koken
Moet je echt altijd zo negatief doen... ? De tandjes FAXquote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
Om samen te koken moet je eerst iemand hebben om mee te koken
inb4 Had ik maar iemand om mijn tanden in te zetten.quote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je echt altijd zo negatief doen... ? De tandjes FAX
quote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
inb4 Had ik maar iemand om mijn tanden in te zetten.
Jaquote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, gaan we dan hier veul wijntjes drinken als je hier bent?
[ afbeelding ]
Ik ben echt niet leuk als ik dronken ben, hoorquote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me een goed plan, barb. Dronken voeren die Samzz.
[..]
[..]
Ga je dan op willekeurige mannenbenen rijden?quote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt niet leuk als ik dronken ben, hoor. Helemaal niet meer classy en zo
.
Tja als er eens iets blijvends positiefs te melden was...quote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je echt altijd zo negatief doen... ? De tandjes FAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |