Heb wel eens overwogen om kook cursussen voor studenten te gaan geven.quote:Op zondag 28 september 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Mag mijn vriend bij jou op cursus
MYRRRRR begin een cursus koken voor mannen
je bent binnen!
Ik blijf trouw, mijn bloed is blauw!quote:Op zondag 28 september 2014 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Bij de Jumbo zijn ze goedkoper, ouwe oplichter.
Dus nu: koken voor mannen!quote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb wel eens overwogen om kook cursussen voor studenten te gaan geven.Maar 1. die hebben geen budget en 2. ik heb geen locatie.
lolwat.quote:Karezza is a way of connecting with a romantic partner via regular, daily bonding activities and sexual intercourse without orgasm. The bonding activities generate oxytocin and make us feel loved and connected. Orgasm avoidance keeps dopamine levels in balance and reduces the urge to look for a new partner or find flaws in our current one. Karezza lovers have frequent sex but rarely experience orgasms.
Ik zou me zo inschrijven...quote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus nu: koken voor mannen!
Die hun vrouwen thuis eens willen verrassen
Lekker cheesy
Dan heb ik nog steeds geen locatie.quote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus nu: koken voor mannen!
Die hun vrouwen thuis eens willen verrassen
Lekker cheesy
Hier is net een lege fles weggezet. Zo lekker!quote:Op zondag 28 september 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, ik zag net in de AH literflessen vanillecola. There is a god!
Misschien eens een buurthuis oid vragen, die doen meer op basis van vrijwilligerswerk met ene kleine bijdrage.quote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds geen locatie.
Stel het eens voor aan je toekomstige fuckbuddy.quote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
Om samen te koken moet je eerst iemand hebben om mee te koken
Moet je echt altijd zo negatief doen... ? De tandjes FAXquote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
Om samen te koken moet je eerst iemand hebben om mee te koken
inb4 Had ik maar iemand om mijn tanden in te zetten.quote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je echt altijd zo negatief doen... ? De tandjes FAX
quote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
inb4 Had ik maar iemand om mijn tanden in te zetten.
Jaquote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, gaan we dan hier veul wijntjes drinken als je hier bent?
[ afbeelding ]
Ik ben echt niet leuk als ik dronken ben, hoorquote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me een goed plan, barb. Dronken voeren die Samzz.
[..]
[..]
Ga je dan op willekeurige mannenbenen rijden?quote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt niet leuk als ik dronken ben, hoor. Helemaal niet meer classy en zo
.
Tja als er eens iets blijvends positiefs te melden was...quote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je echt altijd zo negatief doen... ? De tandjes FAX
Verdorie haal de wind eens niet uit m'n zeilenquote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarom juist. Easy target.quote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik ben echt niet leuk als ik dronken ben, hoor. Helemaal niet meer classy en zo
.
[..]
Dronken niet. Aangeschoten welquote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me een goed plan, barb. Dronken voeren die Samzz.
Sorryquote:Op zondag 28 september 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdorie haal de wind eens niet uit m'n zeilen
Je mag voor mij kokenquote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee ik kan best koken denk ik, maar ik heb nog de luxepositie dat er vaak voor me wordt gekookt.Vrij simpele gerechten allemaal. Ik help wel mee.
Jullie hebben straks 3 dagen, kan het om en omquote:Op zondag 28 september 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag voor mij kokenMaar ik wil ook wel voor je koken
Nee, dat nietquote:Op zondag 28 september 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je dan op willekeurige mannenbenen rijden?
quote:Op zondag 28 september 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als er eens iets blijvends positiefs te melden was...
Ik heb lange benen!quote:
Ze mag wel tegen me kletsen, zolang ze maar overal afblijft dan.quote:Op zondag 28 september 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje gezelschap om tegen te kletsen terwijl alles opstaat is altijd wel welkom
Vind je dat niet gezellig?
Lange mannenquote:Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb lange benen!
Laatste nog een meisje die me een appje stuurde dat ze het niet zag om te daten omdat ik 2 meter ben en zij 160
Alle mannen doen dat. Redelijk naïef dit.quote:Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barb is een heer. Die doet zoiets niet.
Ook van jou?quote:Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze mag wel tegen me kletsen, zolang ze maar overal afblijft dan.
Geld blijkbaar niet voor elke vrouw.quote:
Nee, niet alle mannen doen dat. Ik ken het levende bewijs.quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle mannen doen dat. Redelijk naïef dit.
Samen koken.quote:Op zondag 28 september 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag voor mij kokenMaar ik wil ook wel voor je koken
Geldt*quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Geld blijkbaar niet voor elke vrouw.
Wat een dom meisje.quote:Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb lange benen!
Laatste nog een meisje die me een appje stuurde dat ze het niet zag om te daten omdat ik 2 meter ben en zij 160
Op vrouwenbenen, ja.quote:
Geloof er niks van.quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet alle mannen doen dat. Ik ken het levende bewijs.
Als dat zo was dan lagen de straten vol met dronken vrouwen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle mannen doen dat. Redelijk naïef dit.
Nee, want die mannen nemen ze dan mee naar huisquote:Op zondag 28 september 2014 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was dan lagen de straten vol met dronken vrouwen.
Sorry, m'n Nederlands is niet zo goed.quote:
Uiteraard, wie wil er nou niet met superman een date?quote:
Dank u.quote:Op zondag 28 september 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want die mannen nemen ze dan mee naar huis
Om ze te laten ontnuchteren in hun bed terwijl ze zelf op de bank liggen?quote:Op zondag 28 september 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ze niet oppast heeft ze straks iets anders in d'r buikquote:Op zondag 28 september 2014 21:39 schreef twi het volgende:
Maar gewoon even dat ik het goed begrijp. Barb zat dus laatst te jammeren over Samzz en Samzz heeft de vlinders in de buik van Barb?
Samzz heeft toch een andere vlam?quote:Op zondag 28 september 2014 21:39 schreef twi het volgende:
Maar gewoon even dat ik het goed begrijp. Barb zat dus laatst te jammeren over Samzz en Samzz heeft de vlinders in de buik van Barb?
Juist, zo zijn nette mannen!quote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om ze te laten ontnuchteren in hun bed terwijl ze zelf op de bank liggen?
....quote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze niet oppast heeft ze straks iets anders in d'r buik
quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
O nee wacht, ik zou het zelf ook niet doen.
Nou, ik niet... Ik val niet zo op de Clark Kent typesquote:Op zondag 28 september 2014 21:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, m'n Nederlands is niet zo goed.
[..]
Uiteraard, wie wil er nou niet met superman een date?
Ik mis de smiley fax.quote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hi ha hoquote:Op zondag 28 september 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe kan een man nou te gespierd zijn?!quote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]. Maar er zijn dus echt wel nette mannen op de aarde
.
[..]
Nou, ik niet... Ik val niet zo op de Clark Kent types. Nou ja, eigenlijk wel, maar hij is te gespierd, dat vind ik niet mooi
.
Maar daar vallen vrouwen niet op toch?quote:
Gadverdammequote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze vrouwquote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]. Maar er zijn dus echt wel nette mannen op de aarde
.
[..]
Nou, ik niet... Ik val niet zo op de Clark Kent types. Nou ja, eigenlijk wel, maar hij is te gespierd, dat vind ik niet mooi
.
Ja, ik wil liever een klootzak, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.quote:Op zondag 28 september 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar daar vallen vrouwen niet op toch?
Die willen alleen maar klootzakken heb ik weleens gelezen.
Nou, vrij makkelijk. Ik houd gewoon niet van die bodybuilders types... Niet mijn dingquote:Op zondag 28 september 2014 21:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe kan een man nou te gespierd zijn?!
Ik ben overigens niet gespierd. 2 meter en weeg 80 kg.... nee ..ben dun
Sorry, maar ik heb nog nooit een vrouw dronken gevoerd met de intentie om haar in bed te krijgen. Naief misschien, mja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |