Heb wel eens overwogen om kook cursussen voor studenten te gaan geven.quote:Op zondag 28 september 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Mag mijn vriend bij jou op cursus
MYRRRRR begin een cursus koken voor mannen
je bent binnen!
Ik blijf trouw, mijn bloed is blauw!quote:Op zondag 28 september 2014 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Bij de Jumbo zijn ze goedkoper, ouwe oplichter.
Dus nu: koken voor mannen!quote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb wel eens overwogen om kook cursussen voor studenten te gaan geven.Maar 1. die hebben geen budget en 2. ik heb geen locatie.
lolwat.quote:Karezza is a way of connecting with a romantic partner via regular, daily bonding activities and sexual intercourse without orgasm. The bonding activities generate oxytocin and make us feel loved and connected. Orgasm avoidance keeps dopamine levels in balance and reduces the urge to look for a new partner or find flaws in our current one. Karezza lovers have frequent sex but rarely experience orgasms.
Ik zou me zo inschrijven...quote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus nu: koken voor mannen!
Die hun vrouwen thuis eens willen verrassen
Lekker cheesy
Dan heb ik nog steeds geen locatie.quote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus nu: koken voor mannen!
Die hun vrouwen thuis eens willen verrassen
Lekker cheesy
Hier is net een lege fles weggezet. Zo lekker!quote:Op zondag 28 september 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, ik zag net in de AH literflessen vanillecola. There is a god!
Misschien eens een buurthuis oid vragen, die doen meer op basis van vrijwilligerswerk met ene kleine bijdrage.quote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds geen locatie.
Stel het eens voor aan je toekomstige fuckbuddy.quote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
Om samen te koken moet je eerst iemand hebben om mee te koken
Moet je echt altijd zo negatief doen... ? De tandjes FAXquote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
Om samen te koken moet je eerst iemand hebben om mee te koken
inb4 Had ik maar iemand om mijn tanden in te zetten.quote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je echt altijd zo negatief doen... ? De tandjes FAX
quote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
inb4 Had ik maar iemand om mijn tanden in te zetten.
Jaquote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Barbusse het volgende:
Samzz, gaan we dan hier veul wijntjes drinken als je hier bent?
[ afbeelding ]
Ik ben echt niet leuk als ik dronken ben, hoorquote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me een goed plan, barb. Dronken voeren die Samzz.
[..]
[..]
Ga je dan op willekeurige mannenbenen rijden?quote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt niet leuk als ik dronken ben, hoor. Helemaal niet meer classy en zo
.
Tja als er eens iets blijvends positiefs te melden was...quote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je echt altijd zo negatief doen... ? De tandjes FAX
Verdorie haal de wind eens niet uit m'n zeilenquote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarom juist. Easy target.quote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik ben echt niet leuk als ik dronken ben, hoor. Helemaal niet meer classy en zo
.
[..]
Dronken niet. Aangeschoten welquote:Op zondag 28 september 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me een goed plan, barb. Dronken voeren die Samzz.
Sorryquote:Op zondag 28 september 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdorie haal de wind eens niet uit m'n zeilen
Je mag voor mij kokenquote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee ik kan best koken denk ik, maar ik heb nog de luxepositie dat er vaak voor me wordt gekookt.Vrij simpele gerechten allemaal. Ik help wel mee.
Jullie hebben straks 3 dagen, kan het om en omquote:Op zondag 28 september 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag voor mij kokenMaar ik wil ook wel voor je koken
Nee, dat nietquote:Op zondag 28 september 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je dan op willekeurige mannenbenen rijden?
quote:Op zondag 28 september 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als er eens iets blijvends positiefs te melden was...
Ik heb lange benen!quote:
Ze mag wel tegen me kletsen, zolang ze maar overal afblijft dan.quote:Op zondag 28 september 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje gezelschap om tegen te kletsen terwijl alles opstaat is altijd wel welkom
Vind je dat niet gezellig?
Lange mannenquote:Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb lange benen!
Laatste nog een meisje die me een appje stuurde dat ze het niet zag om te daten omdat ik 2 meter ben en zij 160
Alle mannen doen dat. Redelijk naïef dit.quote:Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barb is een heer. Die doet zoiets niet.
Ook van jou?quote:Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze mag wel tegen me kletsen, zolang ze maar overal afblijft dan.
Geld blijkbaar niet voor elke vrouw.quote:
Nee, niet alle mannen doen dat. Ik ken het levende bewijs.quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle mannen doen dat. Redelijk naïef dit.
Samen koken.quote:Op zondag 28 september 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag voor mij kokenMaar ik wil ook wel voor je koken
Geldt*quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Geld blijkbaar niet voor elke vrouw.
Wat een dom meisje.quote:Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb lange benen!
Laatste nog een meisje die me een appje stuurde dat ze het niet zag om te daten omdat ik 2 meter ben en zij 160
Op vrouwenbenen, ja.quote:
Geloof er niks van.quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet alle mannen doen dat. Ik ken het levende bewijs.
Als dat zo was dan lagen de straten vol met dronken vrouwen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle mannen doen dat. Redelijk naïef dit.
Nee, want die mannen nemen ze dan mee naar huisquote:Op zondag 28 september 2014 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was dan lagen de straten vol met dronken vrouwen.
Sorry, m'n Nederlands is niet zo goed.quote:
Uiteraard, wie wil er nou niet met superman een date?quote:
Dank u.quote:Op zondag 28 september 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want die mannen nemen ze dan mee naar huis
Om ze te laten ontnuchteren in hun bed terwijl ze zelf op de bank liggen?quote:Op zondag 28 september 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ze niet oppast heeft ze straks iets anders in d'r buikquote:Op zondag 28 september 2014 21:39 schreef twi het volgende:
Maar gewoon even dat ik het goed begrijp. Barb zat dus laatst te jammeren over Samzz en Samzz heeft de vlinders in de buik van Barb?
Samzz heeft toch een andere vlam?quote:Op zondag 28 september 2014 21:39 schreef twi het volgende:
Maar gewoon even dat ik het goed begrijp. Barb zat dus laatst te jammeren over Samzz en Samzz heeft de vlinders in de buik van Barb?
Juist, zo zijn nette mannen!quote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om ze te laten ontnuchteren in hun bed terwijl ze zelf op de bank liggen?
....quote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze niet oppast heeft ze straks iets anders in d'r buik
quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
O nee wacht, ik zou het zelf ook niet doen.
Nou, ik niet... Ik val niet zo op de Clark Kent typesquote:Op zondag 28 september 2014 21:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, m'n Nederlands is niet zo goed.
[..]
Uiteraard, wie wil er nou niet met superman een date?
Ik mis de smiley fax.quote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hi ha hoquote:Op zondag 28 september 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe kan een man nou te gespierd zijn?!quote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]. Maar er zijn dus echt wel nette mannen op de aarde
.
[..]
Nou, ik niet... Ik val niet zo op de Clark Kent types. Nou ja, eigenlijk wel, maar hij is te gespierd, dat vind ik niet mooi
.
Maar daar vallen vrouwen niet op toch?quote:
Gadverdammequote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze vrouwquote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]. Maar er zijn dus echt wel nette mannen op de aarde
.
[..]
Nou, ik niet... Ik val niet zo op de Clark Kent types. Nou ja, eigenlijk wel, maar hij is te gespierd, dat vind ik niet mooi
.
Ja, ik wil liever een klootzak, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.quote:Op zondag 28 september 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar daar vallen vrouwen niet op toch?
Die willen alleen maar klootzakken heb ik weleens gelezen.
Nou, vrij makkelijk. Ik houd gewoon niet van die bodybuilders types... Niet mijn dingquote:Op zondag 28 september 2014 21:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe kan een man nou te gespierd zijn?!
Ik ben overigens niet gespierd. 2 meter en weeg 80 kg.... nee ..ben dun
Sorry, maar ik heb nog nooit een vrouw dronken gevoerd met de intentie om haar in bed te krijgen. Naief misschien, mja.quote:
Kennelijk kan je alleen een man opzoeken wanneer je hem wilt neuken of zoquote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Samzz heeft toch een andere vlam?
Die zijn inderdaad ook vaak vies breed ja.quote:Op zondag 28 september 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vrij makkelijk. Ik houd gewoon niet van die bodybuilders types... Niet mijn ding.
Ik ben niet zo op de hoogte, ik doe weer een van m'n befaamde aannames op basis van mijn banale sociale vaardigheden, fantaserend over andere forumgebruikers in de tijd dat ik eigenlijk over mijn eigen vriendin zou moeten denken.quote:Op zondag 28 september 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Samzz heeft toch een andere vlam?
Die speler die man of steel speelt... is echt geen bodybuilderquote:Op zondag 28 september 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vrij makkelijk. Ik houd gewoon niet van die bodybuilders types... Niet mijn ding.
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 september 2014 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte, ik doe weer een van m'n befaamde aannames op basis van mijn banale sociale vaardigheden, fantaserend over andere forumgebruikers in de tijd dat ik eigenlijk over mijn eigen vriendin zou moeten denken.
Die je op straat laat liggen, of 1 die je wel mee naar huis neemt waar jij dan 's morgens naakt wakker word en merkt dat je nogal moeilijk loopt?quote:Op zondag 28 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik wil liever een klootzak, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
Nee hoor. Maar is niks mis mee hoor Samzz.quote:Op zondag 28 september 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk kan je alleen een man opzoeken wanneer je hem wilt neuken of zo.
Not this sarcastic shit again, broquote:Op zondag 28 september 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar daar vallen vrouwen niet op toch?
Die willen alleen maar klootzakken heb ik weleens gelezen.
Ik heb het woord neuken niet in de mond genomen. En niet in de vingers. Ik kom uit Katwijk, en moet nog steeds af en toe het woordenboek erbij pakken wat het nu eigenlijk precies betekent.quote:Op zondag 28 september 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 28 september 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry Barbquote:Op zondag 28 september 2014 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Not this sarcastic shit again, bro
Ik zou nooit dronken op straat liggen. I'm a nice girlquote:Op zondag 28 september 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die je op straat laat liggen, of 1 die je wel mee naar huis neemt waar jij dan 's morgens naakt wakker word en merkt dat je nogal moeilijk loopt?
Ja fantaseer jij over fokkers?quote:Op zondag 28 september 2014 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte, ik doe weer een van m'n befaamde aannames op basis van mijn banale sociale vaardigheden, fantaserend over andere forumgebruikers in de tijd dat ik eigenlijk over mijn eigen vriendin zou moeten denken.
Is dat een uitdaging?quote:Op zondag 28 september 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou nooit dronken op straat liggen. I'm a nice girl
Nou fax, beter kun je de inkoppers niet krijgen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het woord neuken niet in de mond genomen. En niet in de vingers. Ik kom uit Katwijk, en moet nog steeds af en toe het woordenboek erbij pakken wat het nu eigenlijk precies betekent.
http://www.muscleandfitne(...)an-man-steel-workoutquote:Op zondag 28 september 2014 21:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Die speler die man of steel speelt... is echt geen bodybuilder.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar zn trainings schema.
Maar wat voor types dan wel ?
Dus al die keren dat een vrouw gewoon even langs kwam wilde ze eigenlijk keihard genomen worden?quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Te voorspelbaarquote:Op zondag 28 september 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou fax, beter kun je de inkoppers niet krijgen.
quote:Op zondag 28 september 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus al die keren dat een vrouw gewoon even langs kwam wilde ze eigenlijk keihard genomen worden?
Heb ik weer.
In mijn wereld is alles op te vatten als een uitdaging of een voorzet tot een weddenschap.quote:Op zondag 28 september 2014 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wait, what? Hoe kan je dit opvatten als een uitdaging?!
Ik weet niet of ik vereerd moet zijn of het walgelijk moet vinden.quote:Op zondag 28 september 2014 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ok, weer wat geleerdquote:Op zondag 28 september 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn wereld is alles op te vatten als een uitdaging of een voorzet tot een weddenschap.
Ja hier denkt men al snel dat je elkaar neukt.quote:Op zondag 28 september 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, jullie maar denken dat het allemaal van mij kwam!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen hier hoorquote:Op zondag 28 september 2014 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja hier denkt men al snel dat je elkaar neukt.
Heel vaak klopt dat hier ook wel natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik vlieg dus om vakantie te vieren naar Malta. Niet voor een kop koffie. Maar, waarom zou ik mezelf ook verantwoorden.quote:Op zondag 28 september 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet voor een kopje koffie naar Malta vliegen.
Meestal niet onterecht....quote:Op zondag 28 september 2014 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2014 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, jullie maar denken dat het allemaal van mij kwam!Wie zegt dat die niet ook meekomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Al die aannames, joh. Ongelooflijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
#winningquote:Op zondag 28 september 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn wereld is alles op te vatten als een uitdaging of een voorzet tot een weddenschap.
MMV GESPOT!!!!quote:Op zondag 28 september 2014 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niet ook meekomt? Al die aannames, joh. Ongelooflijk.
Lange vakantie ?quote:Op zondag 28 september 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik vlieg dus om vakantie te vieren naar Malta. Niet voor een kop koffie. Maar, waarom zou ik mezelf ook verantwoorden.
Nogal ja. Als je maar even inhaakt op een gesprek met iemand van het andere geslacht gaan de rumoer-factories in overdrive en worden de gekste beelden geschetst in iemands verbeelding.quote:Op zondag 28 september 2014 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2014 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niet ook meekomt? Al die aannames, joh. Ongelooflijk.
Lekker heur, vrieden, familie ? vriend ?quote:
Vriendenquote:Op zondag 28 september 2014 21:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Lekker heur, vrieden, familie ? vriend ?
Kom je een keer voor me koken als ik een appartementje/kamer gevonden heb?quote:Op zondag 28 september 2014 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee ik kan best koken denk ik, maar ik heb nog de luxepositie dat er vaak voor me wordt gekookt.Vrij simpele gerechten allemaal. Ik help wel mee.
Venlo is zeker buitenland ja. Moet er vrijdag weer heen. :;(quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrienden. Ik heb geen familie in het buitenland
.
Oh wacht, ik lieg... Ik heb familie op de Ivoorkust en in Elzas-Lotharingen. Of zo. Oh, en in Venlo.
Oooooh, yatsje toch.quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
Kom je een keer voor me koken als ik een appartementje/kamer gevonden heb?
Dat ene gaspitje op 15m2? Cute!quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gok zo dat je met een vrienden groep tussen de 25-30 jaar gaat ?quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Oh wacht, ik lieg... Ik heb familie op de Ivoorkust en in Elzas-Lotharingen. Of zo. Oh, en in Venlo.
Barb is ouder toch?quote:Op zondag 28 september 2014 21:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik gok zo dat je met een vrienden groep tussen de 25-30 jaar gaat ?
Hmmm... Neequote:Op zondag 28 september 2014 21:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik gok zo dat je met een vrienden groep tussen de 25-30 jaar gaat ?
quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Je gaat met vrienden ? of lees ik weer eens niet goed.quote:Op zondag 28 september 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee. Leeftijd klopt wel aardig, maar geen vriendengroep.
Ik denk dat ik eerst heel veel ga oefenen als ik op mezelf ben voor ik mijn kookkunsten op de proef stel.quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dan kan je wel erg lastig niet aan elkaar zitten in zo'n kleine ruimte.quote:
quote:
Venlo is nog verder dan Antwerpen, johquote:
Klein gaan wonen zodat ze wel aan je moet zitten?quote:Op zondag 28 september 2014 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan je wel erg lastig niet aan elkaar zitten in zo'n kleine ruimte.
Misschien is dat gewoon de tactiek.
Bwehehe.quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Nee hoor, dat kan prima.quote:Op zondag 28 september 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life ...quote:Op zondag 28 september 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klein gaan wonen zodat ze wel aan je moet zitten?
I don't know, it might just work.
Visumaanvraagwaardig. Dat, and a flak jacket.quote:Op zondag 28 september 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Venlo is nog verder dan Antwerpen, joh.
Ik zal het mijn zusje zeggenquote:Op zondag 28 september 2014 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Visumaanvraagwaardig. Dat, and a flak jacket.
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op zondag 28 september 2014 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life ...
Je verwacht grof geschut?quote:Op zondag 28 september 2014 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Visumaanvraagwaardig. Dat, and a flak jacket.
En scoren om te winnenquote:Op zondag 28 september 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zijn voordeel.
En je moet schieten om te scoren.
Nou ja, al je een vrouw wilt scoren zou ik niet schieten...quote:Op zondag 28 september 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zijn voordeel.
En je moet schieten om te scoren.
Zeg haar dat het uit een goed hart komt en dat ik me gewoon zorgen maak over haar welbevindenquote:
Gezelligheid vergt geen ruimte toch?quote:
tranquiliser gunquote:Op zondag 28 september 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, al je een vrouw wilt scoren zou ik niet schieten...
Als ze gewond zijn, kunnen ze niet wegrennen. Dat vergroot de scoringskansen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
of misschien om de concurrentie uit te schakelen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik? Op z'n minst.quote:
Dat ook ja.quote:Op zondag 28 september 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je moet vaker scoren dan de tegenstander om te winnen.
Schattig, nu al zorgen maken over toekomstige schoonzus.quote:Op zondag 28 september 2014 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg haar dat het uit een goed hart komt en dat ik me gewoon zorgen maak over haar welbevinden
"MAN THE ARTILLERY! SHE'S COMING IN HOT!"quote:
Volgens mij zijn die prima. Ik durf het wel aan.quote:Op zondag 28 september 2014 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst heel veel ga oefenen als ik op mezelf ben voor ik mijn kookkunsten op de proef stel.
Maar een 3 gangen diner wel.quote:Op zondag 28 september 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Gezelligheid vergt geen ruimte toch?
Nee, dat is ook weer helemaal waar ja.quote:Op zondag 28 september 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Gezelligheid vergt geen ruimte toch?
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 28 september 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze gewond zijn, kunnen ze niet wegrennen. Dat vergroot de scoringskansen.
Ik bak wel gewoon een spacecake.quote:Op zondag 28 september 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die prima. Ik durf het wel aan.
Sure..quote:Op zondag 28 september 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks dat ook, mijn uitleg is gewoon de enige juiste
quote:Op zondag 28 september 2014 22:02 schreef yats het volgende:
Volgens mij zijn die prima. Ik durf het wel aan.
Dat valt ook wel mee.quote:
En de volgende dag tegen zijn vrienden: zelden een vrouw gehad die zo goed kon klaarmaken.quote:
Ik heb toch wel graag ruimte in de keuken.quote:
Ik fantaseer alleen over jou art.quote:Op zondag 28 september 2014 22:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het wel goed met elkaar kunnen vinden ja
quote:Op zondag 28 september 2014 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom. Ik kook gewoon een walgelijk gerecht, flikker ik daar meteen van af.
Deal! En daarna tussen de lachkick door mijmeren over het leven.quote:Op zondag 28 september 2014 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bak wel gewoon een spacecake.
quote:
Kan je het die jongen niet nu direct even duidelijk maken? Het begint een beetje sneu te worden.quote:Op zondag 28 september 2014 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom. Ik kook gewoon een walgelijk gerecht, flikker ik daar meteen van af.
Hehequote:Op zondag 28 september 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, heeft Yats Straw daar weer opgezet, of liggen daar de brownies van Myra op?!
Nee dat hoeft niet! Ik weet dat jij dat al doet.quote:Op zondag 28 september 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moeten we toestemming hebben om dat te mogen doen?
Jammer dat Myra zo ver weg woont.quote:Op zondag 28 september 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, heeft Yats Straw daar weer opgezet, of liggen daar de brownies van Myra op?!
Dat laatste. Nu heb ik trek in brownies.quote:Op zondag 28 september 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
gelukkig, was even bang dat ik een formuliertje was vergeten in te vullen ofzo.quote:Op zondag 28 september 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet! Ik weet dat jij dat al doet.
Ik snapte het voetstuk welquote:Op zondag 28 september 2014 22:08 schreef Myraela het volgende:
Was ik trouwens de enige die niet snapte wat die zuil betekende?Ik zat al te haten tegen twi dat niemand zijn grapje zou begrijpen, maar blijkbaar ben ik gewoon dom.
Twi zat weer te grinniken achter zijn laptop zeker?quote:Op zondag 28 september 2014 22:08 schreef Myraela het volgende:
Was ik trouwens de enige die niet snapte wat die zuil betekende?Ik zat al te haten tegen twi dat niemand zijn grapje zou begrijpen, maar blijkbaar ben ik gewoon dom.
Fantaseren is vrijquote:Op zondag 28 september 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
gelukkig, was even bang dat ik een formuliertje was vergeten in te vullen ofzo.
Ik snapte er ook geen reet vanquote:Op zondag 28 september 2014 22:08 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet waarom mensen dan niet gewoon voor in het klein en subtiel iemand naam kiezen ofzo, Dit soort dingen worden toch echt maar zelden mooi.quote:Op zondag 28 september 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh jee, de vader van iemand die ik ken heeft een portret van zijn overleden vrouw op zijn schouder laten tattoeren. Het is echt heel lelijk geworden.
Laten we er dan maar hopen dat die vader er wel blij mee is. Dan doet het er niet heel veel toe wat de rest van de wereld er van vindt.quote:Op zondag 28 september 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh jee, de vader van iemand die ik ken heeft een portret van zijn overleden vrouw op zijn schouder laten tattoeren. Het is echt heel lelijk geworden.
Zijn er maar weinig die echt mooi een portret kunnen zetten jaquote:Op zondag 28 september 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen dan niet gewoon voor in het klein en subtiel iemand naam kiezen ofzo, Dit soort dingen worden toch echt maar zelden mooi.
Van die portret tattoo's worden zelden mooi geloof ik.quote:Op zondag 28 september 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
Een portret kan prima, maar dan moet je wel een verdomd goede artiest uitzoeken... Portretten zijn heel erg moeilijk.quote:Op zondag 28 september 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen dan niet gewoon voor in het klein en subtiel iemand naam kiezen ofzo, Dit soort dingen worden toch echt maar zelden mooi.
Hij is er blij mee. En je hebt ook wel gelijk, hoor. Maar het is gewoon echt geen mooie tattoo.quote:Op zondag 28 september 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we er dan maar hopen dat die vader er wel blij mee is. Dan doet het er niet heel veel toe wat de rest van de wereld er van vindt.
Tja je zou ze maar vergetenquote:Op zondag 28 september 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zat wel even van 'Zuil... zuil, wat is daarmee. O wacht, voetstuk!'quote:Op zondag 28 september 2014 22:08 schreef Myraela het volgende:
Klopt, je moet echt heel erg goed zijn wil je een mooi portret kunnen maken.quote:Op zondag 28 september 2014 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van die portret tattoo's worden zelden mooi geloof ik.
Echt, he. GAD-VER-DAMME.quote:
En dan nog, wat is er mis met een mooi portret van iemand gewoon in een lijst boven je bed ofzo.quote:Op zondag 28 september 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, je moet echt heel erg goed zijn wil je een mooi portret kunnen maken.
Hehequote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
https://scontent-b-ams.xx(...)1bb2a3c8&oe=54B7C9B3
Dit is 'm trouwens...
De tanden lijken altijd zo raar bij portretten vind ik.quote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
Dit is 'm trouwens...
Oh...quote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
Dit is 'm trouwens...
oh myquote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
Dit is 'm trouwens...
Moioe gedachte welquote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef yats het volgende:
Ik ga er wel een laten zetten, maar niet met ern portret of naam. Het word een filosofische tekst die naar mijn moeder refereert omdat die volgend jaar 10 jaar dood is
Daarom altijd een foto met gesloten mond. En die ogen... Nee, dat hele portret is gewoon niet mooi.quote:Op zondag 28 september 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De tanden lijken altijd zo raar bij portretten vind ik.
Dat lijkt toch gewoon nietquote:Op zondag 28 september 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
En babies, nooit doen.
[ afbeelding ]
Die hebben ook altijd een tattoo van 2pac.quote:Op zondag 28 september 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zijn allemaal van die tokkies en kampers die tattoo's hebben.
vet!quote:Op zondag 28 september 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
En babies, nooit doen.
[ afbeelding ]
Maar deze is dan ook overduidelijk gezet door iemand die wel weet hoe je portretten zet.quote:Op zondag 28 september 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
Portretten hoeven niet altijd lelijk te zijn:
[ afbeelding ]
Puntig achterhoofdquote:Op zondag 28 september 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
Portretten hoeven niet altijd lelijk te zijn:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zondag 28 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar deze is dan ook overduidelijk gezet door iemand die wel weet hoe je portretten zet.
Het lijkt wel ergens op, maar niet op de nabije foto.quote:
Hehe sekreetquote:Op zondag 28 september 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die hebben ook altijd een tattoo van 2pac.!
Die kop wel ja.quote:
Dat zijn de ergste natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die hebben ook altijd een tattoo van 2pac.!
quote:Op zondag 28 september 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste natuurlijk.
Tokkies die denken dat ze neger zijn.
Daar zou Geert W eens naar moeten kijken.
Oh. Maar ik woon op het kamp :/quote:Op zondag 28 september 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk wel sarcastisch he
Ben blij dat ik op jouw steun kan rekenen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar Geert W eens naar moeten kijken.
Ik sta altijd achter je Fas, je weet.quote:Op zondag 28 september 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben blij dat ik op jouw steun kan rekenen.
Nee, wel je pener.quote:Op zondag 28 september 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta altijd achter je Fas, je weet.
Voel je die hete adem al?
Uit welke gangster rap heb je dit geleend?quote:Op zondag 28 september 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik sta altijd achter je Fas, je weet.
Voel je die hete adem al?
quote:Op zondag 28 september 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het nare van dat soort tattoo's, net als die andere 3D tattoo's, die zijn enkel vanuit een bepaalde hoek mooi.quote:
P Diddly Daddy- I'll be missing youquote:Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit welke gangster rap heb je dit geleend?
Dat is vaak wel een compliment ja, of echt super super creepy als het iemand is die je niet kent.quote:
Harstikke mooi hoor.quote:
Ik vind deze anders behoorlijk goed. Zeker met kleur.quote:Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het nare van dat soort tattoo's, net als die andere 3D tattoo's, die zijn enkel vanuit een bepaalde hoek mooi.
Nah, ik ben niet creepy.quote:Op zondag 28 september 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is vaak wel een compliment ja, of echt super super creepy als het iemand is die je niet kent.
Zeker. Heel goed gezet.quote:Op zondag 28 september 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind deze anders behoorlijk goed. Zeker met kleur.
Ik zeg doenquote:Op zondag 28 september 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik mijn tekeningen en schilderijen ga verkopen...
Ik wil jouw koe op mijn rugquote:Op zondag 28 september 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik mijn tekeningen en schilderijen ga verkopen...
Ik zeg doen!!quote:
Het is wel dubbel, hoor... Ik vind de werken die ik nog heb gewoon zo mooiquote:
Ik heb wel tatoeagesquote:Op zondag 28 september 2014 22:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen tattoos, ik heb borsthaar. Das wel voldoende versiering leek me
Daar krijg je toch direct een slappe van? En die tattoo zorgt ervoor dat die in zijn schulp kruiptquote:
Geert W, de neger van Venlo, heeft niet zoveel zegrecht daarover.quote:Op zondag 28 september 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, nu je dit zo zegt snap ik Fas haar associatie met schaaldieren wel.quote:Op zondag 28 september 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar krijg je toch direct een slappe van? En die tattoo zorgt ervoor dat die in zijn schulp kruipt
Maar geen borsthaar mag ik hopenquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geert W, de neger van Venlo, heeft niet zoveel zegrecht daarover.Lol, had ie dit haar nog maar, zou hem iig beter staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt mannen kunnen zonder beiden.quote:Op zondag 28 september 2014 22:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen tattoos, ik heb borsthaar. Das wel voldoende versiering leek me
Uiteraardquote:
Jij hebt wel zin in een heel zeebanket?quote:Op zondag 28 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, nu je dit zo zegt snap ik Fas haar associatie met schaaldieren wel.
Ohquote:Op zondag 28 september 2014 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar geen borsthaar mag ik hopen
Nee, dat lust ik nietquote:Op zondag 28 september 2014 22:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin in een heel zeebanket?[ afbeelding ]
Hai.quote:
Oh, ik moet een waxbeurt zoals in the 40 year old virgin ondergaan?quote:
Mag ik?quote:Op zondag 28 september 2014 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik moet een waxbeurt zoals in the 40 year old virgin ondergaan?
Oh, mag ik dat doenquote:Op zondag 28 september 2014 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt niet als ik het soort film dat ik kijk, 25 is echt de max qua leeftijd.quote:Op zondag 28 september 2014 22:38 schreef Barbusse het volgende:
Epischquote:Op zondag 28 september 2014 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speel je kaarten goed en je houdt er een trio aan over met twee aantrekkelijke blondjes.quote:
?quote:Op zondag 28 september 2014 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speel je kaarten goed en je houdt er een trio aan over met twee aantrekkelijke blondjes.
Wie dan?quote:Op zondag 28 september 2014 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speel je kaarten goed en je houdt er een trio aan over met twee aantrekkelijke blondjes.
Twee van die Oost Europese chicks van z'n werk schat ik zo in.quote:
Voor sommige dingen hoef je geen ervaring te hebben om te weten dat het pijn doetquote:Op zondag 28 september 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt...
Dat dusquote:
Het is inderdaad nogal verdacht dat er direct aanbiedingen komen. En ik kan kaarten. best goed zelfs.quote:Op zondag 28 september 2014 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig, die Barb.quote:Op zondag 28 september 2014 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee van die Oost Europese chicks van z'n werk schat ik zo in.
Misschien vindt ze het wel lekkerquote:Op zondag 28 september 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor sommige dingen hoef je geen ervaring te hebben om te weten dat het pijn doet.
Alles wat uit het oosten komt, is goed he?quote:
Als dat is wat jij opmaakt uit haar reactiequote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 28 september 2014 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles wat uit het oosten komt, is goed he?
Filipijnse importbruidjesquote:Op zondag 28 september 2014 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles wat uit het oosten komt, is goed he?
Frans en Grieks mag ook hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee van die Oost Europese chicks van z'n werk schat ik zo in.
Zijn die ook al blondquote:
Alles kan toch gewoon uit een pakje geregeld worden tegenwoordig.quote:Op zondag 28 september 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn die ook al blond? Of is dat geen vereiste.
Die Griekse neemt in elk geval eigen ervaring mee als het gaat om borsthaar.quote:Op zondag 28 september 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
Zijn die ook al blond? Of is dat geen vereiste.
Dat is zo. Ik heb er wel eens over gedacht m'n haar zwart te verven. Of roze.quote:Op zondag 28 september 2014 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles kan toch gewoon uit een pakje geregeld worden tegenwoordig.
Ligt eraan of ze er ervaring mee heeftquote:Op zondag 28 september 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat is wat jij opmaakt uit haar reactie.
Nee, dat moet niet.quote:Op zondag 28 september 2014 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze er ervaring mee heeft
Je moet alles eens geprobeerd hebben toch?
Er zijn dingen die ik liever niet probeerquote:Op zondag 28 september 2014 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze er ervaring mee heeft
Je moet alles eens geprobeerd hebben toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |