Nee. Gaat niet gebeuren. Wie ik ben zullen sommigen wel weten maar die houden dat maar lekker voor zich. En wie zij is ga ik ook niet hier neerzetten. Doet er niet toe.quote:
Ze komt toch vanzelf wel opdagen?quote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Nee. Gaat niet gebeuren. Wie ik ben zullen sommigen wel weten maar die houden dat maar lekker voor zich. En wie zij is ga ik ook niet hier neerzetten. Doet er niet toe.
waarom zou je dan een kloon makenquote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze komt toch vanzelf wel opdagen?
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze komt toch vanzelf wel opdagen?
Geen idee, maar hij sluit af met:quote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef appelen het volgende:
[..]
waarom zou je dan een kloon maken
quote:Ik weet ook dat ze dit zal lezen. Want ze zit op FOK!
Ze weet ook wel dat het over haar gaat, boeit me geen neuk, je bent een vuile slet.
Niemand gaat je verraden hier anders mep ik diegene dood.quote:Op zondag 28 september 2014 20:12 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Nee. Gaat niet gebeuren. Wie ik ben zullen sommigen wel weten maar die houden dat maar lekker voor zich. En wie zij is ga ik ook niet hier neerzetten. Doet er niet toe.
Niet lang nee.quote:Op zondag 28 september 2014 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Gezien je eerdere topic heeft de verkering niet echt lang geduurd.
Dan ben je er ook sneller overheen.
Ik ga geen namen noemen. Ik ben woedend, razend, maar zo zielig ben ik niet.quote:Op zondag 28 september 2014 20:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij sluit af met:
[..]
Ze deed het voor de 30cm, mijn zoon.quote:Op zondag 28 september 2014 20:14 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Niet lang nee.
Maar dit slaat alles. Hoe laag kan iemand zijn.
Precies. Doet even pijn maar je zal al snel blij zijn dat je niet je hele leven rond zo'n overspelig wispelturig kutwijf hebt heengebouwd.quote:
Die gedachte zal vast nog wel komen. Mja, momenteel is het even overstuur en zo.quote:Op zondag 28 september 2014 20:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Precies. Doet even pijn maar je zal al snel blij zijn dat je niet je hele leven rond zo'n overspelig wispelturig kutwijf hebt heengebouwd.
Ach, het kan erger.quote:Op zondag 28 september 2014 20:14 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Niet lang nee.
Maar dit slaat alles. Hoe laag kan iemand zijn.
Dus ze komt naar 4 keer weer bij TS terug?quote:Op zondag 28 september 2014 20:14 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ze deed het voor de 30cm, mijn zoon.
Ja, ik snap dat dit in potentie leuk en relwaardig is, maar dat is echt niet m'n bedoelingquote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dus ze komt naar 4 keer weer bij TS terug?
Met dat soort vuil moet je als volgt omgaan. Kijk en leer:quote:Op zondag 28 september 2014 20:17 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat dit in potentie leuk en relwaardig is, maar dat is echt niet m'n bedoeling
Op m'n originele account rel ik ook graag mee, maar ik ben echt overstuur.
Hoezo via FOK!?quote:Op zondag 28 september 2014 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom moeten ruzies ineens via FOK! uitgevochten worden
doe dat ff per telefoon.
Ja, dat ik te claimerig was en blabla.quote:Op zondag 28 september 2014 20:21 schreef jamesdeen het volgende:
klinkt als een ongelooflijke kuthoer, maar haar kant van het verhaal zal dat oordeel wel enigszins bijstellen.
sterke, in ieder geval.
je zegt zelf ook al dat ze het wel leest en scheldt haar via de OP uit. Daarom via FOK!.quote:Op zondag 28 september 2014 20:21 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Hoezo via FOK!?
En waar vecht ik een ruzie uit?
Ik schrijf het van me af, meer niet. Ik noem ook geen namen.
Ik zeg niet wie je bent, want je weet wie je bent, en je bent een vuile sletquote:Op zondag 28 september 2014 20:21 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Hoezo via FOK!?
En waar vecht ik een ruzie uit?
Ik schrijf het van me af, meer niet. Ik noem ook geen namen.
Komt wel goed kerel. We vallen allemaal een keer kapot.quote:Op zondag 28 september 2014 20:20 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ze mag van mij kapot vallen.
Oh, ik dénk dat ze het ooit wel eens leest. Maar misschien ook wel niet hoor. Hoeft ook niet van mij.quote:Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je zegt zelf ook al dat ze het wel leest en scheldt haar via de OP uit. Daarom via FOK!.
Tja, ik verbied het haar niet, maar ik raad haar aan om niks meer te doenquote:Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zeg niet wie je bent, want je weet wie je bent, en je bent een vuile slet
Heel vreemd als die persoon dan ineens opduikt om te reageren
Ja hè. Vies wijfquote:Op zondag 28 september 2014 20:23 schreef TimMer1981 het volgende:
En wederom een prachtig voorbeeld van de betrouwbaarheid van het merendeel van de Nederlandse vrouwen...
Ja joh. Sneuneus.quote:Op zondag 28 september 2014 20:23 schreef TimMer1981 het volgende:
En wederom een prachtig voorbeeld van de betrouwbaarheid van het merendeel van de Nederlandse vrouwen...
en nu bekendmaken die je bent. Ik ben dat aandachtshoeren van je een beetje zatquote:Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Oh, ik dénk dat ze het ooit wel eens leest. Maar misschien ook wel niet hoor. Hoeft ook niet van mij.
Ik maak niets bekend. En dat mag. Ik wil het van me afschrijven, daar is R&P voor. Dat zij een FOK!ster is, en het misschien ooit leest, dat zal dan wel.quote:Op zondag 28 september 2014 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en nu bekendmaken die je bent. Ik ben dat aandachtshoeren van je een beetje zat
Het negeren en kortaf doen is meestal al foute boel. Dan hebben ze meestal een ander gevonden die zij interessanter vinden dan jij. Die verwijten is haar manier om haar eigen foute gedrag te rationaliseren. Niet teveel van aantrekken. Zij negeert jij en gaat vreemd en probeert jou de schuld in de schoenen te schuiven. Contact met haar verbreken en op zoek gaan naar aan ander die je wel waardeert is het beste wat je nu kunt doen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:08 schreef VeniceBeach het volgende:
Onder een kloon, en het is warrig in m'n hoofd momenteel dus ik houd het kort en sorry voor eventuele fouten.
Ik had dus een vriendin. Leuk en aardig, ze was goed voor me, gezellig, weet ik het. Sinds een paar weken deed ze anders. Kortaf. Noem het maar op.
Nu net krijg ik van alles over me heen nadat ze me dagenlang genegeerd heeft. Dat ik claimerig was en weet ik het. Alleen maar negatieve zooi.
Ik ben ontzettend goed voor haar geweest. En dan ook echt. Ik heb alles voor haar gedaan en gegeven, terwijl ik zelf lichamelijk flinke problemen heb.
En dan hoor ik nu net via via dat op facebook staat dat ze terug is bij haar ex. Gewoon nog 'tijdens' mij dus. Mag ik even een teiltje? Die ex die mij lastig viel toen ik een relatie met haar had, omdat hij het niet los kon laten?
Die ex die zo slecht voor haar was, zo zei ze?
En nu is ze bij hem terug, en kan ik doodvallen. Terwijl ik wél goed voor haar was. Ik weet niet wat ik moet zeggen momenteel.
Ik weet ook dat ze dit zal lezen. Want ze zit op FOK!
Ze weet ook wel dat het over haar gaat, boeit me geen neuk, je bent een vuile slet.
Je voelt je aangesproken begrijp ik?quote:
Denk dat deze visie aardig klopt ja. Ik wist ook wel dat er wat mis was, maar dit had ik niet kunnen bedenken.quote:Op zondag 28 september 2014 20:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het negeren en kortaf doen is meestal al foute boel. Dan hebben ze meestal een ander gevonden die zij interessanter vinden dan jij. Die verwijten is haar manier om haar eigen foute gedrag te rationaliseren. Niet teveel van aantrekken. Zij negeert jij en gaat vreemd en probeert jou de schuld in de schoenen te schuiven. Contact met haar verbreken en op zoek gaan naar aan ander die je wel waardeert is het beste wat je nu kunt doen.
dan reageer je nietquote:Op zondag 28 september 2014 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach, Lientje is vooralsnog wel de enige vrouw die hier reageert. De rest is opmerkelijk stilquote:Op zondag 28 september 2014 20:25 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken begrijp ik?
"Wie? Ik? Nee hoor, ikke niet!"; terwijl ze bovenop een wildvreemde vent met een platinum card lag.
Krijg ff lekker de griep jij.quote:Op zondag 28 september 2014 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, want dat is echt de enige reden waarom ik zo'n generalisatie sneu kan vinden. Erg slim ben je niet, hè?quote:Op zondag 28 september 2014 20:25 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken begrijp ik?
"Wie? Ik? Nee hoor, ikke niet!"; terwijl ze bovenop een wildvreemde vent met een platinum card lag.
Nou ja, H. Teeuwen zei het al eens: alle vrouwen zijn kuthoeren, allemaal! Behalve mijn moeder, en mijn vrouw.quote:Op zondag 28 september 2014 20:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, want dat is echt de enige reden waarom ik zo'n generalisatie sneu kan vinden. Erg slim ben je niet, hè?
Wat zou dat opluchtenquote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Tyf die teringhoer door een tramhokje.
Je hebt gelijk, ik wist ook wel dat er wat aan de hand was.quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
In mijn ervaring is het over zodra vrouwen zich duidelijk anders gaan doen. Er is dan een ander in beeld, of vaak al meer dan in beeld.
Het is misschien mosterd na de maaltijd, maar probeer in het vervolg op dit soort dingen te letten. Het bespaart een hoop pijn.
Ik geef mijn fouten hier openlijk toequote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Een verhaal kent twee kanten. Al zeker lullig hoor.
Zeg toch ook dat het lullig is? Maar zij zit ook op FOK! dus is dit misschien niet zo handig om te doen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Ik geef mijn fouten hier openlijk toe.
Weegt niet op tegen haar.
Zij neukte d'r ex terwijl ze een relatie had met TS, en dan is het zijn schuld ja? Heb jij vrijwillig je ballen ingeleverd ofzo?quote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Boeit me niet of het handig is of niet hoor. Burn in hell met haar.quote:Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Zeg toch ook dat het lullig is? Maar zij zit ook op FOK! dus is dit misschien niet zo handig om te doen.
Vreemdgaan (zoals ik het zie) kent geen twee kanten. Ze heeft TS aan het lijntje gehouden, zulke wijven kunnen wmb de tyfus krijgen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Dit ja.quote:Op zondag 28 september 2014 20:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vreemdgaan (zoals ik het zie) kent geen twee kanten.
zwak wijf, zeg het in haar gezicht of durf je dat niet?quote:Op zondag 28 september 2014 20:31 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Boeit me niet of het handig is of niet hoor. Burn in hell met haar.
Ja ik ga even 4 uur reizen voor zo'n kuthoer.quote:Op zondag 28 september 2014 20:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
zwak wijf, zeg het in haar gezicht of durf je dat niet?
je bent slap dus, lekker op het internetquote:Op zondag 28 september 2014 20:33 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Ja ik ga even 4 uur reizen voor zo'n kuthoer.
ga gewoon wegquote:Op zondag 28 september 2014 20:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
je bent slap dus, lekker op het internet
Ik noem geen namen, wat is je probleem nou?quote:Op zondag 28 september 2014 20:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
je bent slap dus, lekker op het internet
Zou ik ook zeggenquote:Op zondag 28 september 2014 20:36 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Het is een niet bekende FOK!Ster dus dit heeft al geen zin.
Jep. Nu weet ik dat wel zeker. Ik vond d'r al vreselijk irritant met haar gedrag de laatste weken. Maar dit slaat wel alles ja. Lekker terug bij d'r ex.quote:Op zondag 28 september 2014 20:38 schreef moi.Gracia het volgende:
wat een smerige smerige streek van haar. Die ben je dus beter kwijt dan rijk.
Jep, heb je gelijk in.quote:Op zondag 28 september 2014 20:38 schreef snakelady het volgende:
Dat is erg lullig maar ik denk ook een kwestie van ''liever kwijt dan rijk''.
Het is nu moeilijk, dat begrijp ik maar je bent denk ik wel de dans ontsprongen, stel je voor dat je met zo'n kreng samen was gaan wonen, of nog erger, getrouwd en kinderen.
Het is een schrale troost maar probeer dat maar in gedachte te houden, nu heb je de kans om iemand te vinden die je wel respecteert.
quote:Op zondag 28 september 2014 20:32 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Dit ja.
Zeker niet als je alles voor diegene gedaan hebt.
Toen ze zich niet lekker voelde naar huis gebracht (paar uur in de trein)
vervolgens zelf midden in de nacht naar huis lopen omdat er geen bussen meer rijden.
Heb ik vrijwillig ingeleverd zodat jij er lekker op kan zuigen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zij neukte d'r ex terwijl ze een relatie had met TS, en dan is het zijn schuld ja? Heb jij vrijwillig je ballen ingeleverd ofzo?
Nee nu niet, maar over een aantal jaren misschien wel, dus maar goed dat ze nu al haar ware aard heeft laten zien.quote:Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Jep, heb je gelijk in.
Gelukkig zijn we op een leeftijd dat dat allemaal niet aan de orde is hoor.
Ja.quote:
Ja, ik zeg ook dat ik fouten had.quote:Op zondag 28 september 2014 20:41 schreef agter het volgende:
Maar TS, je weet toch zelf wat je fout deed?
True. Ware aard inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 20:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee nu niet, maar over een aantal jaren misschien wel, dus maar goed dat ze nu al haar ware aard heeft laten zien.
Dit kun je over 99% van de topics in R&P zeggen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:41 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Heb ik vrijwillig ingeleverd zodat jij er lekker op kan zuigen.
Neen serieus. Beetje fittie doen op een forum kom op man. Dit heeft zo geen nut. Lullig voor hem maar in dit geval gewoon doorgaan met zijn leven. Hier ga je toch niet mee verder komen en dat wil je ook niet.
oef zou ik ook niet doen, logisch dat je ff je ei kwijt wilt maar niet al teveel energie insteken denkquote:Op zondag 28 september 2014 20:33 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Ja ik ga even 4 uur reizen voor zo'n kuthoer.
Schiet ik niks mee op.quote:Op zondag 28 september 2014 20:42 schreef moi.Gracia het volgende:
[..]
oef zou ik ook niet doen, logisch dat je ff je ei kwijt wilt maar niet al teveel energie insteken denk
Bovendien heeft ze in fiete gelogen en niet zo'n beetje ook, waarom zou je nog je best doen voor een gesprek, tenzij je daar zelf iets mee opschiet mbt verwerking ofzo.
op naar iemand die je tijd waard is
Conclusie: jij hebt fouten, zij heeft fouten.quote:Op zondag 28 september 2014 20:42 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja, ik zeg ook dat ik fouten had.
Geen probleem. Mans genoeg voor.
Maar ik heb ook genoeg goeds gedaan.
Dan is dit gewoon een lage teringstreek, punt.
Dan vergeet je dus even;quote:Op zondag 28 september 2014 20:43 schreef agter het volgende:
[..]
Conclusie: jij hebt fouten, zij heeft fouten.
Geen noodzaak om haar hier zo af te branden.
Zij neukt een ander in een relatie, genoeg reden om haar met pek en veren het dorp uit te jagen. Haar niet afbrandenquote:Op zondag 28 september 2014 20:43 schreef agter het volgende:
[..]
Rot dan godverdomme gewoon op uit R&P joh clownquote:Op zondag 28 september 2014 20:41 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Heb ik vrijwillig ingeleverd zodat jij er lekker op kan zuigen.
Neen serieus. Beetje fittie doen op een forum kom op man. Dit heeft zo geen nut. Lullig voor hem maar in dit geval gewoon doorgaan met zijn leven. Hier ga je toch niet mee verder komen en dat wil je ook niet.
En zo erg ben ik nog niet eens bezig, ik kan nog wel heel veel dingen meer zeggen maar dat ga ik gewoon niet doen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zij neukt een ander in een relatie, genoeg reden om haar met pek en veren het dorp uit te jagen. Haar niet afbrandenze verdient niet anders joh
Hij wil gewoon even zijn ei kwijt, even zijn boosheid en teleurstelling van zich af schrijven, daar is toch niks mis mee? Het is niet dat hij haar hier met naam en toenaam noemt.quote:Op zondag 28 september 2014 20:43 schreef agter het volgende:
[..]
Vroeger hingen ze zulke kuthoeren gewoon op. Just sayin'.quote:Op zondag 28 september 2014 20:46 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
En zo erg ben ik nog niet eens bezig, ik kan nog wel heel veel dingen meer zeggen maar dat ga ik gewoon niet doen.
Dit dus.quote:Op zondag 28 september 2014 20:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even zijn ei kwijt, even zijn boosheid en teleurstelling van zich af schrijven, dara is toch niks mis mee?
Ik kan me voorstellen dat hij zich zo voelt, het is niet niks wat ze heeft gedaan.
En meestal is het inderdaad twee vechten twee schuld, maar dat is nog steeds geen excuus om vreemd te gaan.
Wees dan een echte meid, maak eerst een einde aan je relatie op een normale manier voor je bij de volgende in bed springt.
Dit ja.quote:Op zondag 28 september 2014 20:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even zijn ei kwijt, even zijn boosheid en teleurstelling van zich af schrijven, dara is toch niks mis mee?
Ik kan me voorstellen dat hij zich zo voelt, het is niet niks wat ze heeft gedaan.
En meestal is het inderdaad twee vechten twee schuld, maar dat is nog steeds geen excuus om vreemd te gaan.
Wees dan een echte meid, maak eerst een einde aan je relatie op een normale manier voor je bij de volgende in bed springt.
Ja ik weet het, maar dat zit niet in me.quote:Op zondag 28 september 2014 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vroeger hingen ze zulke kuthoeren gewoon op. Just sayin'.
moeten we allemaal leren toch, niet over ons heen laten lopen. Dat is misschien heel kut maar ooit leer je het wel en over een lange tijd kun je hierom lachenquote:Op zondag 28 september 2014 20:49 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dat zit niet in me.
Ik ben veel te lief. Veel te slap. Ik laat altijd over me heen lopen, dit is wat je er van krijgt.
En als ik dan één keer boos ben krijg ik een lading shit over me heen dat dat niet mag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |