Nou ja, H. Teeuwen zei het al eens: alle vrouwen zijn kuthoeren, allemaal! Behalve mijn moeder, en mijn vrouw.quote:Op zondag 28 september 2014 20:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, want dat is echt de enige reden waarom ik zo'n generalisatie sneu kan vinden. Erg slim ben je niet, hè?
Wat zou dat opluchtenquote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Tyf die teringhoer door een tramhokje.
Je hebt gelijk, ik wist ook wel dat er wat aan de hand was.quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
In mijn ervaring is het over zodra vrouwen zich duidelijk anders gaan doen. Er is dan een ander in beeld, of vaak al meer dan in beeld.
Het is misschien mosterd na de maaltijd, maar probeer in het vervolg op dit soort dingen te letten. Het bespaart een hoop pijn.
Ik geef mijn fouten hier openlijk toequote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Een verhaal kent twee kanten. Al zeker lullig hoor.
Zeg toch ook dat het lullig is? Maar zij zit ook op FOK! dus is dit misschien niet zo handig om te doen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Ik geef mijn fouten hier openlijk toe.
Weegt niet op tegen haar.
Zij neukte d'r ex terwijl ze een relatie had met TS, en dan is het zijn schuld ja? Heb jij vrijwillig je ballen ingeleverd ofzo?quote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Boeit me niet of het handig is of niet hoor. Burn in hell met haar.quote:Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Zeg toch ook dat het lullig is? Maar zij zit ook op FOK! dus is dit misschien niet zo handig om te doen.
Vreemdgaan (zoals ik het zie) kent geen twee kanten. Ze heeft TS aan het lijntje gehouden, zulke wijven kunnen wmb de tyfus krijgen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Dit ja.quote:Op zondag 28 september 2014 20:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vreemdgaan (zoals ik het zie) kent geen twee kanten.
zwak wijf, zeg het in haar gezicht of durf je dat niet?quote:Op zondag 28 september 2014 20:31 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Boeit me niet of het handig is of niet hoor. Burn in hell met haar.
Ja ik ga even 4 uur reizen voor zo'n kuthoer.quote:Op zondag 28 september 2014 20:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
zwak wijf, zeg het in haar gezicht of durf je dat niet?
je bent slap dus, lekker op het internetquote:Op zondag 28 september 2014 20:33 schreef VeniceBeach het volgende:
[..]
Ja ik ga even 4 uur reizen voor zo'n kuthoer.
ga gewoon wegquote:Op zondag 28 september 2014 20:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
je bent slap dus, lekker op het internet
Ik noem geen namen, wat is je probleem nou?quote:Op zondag 28 september 2014 20:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
je bent slap dus, lekker op het internet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |