Die avatarquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef WeertGeeIders het volgende:
Cartman had gelijk...
Truckers zijn leeghoofden
of een defect...quote:Op zondag 28 september 2014 17:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Als ik die beelden bekijk ga ik bijna denken dat er opzet in het spel is. Die truck gaat echt volgas het publiek in.
Heb vooral een leven, maar ik zag er toch al twee in deze topics posten.quote:Op zondag 28 september 2014 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
t'Is zondag hè, en sommige mods denken recht te hebben op een leven
Niet weten dat dit mag aangezien het om journalistiek gaatquote:Op zondag 28 september 2014 17:49 schreef JanCees het volgende:
WeertGeeldersNiet weten dat mods je editgeschiedenis kunnen bekijken
Als je maar "demonstratie" in je aanvraag voor de vergunning zet mag zo ongeveer alles... Zijn bijna geen eisen aangesteld qua veiligheid.quote:Op zondag 28 september 2014 17:48 schreef Onnoman het volgende:
Gruwelijk ongeluk...
RIP voor nabestaanden..
maar GODVERDOMME wat een pruts organisatie..
Halve downies daar bij de gemeente of wat?
Ga jij nou maar lekker voetbal kijken. Maar wij regelen het hier wel af.quote:Op zondag 28 september 2014 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop niet dat dat de echte Weert Geelders is, anders is het echt een totaalidioot.
Er is vast wel iemand in dit topic die verstand heeft van barricades bij dit soort evenementen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:49 schreef TLC het volgende:
Triest, uit de beelden zie je dat het publiek wel akelig dichtbij staat, had dat niet wat verder weg gekunt ?
die trucks zijn niet gewoon normale autos hequote:Op zondag 28 september 2014 17:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Als ik die beelden bekijk ga ik bijna denken dat er opzet in het spel is. Die truck gaat echt volgas het publiek in.
Dit inderdaadquote:Op zondag 28 september 2014 17:50 schreef DaveDave09 het volgende:
Nu ben ik heel benieuwd wat Weert geelders poste
Foto's van afgehakte hoofden en lijkenquote:Op zondag 28 september 2014 17:50 schreef DaveDave09 het volgende:
Foto van dode kinderen ergens ver weg van hierquote:Op zondag 28 september 2014 17:50 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik heb volgens mij nog geen NWS-mod gezien en gastmodden wordt niet snel gedaanquote:Op zondag 28 september 2014 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb vooral een leven, maar ik zag er toch al twee in deze topics posten.
wel iemand, topic is nml gereekstquote:
Ik heb vernomen dat het in dit soort gevallen het beste is om mensen op zeecontainers te laten staan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:49 schreef TLC het volgende:
Triest, uit de beelden zie je dat het publiek wel akelig dichtbij staat, had dat niet wat verder weg gekunt ?
3 doden met 1 kind toch?quote:Op zondag 28 september 2014 17:50 schreef tong80 het volgende:
Wees trots op jezelf dat je grappen maakt over inmiddels vier doden waaronder 2 kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |