SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En vooral niet inhoudelijk ingaan op m'n vraag.
Wat een frusties vandaag zeg.
inb4 Stijn die komt verdedigen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat ben je toch een enorm sneue jongen hè.
Stil maar nouquote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat ben je toch een enorm sneue jongen hè.
Goede scheidsrechter dan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Typische Blom wedstrijd, die trekt ze altijd.
Nee.quote:Op zondag 28 september 2014 17:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Was 't geen buitenspel, die bal op Josefzoon?
Ben je nu al blij met Blom?quote:
Tegen 10 man is het moeilijk voetballen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja nu moet PSV wel het spel gaan maken, dat kunnen ze niet
Vorige week zondag moest ik tegen 9 man voetballen, half uur lang. Dat is pas kut.quote:Op zondag 28 september 2014 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen 10 man is het moeilijk voetballen.
Die zingt nu hard mee tegen Blom.quote:
Gewoon schoolvoorbeeld van een rode kaart. Die verdediger van Heerenveen verneukt de wedstrijd eerder.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Seam het volgende:
Goede spreekkorenweer een scheids die de wedstrijd verneukt
Rens Blomquote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zingt nu hard mee tegen Blom.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef Seam het volgende:
Ik heb het weer gehad met de Eredivisie. Ieder jaar weer de arbitrage die Feyenoord en PSV blijft matsen
Oh oh wat worden we toch vaak gematstquote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef Seam het volgende:
Ik heb het weer gehad met de Eredivisie. Ieder jaar weer de arbitrage die Feyenoord en PSV blijft matsen
Jullie zijn het gewend dat de scheids dit doet in de Kuip ja, maar het hoort niet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon schoolvoorbeeld van een rode kaart. Die verdediger van Heerenveen verneukt de wedstrijd eerder.
Tegen Estoril ging het anders heel goed.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef mrstylo het volgende:
Eigenlijk wel kut dit. Nu moet PSV initiatief nemen en dan gaat het altijd fout
Nee een doorgebroken speler neerhalen is inderdaad altijd geel.quote:Op zondag 28 september 2014 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jullie zijn het gewend dat de scheids dit doet in de Kuip ja, maar het hoort niet.
GGMM trollt iedereen jaquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 kinderen dood in Haaksbergen
Ik snap dat nooit hé. Bij van die races in de bossen gaan ze ook altijd bij een bocht staan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hadden ze maar zeecontainers moeten neerzetten
Beetje respect voor de doden.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hadden ze maar zeecontainers moeten neerzetten
quote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef Seam het volgende:
Omdat een auto rechtdoor zien langsrijden nou niet echt opwindend in.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit hé. Bij van die races in de bossen gaan ze ook altijd bij een bocht staan.
Vooral Davyquote:
knjbquote:
Als je dat belangrijker vind dan dood gaan moet je dat vooral doen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat een auto rechtdoor zien langsrijden nou niet echt opwindend in.
wat een clubquote:Op zondag 28 september 2014 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
ook tegen tien man blijven ze counteren.
*vindtquote:Op zondag 28 september 2014 17:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je dat belangrijker vind dan dood gaan moet je dat vooral doen.
Die counters blijven vooralsnog uit.quote:Op zondag 28 september 2014 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
ook tegen tien man blijven ze counteren.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit topic is wel evenwaardig aan het spel van Psv.
Mad?quote:
Omdat ie Jozefgod omver liepquote:
Net zoals dat ado werd geholpen toen het doelpunt van Mühren onterecht werd afgekeurd?quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een geweldig niveau qua scheidsrechters hebben wij toch in Nederland. Zolang clubs als Psv en ajax maar geholpen worden door die zeisterslaafjes dan vind het iedereen het wel prima. Chapeau!
Wordt Ajax door de scheidsrechter geholpen, ja? Zou wel voor het eerst sinds de prehistorie zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een geweldig niveau qua scheidsrechters hebben wij toch in Nederland. Zolang clubs als Psv en ajax maar geholpen worden door die zeisterslaafjes dan vind het iedereen het wel prima. Chapeau!
Blom vond dat PSV tegen 11 te weinig kans maakte.quote:
Hij riep dat de moeder van Blom een hoer was en daarna gingen de supporters dat herhalen.quote:
*éénquote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blom vond dat PSV tegen 11 te weinig kans maakte.
Zal er zo nog wel een weggestuurd worden van Heerenveen.
Pls PSV heeft ook vaak de scheids tegenquote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfde geldt inderdaad voor PSV.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt Ajax door de scheidsrechter geholpen, ja? Zou wel voor het eerst sinds de prehistorie zijn.
Eerste meer dat hij voor psv floot waar hij het 5x naliet, deze keer wist hij de regels wel, goede beslissingquote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 28-09-2014 om 17:21:41#heepsv terechte rode kaart Marzo 33' en Sinkgraven mag niet klagen met uitgestelde gele kaart reageer retweet
Hij kan best leuk voetballen, hij is alleen zo verschrikkelijk dom dat het nooit echt een topper zal worden denk ik.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het 'toevallig' altijd bij PSV gebeurt.
Discussie geslotenquote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 28-09-2014 om 17:21:41#heepsv terechte rode kaart Marzo 33' en Sinkgraven mag niet klagen met uitgestelde gele kaart reageer retweet
Dit komt gewoon omdat PSV een ploeg heeft die erg biologisch is ingesteld. Daarom houden ze allemaal van het gras in de 18 stadions waar ze spelen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar vandaag is het echt erg.. Geen een keer de man gedekt, fouten zorgden coor 2 kansen. Pakt een domme gele kaart.. Eruit ermee.quote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kan best leuk voetballen, hij is alleen zo verschrikkelijk dom dat het nooit echt een topper zal worden denk ik.
Tegenstanders hebben veel overtredingen nodig om het immer oppermachtige PSV af te stoppen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om even te laten zien dat ze allemaal terecht zijn.quote:
Mag hopen dat je trollt anders ben je echt een jankerdquote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, clubs als psv willen hun tegenstanders gewoon graag een kaart aan naaien, ze hoeven maar te wijzen naar de scheids of hij fluit al.quote:Op zondag 28 september 2014 17:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Tegenstanders hebben veel overtredingen nodig om het immer oppermachtige PSV af te stoppen.
Ligt ook aan de speelstijl. Sommige ploegen tikken heel erg snel rond, dan is iedereen minder aan de bal en heb je in de regel minder overtredingen. PSV speelt vol op de counter en dus is er wel eens een noodrem nodig.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pas maar op. Nu gaan alles PSV'ers weer zeggen dat je mad bent.quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, clubs als psv willen hun tegenstanders gewoon graag een kaart aan naaien, ze hoeven maar te wijzen naar de scheids of hij fluit al.
Gebeurde gisteren overigens ook tig keer bij AZ.
Wat?quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, clubs als psv willen hun tegenstanders gewoon graag een kaart aan naaien, ze hoeven maar te wijzen naar de scheids of hij fluit al.
Joh. Dat ziet iedereen toch?quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag hopen dat je trollt anders ben je echt een jankerd
quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.![]()
Waarom citeer je mij?quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uh, oké
Komt je wel altijd goed uit hé, je meent dingen maar als het je niet uitkomt is het trollenquote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. Dat ziet iedereen toch?
Behalve davy [ afbeelding ]
Overtreding op een doorgebroken speler is rood. Is het heel gemeen? Neuh. Is het gevaarlijk? Neuh. Is het een overtreding? Jep.quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uh, oké
Alsof mij dat wat interesseertquote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Pas maar op. Nu gaan alles PSV'ers weer zeggen dat je mad bent.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Syntix het volgende:
Wat een kutclub blijft het toch ook dat psvwel erg makkelijk gegeven rode kaart.
huhwatquote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef nickhguitar het volgende:
Heerenveen komt weer goed weg met slechts 1x geel zeg.. 2fe helft erop en erover!
Mad?quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Syntix het volgende:
Wat een kutclub blijft het toch ook dat psvwel erg makkelijk gegeven rode kaart.
Ja, 75x gaan liggen.. constant zeiken om een kaart voor ado.... 400x tijdrekken.... scheids die er niets aan doet en het wel best vind...quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?AZ had gister nooit met elf man mogen eindigen. Hupperts werd gespaard omdat hij al een geel had voor schwalbe
Alsjeblieft zeg.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef GGMM het volgende:
Toen ik op giechel-smiley googelde kwam ik dit tegen.Geil lichaam. Bedsnkt voor het delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.![]()
Oh sorry, ik dacht dat je andersom bedoeldequote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 75x gaan liggen.. constant zeiken om een kaart voor ado.... 400x tijdrekken.... scheids die er niets aan doet en het wel best vind...
*Bedanktquote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geil lichaam. Bedsnkt voor het delen
Eerst fappen in de Veltmankamerquote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik probeer me voor te stellen of Syntix in zijn flatappartement woedeaanvallen krijgt.
Ik las fappartement.quote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik probeer me voor te stellen of Syntix in zijn flatappartement woedeaanvallen krijgt.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst fappen in de Veltmankamer
hahahahah. Die woont echt nog niet op zichzelf hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
HIj fapt ook niet op zichzelf xD. Doet zijn vader.quote:Op zondag 28 september 2014 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
hahahahah. Die woont echt nog niet op zichzelf hoor.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst fappen in de Veltmankamer
Wat een GGMM actie.quote:Op zondag 28 september 2014 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja nu is het ineens een grap![]()
Niemand trapt erin.
hahaha lampjequote:Op zondag 28 september 2014 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja nu is het ineens een grap![]()
Niemand trapt erin.
Mad?quote:
Uhu, die maken zich druk.quote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef Syntix het volgende:
Grappig al die lampjes die zich zo druk maken
Aldus jijquote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef Syntix het volgende:
Vooral heel druk met 'mad' typen.quote:
Ze kunnen het niet hebben om altijd 2de te wordenquote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef Syntix het volgende:
Volg je het wel?quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef nickhguitar het volgende:
Heerenveen komt weer goed weg met slechts 1x geel zeg.. 2fe helft erop en erover!
Wat heeft Vitesse hier mee te maken?quote:Op zondag 28 september 2014 17:48 schreef Syntix het volgende:
je zal maar geen voetbalidentiteit hebben en visieloos zijn![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 17:48 schreef Syntix het volgende:
Wat zijn psvers/lampjes en hun supporters toch zieligje zal maar geen voetbalidentiteit hebben en visieloos zijn
![]()
Vind jij Vitesse visieloos en voetbalidentiteitloos? Jij bent echt dom.quote:Op zondag 28 september 2014 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft Vitesse hier mee te maken?
Enige reden waarom hij er nog instaat is zijn SWAG.quote:Op zondag 28 september 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verlaag mij eens tot een stream geen zin meer in tv kijken hebbende. Hoe houden mensen dit vol.
Haha Brenet is zo slecht
quote:Op zondag 28 september 2014 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar Brenet speelde heel goed tegen Ajax
Goeie Davy.quote:Op zondag 28 september 2014 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar Brenet speelde heel goed tegen Ajax
Brenet is toch ook de man die Depay kort houdt?quote:Op zondag 28 september 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
In before ''maar Brenet speelde heel goed tegen Ajax''
nauwelijks? Ze zijn gewoon de mindere.quote:Op zondag 28 september 2014 17:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV is zelfs nu nauwelijks beter.
Ik zie ze nog eerder verliezen.quote:
De omschakeling is er altijd nog. Positief blijven, mijnheer Lans.quote:Op zondag 28 september 2014 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie ze nog eerder verliezen.
Als je straks 18 bent mag je ook genieten van het goudgele wonderwater vriend.quote:
Bruma kopt ze er soms inquote:Op zondag 28 september 2014 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
CORNER
Alleen daar hebben we niks aan want het is PSV
quote:Op zondag 28 september 2014 17:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je straks 18 bent mag je ook genieten van het goudgele wonderwater vriend.
Ja, werd bijna onder de grond gestoptquote:
Twente supporters zijn over het algemeen bijzonder stoer. Ik zou daar hooguit in een monstertruck durven te komenquote:Op zondag 28 september 2014 17:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je straks 18 bent mag je ook genieten van het goudgele wonderwater vriend.
Joden nemen meestal de trein.quote:Op zondag 28 september 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente supporters zijn over het algemeen bijzonder stoer. Ik zou daar hooguit in een monstertruck durven te komen
Ik vind het een redelijk talentvolle speler alleen zakt hij als bambi door het ijs vandaag.quote:Op zondag 28 september 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
Hendrix is een parodie op een voetballer.
Stoer hoorquote:Op zondag 28 september 2014 18:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Joden nemen meestal de trein.
Wisselen voor een aanvallerquote:Op zondag 28 september 2014 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hendrix alleen maar balverlies in de 2de helft.
Kijk eens jongens! We hebben hier met een boefje te maken.quote:Op zondag 28 september 2014 18:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Joden nemen meestal de trein.
Speelt historisch zwak inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wisselen voor een aanvaller
Voorspelbaar.quote:Op zondag 28 september 2014 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
PSV moet het spel maken, dat lukt alleen niet erg.
Hun Zweedse verlosser is geblesseerdquote:Op zondag 28 september 2014 18:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoeveel minuten nog voordat Hendrix wordt gewisseld?
De speler die volgens HoppaHoppa meer kwaliteit vergt dan Christian Eriksen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun Zweedse verlosser is geblesseerd
Oh.quote:Op zondag 28 september 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun Zweedse verlosser is geblesseerd
Kon misschien inderdaad beter heel hard proberen grappig te zijn door steeds te herhalen hoe slecht psv is.quote:Op zondag 28 september 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk eens jongens! We hebben hier met een boefje te maken.
Bedankt, weet ik ook weer dat ik precies hetzelfde hoor als jij.quote:Op zondag 28 september 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Het uitvak laat zich horen: ''*Trommel* COME ON PSV, COME ON PSV *Trommel*''.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kon misschien inderdaad beter heel hard proberen grappig te zijn door steeds te herhalen hoe slecht psv is.
Ja.quote:Op zondag 28 september 2014 18:07 schreef alors het volgende:
Goede TT. Maar was die rode kaart terecht?
Vertrouwen op het slechtste wat je kan, man man man man.quote:Op zondag 28 september 2014 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het moet gebeuren uit de corners.
Ja.quote:Op zondag 28 september 2014 18:07 schreef alors het volgende:
Goede TT. Maar was die rode kaart terecht?
quote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
Pingel Heerenveen onthouden.
Rode kaart PSV onthouden.
Bespottelijk.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
Pingel Heerenveen onthouden.
Rode kaart PSV onthouden.
Bespottelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |