De badkamer schijnt geen veilige plek te zijnquote:Op zondag 28 september 2014 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook altijd binnen. Ik ga dus nooit dood.
Zeker met zo weinig applaus. Die mensen hebben het eigenlijk aan zich zelf te danken. Er had veel meer applaus moeten zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je daar gaat staan met al die monstertrucks moet je ook accepteren dat je dood kunt gaan.
Op je zolderkamer is de safe zone.quote:Op zondag 28 september 2014 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
mijn oma gaat ook nooit naar buiten en die is al 183quote:Op zondag 28 september 2014 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh kut. Wilde net de bloemtjes gaan buiten zetten.quote:27 seconden geleden
File tot aan Enschede intratuin. Waarschijnlijk worden de kruispunten afgesloten voor de hulpdiensten #RTVSternet #Haaksbergen #monstertruck
Oh pffff,quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nieuwe video: https://www.facebook.com/RTVSternet
Ik wacht liever tot iemand met een aannemelijke theorie komt om het in de schoenen van de moslims te schuiven.quote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef Fir3fly het volgende:
Heeft iemand de politie al de schuld gegeven?
nee, wel ambtenarenquote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef Fir3fly het volgende:
ik geef de Islam de schuld Geert Wilders is het hier mee eensquote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef Fir3fly het volgende:
Het is gewoon een zionistisch complot.quote:Op zondag 28 september 2014 17:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik wacht liever tot iemand met een aannemelijke theorie komt om het in de schoenen van de moslims te schuiven.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 28 september 2014 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je daar gaat staan met al die monstertrucks moet je ook accepteren dat je dood kunt gaan.
Nee goed dat je het zegt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat er beter zeecontainers hadden kunnen staan?
en dan haten op mijn grapquote:Op zondag 28 september 2014 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als het een goocheltruck was geweest, was er niks aan de hand.
Uiteraardquote:Op zondag 28 september 2014 17:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat er beter zeecontainers hadden kunnen staan?
Schijnt dat die gozer de koran las, vlak voor hij instaptequote:Op zondag 28 september 2014 17:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik wacht liever tot iemand met een aannemelijke theorie komt om het in de schoenen van de moslims te schuiven.
hooguit kun je dan overlijden aan een toverdosisquote:Op zondag 28 september 2014 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als het een goocheltruck was geweest, was er niks aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |