Hey, een zelfverklaard intellectueel.quote:Op zondag 28 september 2014 17:10 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kunt wel zien wat voor kleuters op dit soort fora afkomen. Lekker ieder nieuwsdrama aangrijpen om schuine grappen op het internet te maken.![]()
Het zal het gebrek aan intellect wel zijn.
In ieder geval heeft Editie NL morgen cijfers en filmpjes van keren dat het fout ging. Mark my words.quote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie ze gaan optrommelen om te roepen dat deze monstertrucks normaal gesproken remmen hebben enzovoort.
en iemand die verstand heeft van zeecontainersquote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie ze gaan optrommelen om te roepen dat deze monstertrucks normaal gesproken remmen hebben enzovoort.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik ga denk wel stuk als ze straks bij 6u journaal iets zeggen dat er zeecontainers moesten staan
Denk dat het achterlijke laagopgeleide hersenloze paupervolk allemaal in Haaksbergen naar een monstertruck stond te kijken.quote:Op zondag 28 september 2014 17:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ga gewoon normaal doen. Achterlijk laagopgeleid hersenloos pauper volk hier!
En een beveiligingsexpert die haarfijn uit gaat leggen hoe het wel geregeld had moeten worden.quote:Op zondag 28 september 2014 17:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
In ieder geval heeft Editie NL morgen cijfers en filmpjes van keren dat het fout ging. Mark my words.
Idd. Echte mannen doen dat op FOK!.quote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een kk mongool ben je om zoiets op FB te plaatsen.
Er zal wel een monster truck deskundige aanschuiven bij Pauw.quote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaarquote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En een beveiligingsexpert die haarfijn uit gaat leggen hoe het wel geregeld had moeten worden.
FC Inteelt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Evertjan het volgende:
volgens Mark Rutte ken iedereen wel iemand die bij de slachtoffers hoort bij dit ongeluk. Direct of indirect
Oeh ik weet wel hoe die dingen werken en wat voor motoren er in liggen, ik zal even bellen. Kans is dat ik nog aan mag schuiven ookquote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zal wel een monster truck deskundige aanschuiven bij Pauw.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als ik de reacties hier zo lees vult het zich hier grotendeels met 'paupervolk' waar ik weinig respect voor kan opbrengen. Ik kwam hier alleen om wat info te lezen over wat er is gebeurd maar schrok direct van de reacties.quote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou je komt zelf ook niet al te intelligent over hoor. Anderen uitmaken voor paupervolk enzo. Doe gewoon aardig.
Iedereen uit Haaksbergen neem ik aan?quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Evertjan het volgende:
volgens Mark Rutte kent iedereen wel iemand die bij de slachtoffers hoort bij dit ongeluk. Direct of indirect
Lul niet zo slapquote:Op zondag 28 september 2014 17:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zullen er wel een hoop zijn die morgen gewoon geen zin hebben om te werken en een doktersbriefje nodig hebben
Die wijven altijd maar zo irritant schreeuwen.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als ik de reacties hier zo lees vult het zich hier grotendeels met 'paupervolk' waar ik weinig respect voor kan opbrengen. Ik kwam hier alleen om wat info te lezen over wat er is gebeurd maar schrok direct van de reacties.
Maar ik zal m'n tijd er verder niet aan voldoen, ik heb namelijk wel nuttigere dingen te doen.
Hm, daar kan ik niet tegenop dus ik hoop het nietquote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou Benno Baksteen ook deskundige wezen over monstertrucks
Ik weet dat ze grote wielen hebben. Mag ik mee?quote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeh ik weet wel hoe die dingen werken en wat voor motoren er in liggen, ik zal even bellen. Kans is dat ik nog aan mag schuiven ook.
Is goed, spreek je later.quote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als ik de reacties hier zo lees vult het zich hier grotendeels met 'paupervolk' waar ik weinig respect voor kan opbrengen. Ik kwam hier alleen om wat info te lezen over wat er is gebeurd maar schrok direct van de reacties.
Maar ik zal m'n tijd er verder niet aan voldoen, ik heb namelijk wel nuttigere dingen te doen.
Regilio Tuur stond ook te helpen zag ik.quote:Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef WeertGeeIders het volgende:
Waar is Christ Klep als je hem nodig hebt...
Idd. Die wijven weten ook nooit wanneer ze hun bakkes moeten houdenquote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die wijven altijd maar zo irritant schreeuwen.![]()
Bedankt hè.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Jellereppe het volgende:
https://www.facebook.com/(...)33502&type=2&theater
Oud.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Jellereppe het volgende:
Ik vind dit beter dan wat normaal gebeurt, dan zouden er al discussies over het materiaal van het hekwerk gevoerd worden en wie daar verantwoordelijk voor was.quote:
You are late at this party.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Jellereppe het volgende:
Ja. Gewoon altijd.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. Die wijven weten ook nooit wanneer ze hun bakkes moeten houden
quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Jellereppe het volgende:
Wie heeft er goddomme mijn quote gejat van FOK!? Daar zat copyright op ja!quote:Wobbe Van de Vaart - Dat schokkende filmpje klopt wel ja, die camera/telefoon wordt niet erg stilgehouden
Gelukkigquote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef theguyver het volgende:
pfff kreeg net telefoon van mijn mams mijn beide zussen waren er bij met de kleintjes, nichtje licht gewond, de rest wat blauwe plekken.
OP naar ziekenhuis.
Sterkte.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef theguyver het volgende:
pfff kreeg net telefoon van mijn mams mijn beide zussen waren er bij met de kleintjes, nichtje licht gewond, de rest wat blauwe plekken.
OP naar ziekenhuis.
Ik zag het ook al. Ook nog zo'n Zelda-nerd.Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft er goddomme mijn quote gejat van FOK!? Daar zat copyright op ja!
Je bent inderdaad 23 minuten te laat. Toch bedankt hoor.quote:
Zeecontainers. Dat was al vrij snel de conclusie.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind dit beter dan wat normaal gebeurt, dan zouden er al discussies over het materiaal van het hekwerk gevoerd worden en wie daar verantwoordelijk voor was.
Verstandig van ze.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef theguyver het volgende:
OP naar ziekenhuis.
Blijkbaar.quote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij zitten er hier bovenop knul.
Mazzel hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 1 7:16 schreef theguyver het volgende:
OP naar ziekenhuis.
gelukkig relatief goed er vanaf gekomen. Sterkte en beterschap.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef theguyver het volgende:
OP naar ziekenhuis.
sterkte aan je zussen en nichtjes hopelijk komt het goedquote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef theguyver het volgende:
OP naar ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |