SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hersenloze imbecielen. Kazim pakte dat wel als een baas aan, trouwens. Meteen naar de scheids, niet janken voor de camera's achteraf en ook nog scoren.quote:Op zondag 28 september 2014 15:58 schreef JanCees het volgende:
'Zeer grote zorgen' bij KNVB na oerwoudgeluiden in beker en Eredivisie
zondag 28 september 2014 om 15:51 door Roy van den Berghe
De KNVB heeft vol ontsteltenis gereageerd op de twee racistische incidenten die deze week plaatsvonden op de Nederlandse velden. Het bekerduel tussen ASV De Dijk en Fortuna Sittard werd stilgelegd nadat Fortuna-speler Seku Conneh en zaterdagavond was het weer raak bij Go Ahead Eagles - Feyenoord.
In Deventer maakte de supporters van Go Ahead Eagles oerwoudgeluiden in de richting van Colin Kazim-Richards. De spits van Feyenoord kaartte dit direct aan bij scheidsrechter Björn Kuipers, maar die besloot niet in te grijpen. Michael van Praag, voorzitter van de KNVB, reageert vol ongeloof op de incidenten. "Dit baart me zeer grote zorgen", vertelt de bondsvoorzitter aan FOX Sports.
"De KNVB besteedt er in de opleiding en via campagnes zeer veel aandacht aan. Deze twee specifieke gevallen zijn voor de tuchtcommissie om daarover te oordelen", aldus Van Praag, die hoopt dat ook de clubs hun verantwoordelijkheid pakken. "Zij weten wie het zijn, en zij hebben de contacten met de supporters. De clubs moeten er alles aan doen om hen in het gareel te houden."
Moet je ook geen Twente in je verdediging opstellen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoerenkots, weer geen punten voor 'de nul'
Bij Kazim heeft het gewoon te maken dat hij het lichaam van een gorilla heeft.quote:Op zondag 28 september 2014 15:58 schreef JanCees het volgende:
'Zeer grote zorgen' bij KNVB na oerwoudgeluiden in beker en Eredivisie
zondag 28 september 2014 om 15:51 door Roy van den Berghe
De KNVB heeft vol ontsteltenis gereageerd op de twee racistische incidenten die deze week plaatsvonden op de Nederlandse velden. Het bekerduel tussen ASV De Dijk en Fortuna Sittard werd stilgelegd nadat Fortuna-speler Seku Conneh en zaterdagavond was het weer raak bij Go Ahead Eagles - Feyenoord.
In Deventer maakte de supporters van Go Ahead Eagles oerwoudgeluiden in de richting van Colin Kazim-Richards. De spits van Feyenoord kaartte dit direct aan bij scheidsrechter Björn Kuipers, maar die besloot niet in te grijpen. Michael van Praag, voorzitter van de KNVB, reageert vol ongeloof op de incidenten. "Dit baart me zeer grote zorgen", vertelt de bondsvoorzitter aan FOX Sports.
"De KNVB besteedt er in de opleiding en via campagnes zeer veel aandacht aan. Deze twee specifieke gevallen zijn voor de tuchtcommissie om daarover te oordelen", aldus Van Praag, die hoopt dat ook de clubs hun verantwoordelijkheid pakken. "Zij weten wie het zijn, en zij hebben de contacten met de supporters. De clubs moeten er alles aan doen om hen in het gareel te houden."
Krijgen niet al te veel kools tegen hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je ook geen Twente in je verdediging opstellen.
Eens. Gewoon vol voor een Den Haag aanval en verdediging gaan.quote:Op zondag 28 september 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je ook geen Twente in je verdediging opstellen.
De NOS schijnt je vanavond bij Studio Voetbal aan tafel te willen hebben met je scherpe analyses.quote:Op zondag 28 september 2014 16:01 schreef aldwych het volgende:
Dit kan zeker nog wel eens 2-2 worden, extra zuur van die eigen goal dan.
HOEZOquote:Op zondag 28 september 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zapte weg toen de commentator zei: van der velden komt erin
Wanneer was datquote:
DAAR HEB JE GELIJK IN!quote:Op zondag 28 september 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OMDAT HET EEN ENORME AIDSWEDSTRIJD IS
PUNT.
.
Ook serieus die button.quote:Op zondag 28 september 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel likes voor mijn hoogstaande gifje?
[ afbeelding ]
Doen ze deze jaar ook weer een beetje.quote:Op zondag 28 september 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2012/13. Toen Utrecht nog enigszins boeiend voetbal speelde.
6-4 gewonnenquote:Op zondag 28 september 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2012/13. Toen Utrecht nog enigszins boeiend voetbal speelde.
Nee, ze zeggen dat ze dat doen. Op het veld is het hetzelfde saaie afbraakvoetbal.quote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doen ze deze jaar ook weer een beetje.
Homofobie anno 2014quote:Op zondag 28 september 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Relnicht Letschert komt erin. Wat een treurig persoon is dat.
ALLAAAHUUHAKKEBARquote:Op zondag 28 september 2014 16:09 schreef Fokker101 het volgende:
mijn held ISLAAAAAAAAAAAAAAA MO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was een beste obstructie van Letschert.quote:
echt arisch bloedquote:Op zondag 28 september 2014 16:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hij is een Zweed jongen el sahbi
Dak eraf allesquote:Op zondag 28 september 2014 16:10 schreef Caland het volgende:
Hopen op nog wat vuurwerk in Enschede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De boel staat daar wel op instorten.quote:Op zondag 28 september 2014 16:10 schreef Caland het volgende:
Hopen op nog wat vuurwerk in Enschede.
De feestvreugde wordt wel enorm verderft inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
De boel staat daar wel op instorten.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
Hoe lang nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom heet die ook Islamquote:Op zondag 28 september 2014 16:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
En uit montenergro hij is geen moslim
<->quote:Op zondag 28 september 2014 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Borven (met streepje) <-> Corona.
quote:
isla is dat moslimquote:Op zondag 28 september 2014 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja daarom heet die ook Islam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een volkomen gestoord plaatje omdat het voetbal niet echt spannend is.
Groningen ook... ik begin toch stiekem voor Ajax te worden.quote:Op zondag 28 september 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt Twente droevig voetbal zeg.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:14 schreef Caland het volgende:
Er gaat niet meer gescoord worden in Enschede.
Zou het?quote:Op zondag 28 september 2014 16:14 schreef Caland het volgende:
Er gaat niet meer gescoord worden in Enschede.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:19 schreef Caland het volgende:
Oh er is wel publiek aanwezig in Enschede.
quote:
6e, maar Heerenveen moet nog.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand 2 og's dit weekend voorspeld Stinho?
Ok.quote:Op zondag 28 september 2014 16:34 schreef WeertGeeIders het volgende:
IM UTREG TILL I DIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heftigquote:Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gieren met die banden.
https://www.facebook.com/video.php?v=10152427902137712
Heyquote:
Niks moetquote:Op zondag 28 september 2014 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik moet wel, Ajax lijkt me minder dan vorig jaar en PSV beter.
Rekikquote:
Waar is de forumtopic met daarbij pics van fokkers die aanwezig waren.quote:
awwshhhhhhhhitquote:Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gieren met die banden.
Op het onderdeel voertuigbeheersing scoort hij een dikke onvoldoende.quote:Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gieren met die banden.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op het onderdeel voertuigbeheersing scoort hij een dikke onvoldoende.
In NWSquote:Op zondag 28 september 2014 16:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waar is de forumtopic met daarbij pics van fokkers die aanwezig waren.
Het geluid van 10 katten die in de fik staan is mooier.quote:Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
Het geluid van een monstertruck is mooier dan dit volkslied.
Gelukkig komt Deborah er ook nog even in voor. Zij geeft zijn clips toch altijd iets extra's.quote:
Maar toen kwam Henk Wijngaard.quote:Op zondag 28 september 2014 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig komt Deborah er ook nog even in voor. Zij geeft zijn clips toch altijd iets extra's.
Tja, hoe vaak hebben wij Kuipers.quote:
PSV zal wel weer een lucky goaltje meepakken inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nordfeldt gaat blunderen, let maar op.
Elf Nederlands op het veldquote:
Mad?quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 16:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
PSV zal wel weer een lucky goaltje meepakken inderdaad.
Schiet hem kansloos naast man.quote:
Hihaho, humor uit woensel.quote:
Kan maar zo. Kom niet uit de achterhoek.quote:Op zondag 28 september 2014 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Hihaho, humor uit de achterhoek
Ik kom wel uit woensel.quote:Op zondag 28 september 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan maar zo. Kom niet uit de achterhoek.
Metsjfiksjing.quote:Op zondag 28 september 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Uth gooide zich wel schitterend in de baan van het schot
Kun jij zelf niet nadenken dat je elke bet hier komt vragen?quote:Op zondag 28 september 2014 16:51 schreef Smoofie het volgende:
Is het het waard om 10 euro op psv te zetten? 2.1 odds.
Jawel, maar ik kijk de laatste tijd alleen Ajax in de eredivisie, dus geen idee hoe andere ploegen ervoorstaanquote:Op zondag 28 september 2014 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun jij zelf niet nadenken dat je elke bet hier komt vragen?
Ik heb gisteren veel geld gewonnen dankzij ADO.quote:Op zondag 28 september 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
JAAAAAALALALALA LA LALALALALA HEERENVEEEN!
Die Friese clubs zijn wel goed.
Bijna.quote:
Je zal wel angstige laatste minuten hebben gekend dan.quote:Op zondag 28 september 2014 16:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren veel geld gewonnen dankzij ADO.
Terug naar de A junioren om even te oefenenquote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef Rabieluh het volgende:
Daar moet echt een boete op staan, corner die achter gaat of niet eens van de grond komt.
Willems kiest voor de tussenweg. De bal achter maar wel 100 meter hoogquote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef Rabieluh het volgende:
Daar moet echt een boete op staan, corner die achter gaat of niet eens van de grond komt.
Ik had vertrouwen in AZ .quote:Op zondag 28 september 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal wel angstige laatste minuten hebben gekend dan.
Willems
Jankerd.quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef GGMM het volgende:
Was duidelijk een overtreding.
PSV wordt flink gematst.
Overcompenseren ja, slim bedacht.quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willems kiest voor de tussenweg. De bal achter maar wel 100 meter hoog
Terecht dusquote:
Monstertruck reed publiek in.quote:Op zondag 28 september 2014 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest. Wat is er gebeurd?
https://www.facebook.com/video.php?v=10152427902137712quote:Op zondag 28 september 2014 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest. Wat is er gebeurd?
Wtfquote:Op zondag 28 september 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel slim om naar achteren te rennen en niet opzij.quote:Op zondag 28 september 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze geen tijd hadden om te oefenen met in blinde paniek een massa mensen georganiseerd een plan te laten volgen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel slim om naar achteren te rennen en niet opzij.
Matige organisatie dan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze geen tijd hadden om te oefenen met in blinde paniek een massa mensen georganiseerd een plan te laten volgen.
Hij reed ook niet echt hard, of dachten ze dat dat hekje de truck wel zou tegenhouden?quote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze geen tijd hadden om te oefenen met in blinde paniek een massa mensen georganiseerd een plan te laten volgen.
Wie gaat er naar zeecontainers kijken, denk jij?quote:Op zondag 28 september 2014 17:05 schreef Rabieluh het volgende:
Er was ook iets met zeecontainers, iemand moet daar ff naar kijken.
Blijkbaar niet de organisatoren van dat monstertruck feest.quote:Op zondag 28 september 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie gaat er naar zeecontainers kijken, denk jij?
ja, als je er zeecontainers neer zou zetten zouden andere mensen niet aangereden kunnen worden.quote:Op zondag 28 september 2014 17:05 schreef Rabieluh het volgende:
Er was ook iets met zeecontainers, iemand moet daar ff naar kijken.
Hij? Het zal wel een vrouw geweest zijn lijkt me.quote:Op zondag 28 september 2014 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij reed ook niet echt hard, of dachten ze dat dat hekje de truck wel zou tegenhouden?
Zit wel een kern van waarheid in. Wellicht voelt het zelfs wel als sterven in het harnas.quote:Op zondag 28 september 2014 17:04 schreef Caland het volgende:
Mensen die naar een monstertruck gaan kijken kan je ook maar beter preventief ruimen.
Ik denk dat het Jos Verstappen was, die dacht dat daar de grindbak lag.quote:Op zondag 28 september 2014 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij? Het zal wel een vrouw geweest zijn lijkt me.
en ze komen ook nog eens uit Haaksbergen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in. Wellicht voelt het zelfs wel als sterven in het harnas.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef GGMM het volgende:
Was duidelijk een overtreding.
PSV wordt flink gematst.
quote:
quote:
quote:
Dit jaren volhoudenquote:
Toptalent ballen inleveren.quote:
Mooie act.quote:Op zondag 28 september 2014 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit jaren volhouden
Wat hou ik precies vol davy? Kan je je frustratie niet beter richten op het spel van je ploeg?quote:Op zondag 28 september 2014 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit jaren volhouden
Aldus jij.quote:Op zondag 28 september 2014 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je je frustratie niet beter richten op het spel van je ploeg?
Davy is te dom om te snappen of een team goed of slecht speelt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat hou ik precies vol davy? Kan je je frustratie niet beter richten op het spel van je ploeg?
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zondag 28 september 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is te dom om te snappen of een team goed of slecht speelt.
Waar roep ik zoiets?quote:Op zondag 28 september 2014 17:09 schreef GGMM het volgende:
OEFFFFFFFF
PSV ontsnapt weer.
Al is dat volgens davy niet waar, ofzo.
Tering wat zet jij jezelf voor lulquote:
Jij zegt bij een afzwaaiende hoekschop nog dat PSV ontsnapt, maar dat wil niet zeggen dat je altijd poep praat.quote:Op zondag 28 september 2014 17:09 schreef GGMM het volgende:
OEFFFFFFFF
PSV ontsnapt weer.
Al is dat volgens davy niet waar, ofzo.
Omdat ik jou act leuk vind dat jij alles tegen PSV ziet?quote:Op zondag 28 september 2014 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering wat zet jij jezelf voor lulSluit je browser af als je het niet aan kan om op een forum te zitten tijdens zo'n wedstrijd.
Reactievoetbal hč. Staan we voorlopig mee bovenaan.quote:
*jouwquote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik jou act leuk vind dat jij alles tegen PSV ziet?Dit doe je al jaren, dat vind ik mooi.
Mad?quote:Op zondag 28 september 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zag je al bijna de 0-1Enge kutploeg dat PSV.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar roep ik dat PSV niet slecht bezig is?quote:Op zondag 28 september 2014 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
*jouw
En PSV is gewoon dramatisch. Als je dat niet kan toegeven ben je nogal sneu bezig.
Vanuit PSV oogpunt is het nogal kut.quote:
Is goed davy.quote:Op zondag 28 september 2014 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar roep ik dat PSV niet slecht bezig is?
Die frustratie. Heerlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooralsnog komt Heerenveen niet verder dan lichte speldenprikjes. Echt concreet zijn ze nog nietquote:Op zondag 28 september 2014 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanuit PSV oogpunt is het nogal kut.
Niks mis mee ook verder al helpt het dan wel mee als je dan niet afhankelijk bent van het falen van je tegenstander voor het doel.quote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Reactievoetbal hč. Staan we voorlopig mee bovenaan.
Weet nog toen PSV bovenaan stond was elke overwinning gelukquote:Op zondag 28 september 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Ajaciedjes zijn extreem gefrustreerd vandaag.
Noem een ploeg in de eredivisie die wel goed speelt?quote:Op zondag 28 september 2014 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
*jouw
En PSV is gewoon dramatisch. Als je dat niet kan toegeven ben je nogal sneu bezig.
Vitesse.quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noem een ploeg in de eredivisie die wel goed speelt?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noem een ploeg in de eredivisie die wel goed speelt?
Zit je maandverbandje fout?quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?Tering wat een irrelevante reactie.
Als je niet mag reageren wanneer je ploeg kut speelt mag niemand hier meer reageren. De hele eredivisie is kut.quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?Tering wat een irrelevante reactie.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En vooral niet inhoudelijk ingaan op m'n vraag.
Wat een frusties vandaag zeg.
En waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Als je niet mag reageren wanneer je ploeg kut speelt mag niemand hier meer reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |