Meest indrukwekkende afstamming vond ik bij Cindy Crawford, die ging echt ver terug.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Bizar dit, ik val er net in bij de laatste 5 minuten. Blijkt die Wende Snijders, die ik sowieso leuk vind, af te stammen van Boudewijn met de IJzeren Arm, een van mijn favoriete historische figuren.
Misschien ergens een link om terug te kijken?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meest indrukwekkende afstamming vond ik bij Cindy Crawford, die ging echt ver terug.
Kan het ook niet vinden, zal wel achter een betaalmuur zitten ergens.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:06 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Misschien ergens een link om terug te kijken?
Laatst gegoogled maar het programma maar heb niks kunnen vinden. Staat niks online meer
Ja, momenteel wordt een groot aantal afleveringen herhaald in de vooravond op NPO2.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:41 schreef spleeh het volgende:
Zo te zien zijn afleveringen aan het herhalen.
Vandaag was die van Richard Groenedijk.
Ze stopte als toen het leuk begon te worden.
Heel boek geschreven over Margaretha van Vlaanderen die afstamt van de koning van Frankrijk.
Maar dat laten ze dan weer niet zien.
Dat belooft weer veel mooisquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
https://ntr.nl/site/nieuw(...)rborgen-verleden/492
Vanaf 9 januari nieuwe afleveringen
Leuk! Altijd weer verbaasd hoeveel ze kunnen oprakelen en ook soms dat je door de generaties heen steeds dezelfde soort beroepen ziet op duiken (of armoede of rijkdom).quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
https://ntr.nl/site/nieuw(...)rborgen-verleden/492
Vanaf 9 januari nieuwe afleveringen
Leuk idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:35 schreef DJ11 het volgende:
Komende avond begint de nieuwe reeks met als eerste hoofdpersoon Ronald de Boer. De vooraf getoonde fragmenten beloven alvast een paar opvallende en hilarische momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren gekeken. Heftig idd. Mooie aflevering.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zit nu die met Danny de Munk te kijken. Heftige aflevering hoor, in meerdere opzichten.
Beter dan dat geneuzel van Geert Mak, die er als nephistoricus weer zijn eigen verhaaltje van moest maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |