quote:Op zondag 28 september 2014 11:44 schreef haan33 het volgende:
Ik zet thom_05 en psy-freak in het zonnetje
lekkertjequote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zet alle manlijke FOK!kers in hun sterretje.... Oh neeZonnetje
op je beeldscherm zekerquote:
ik ben straightquote:
ge ben zelf van 't handjequote:Op zondag 28 september 2014 11:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Alle mannen zijn homo, alleen sommige zijn gewoon zeker genoeg van zichzelf om dat toe te geven.
En zo zijn ook alle mannen pedofielen zeker? Zout toch op.quote:Op zondag 28 september 2014 11:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Alle mannen zijn homo, alleen sommige zijn gewoon zeker genoeg van zichzelf om dat toe te geven.
grapjasquote:Op zondag 28 september 2014 11:56 schreef BadSnoopy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die UI is inderdaad wel een beetje gayquote:
Waarheidquote:Op zondag 28 september 2014 11:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:quote:Op zondag 28 september 2014 11:58 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Die UI is inderdaad wel een beetje gay
okquote:
Een chick vind je UI schattig? Tja dan heb je je nu wel bewezen, dat maakt het inderdaad precies het tegenovergestelde van gayquote:Op zondag 28 september 2014 11:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
Homo sapiens idd.quote:Op zondag 28 september 2014 11:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
preciesquote:Op zondag 28 september 2014 12:06 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Een chick vind je UI schattig? Tja dan heb je je nu wel bewezen, dat maakt het inderdaad precies het tegenovergestelde van gay
Ben je zwakbegaafd of zo?quote:
somsquote:
Geen nieuwe topics meer openen aubquote:
hjbquote:Op zondag 28 september 2014 12:14 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Geen nieuwe topics meer openen aub
Nee.quote:
MOET IK M'N MAMA ROEPENquote:
eenschquote:Op zondag 28 september 2014 12:19 schreef Rezania het volgende:
Bekende homo's.
Gerard Joling
Gordon
Albert Verlinde
Stelletje TV-nichten geven ons een slecht imago, gvd.
wie is wilt?quote:Op zondag 28 september 2014 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moest Wie wilt zijnMaar mijn Ninja-Edit-Skills doen het niet.
ik ben geen hommoquote:
Weet je hoe ze de directeur van hun school noemde ?quote:Op zondag 28 september 2014 12:19 schreef Rezania het volgende:
Bekende homo's.
Gerard Joling
Gordon
Albert Verlinde
En Ferry Doedens 'ik ben bi, ofnee, stiekem toch gay'wappernicht?quote:Op zondag 28 september 2014 12:22 schreef Rezania het volgende:
Oh wacht, ik wasPaul
de
Leeuw
nog vergeten.
Oh ja, die is zeker een dubbelequote:Op zondag 28 september 2014 12:23 schreef Peter het volgende:
[..]
En Ferry Doedens 'ik ben bi, ofnee, stiekem toch gay'wappernicht?
Haten op de Leeuwquote:Op zondag 28 september 2014 12:22 schreef Rezania het volgende:
Oh wacht, ik wasPaul
de
Leeuw
nog vergeten.
Doe maar, heb wel zin in haar kontjequote:
35 euro per uurquote:Op zondag 28 september 2014 12:25 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Doe maar, heb wel zin in haar kontje
Hij schreeuwt niet maar brult.quote:Op zondag 28 september 2014 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat niet doen.Met zijn kutte pretbek.
Prima deal. Ik mag je wel pimpiequote:
niet haten op paul de leeuwquote:
beste zanger van nlquote:
'cause I'm a motherfuckin' P I M Pquote:Op zondag 28 september 2014 12:40 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Prima deal. Ik mag je wel pimpie
Ik vind Gerard Joling wel sympathiek, moet ik eerlijk bekennen. Alleen wanneer hij samen met Gordon is, gedraagt hij zich weleens irritant.quote:Op zondag 28 september 2014 12:19 schreef Rezania het volgende:
Bekende homo's.
Gerard Joling
Gordon
Albert Verlinde
quote:Op zondag 28 september 2014 13:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vind Gerard Joling wel sympathiek, moet ik eerlijk bekennen. Alleen wanneer hij samen met Gordon is, gedraagt hij zich weleens irritant.
quote:Op zondag 28 september 2014 12:55 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
'cause I'm a motherfuckin' P I M P
quote:Op zondag 28 september 2014 13:31 schreef Pharkus het volgende:
Is het sterretje van TS al in het zonnetje gezet?
heerlijke nichtquote:Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef hugecooll het volgende:
Haaaai, Maik de Boerrrr
[ afbeelding ]
Klopt wel.quote:Op zondag 28 september 2014 11:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
quote:Op zondag 28 september 2014 13:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt wel.
En RockNijntje heeft altijd geleyck sowieso.
jaquote:Op zondag 28 september 2014 13:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Is je moeder lekker?
Vergeet Mark Rutte niet toe te voegen aan je lijstje.quote:Op zondag 28 september 2014 12:19 schreef Rezania het volgende:
Bekende homo's.
Gerard Joling
Gordon
Albert Verlinde
hoe dacht Karl Marx ovef homofilie?quote:Op zondag 28 september 2014 13:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mag ik met Friese Kronen betalen of accepteert je moeder alleen euro's?
Had hij geen mening over en in Albanie was homoseksualiteit nooit een probleem, omdat de staat zich niet met seksuele aangelegenheden dient bezig te houden volgens Enver Hoxha en Albanie een strict seculiere staat was. In de begintijd en pioniersjaren van de USSR onder de bezielende leiding van Lenin was geen enkele vorm van geaardheid strafbaar, omdat men ook van mening was dat staat zich nimmer met seksualiteit van de burgers dient te bemoeien.quote:Op zondag 28 september 2014 13:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
hoe dacht Karl Marx ovef homofilie?
alleen euro's, oplichterquote:Op zondag 28 september 2014 13:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mag ik met Friese Kronen betalen of accepteert je moeder alleen euro's?
die was zelf een kontenbonkerquote:Op zondag 28 september 2014 13:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
hoe dacht Karl Marx ovef homofilie?
als je je genotsknots in een man roert ben je hommoquote:Op zondag 28 september 2014 15:16 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben een kontbonker maar niet hommo TS, beetje respect graag![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |