MOET IK M'N MAMA ROEPENquote:
eenschquote:Op zondag 28 september 2014 12:19 schreef Rezania het volgende:
Bekende homo's.
Gerard Joling
Gordon
Albert Verlinde
Stelletje TV-nichten geven ons een slecht imago, gvd.
wie is wilt?quote:Op zondag 28 september 2014 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moest Wie wilt zijnMaar mijn Ninja-Edit-Skills doen het niet.
ik ben geen hommoquote:
Weet je hoe ze de directeur van hun school noemde ?quote:Op zondag 28 september 2014 12:19 schreef Rezania het volgende:
Bekende homo's.
Gerard Joling
Gordon
Albert Verlinde
En Ferry Doedens 'ik ben bi, ofnee, stiekem toch gay'wappernicht?quote:Op zondag 28 september 2014 12:22 schreef Rezania het volgende:
Oh wacht, ik wasPaul
de
Leeuw
nog vergeten.
Oh ja, die is zeker een dubbelequote:Op zondag 28 september 2014 12:23 schreef Peter het volgende:
[..]
En Ferry Doedens 'ik ben bi, ofnee, stiekem toch gay'wappernicht?
Haten op de Leeuwquote:Op zondag 28 september 2014 12:22 schreef Rezania het volgende:
Oh wacht, ik wasPaul
de
Leeuw
nog vergeten.
Doe maar, heb wel zin in haar kontjequote:
35 euro per uurquote:Op zondag 28 september 2014 12:25 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Doe maar, heb wel zin in haar kontje
Hij schreeuwt niet maar brult.quote:Op zondag 28 september 2014 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat niet doen.Met zijn kutte pretbek.
Prima deal. Ik mag je wel pimpiequote:
niet haten op paul de leeuwquote:
beste zanger van nlquote:
'cause I'm a motherfuckin' P I M Pquote:Op zondag 28 september 2014 12:40 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Prima deal. Ik mag je wel pimpie
Ik vind Gerard Joling wel sympathiek, moet ik eerlijk bekennen. Alleen wanneer hij samen met Gordon is, gedraagt hij zich weleens irritant.quote:Op zondag 28 september 2014 12:19 schreef Rezania het volgende:
Bekende homo's.
Gerard Joling
Gordon
Albert Verlinde
quote:Op zondag 28 september 2014 13:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vind Gerard Joling wel sympathiek, moet ik eerlijk bekennen. Alleen wanneer hij samen met Gordon is, gedraagt hij zich weleens irritant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |