Van zulke posts word ik nou blij, gefeliciteerd en knap gedaan!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:04 schreef Suncatcher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cassiopeia free elo.
1069 AP endgame![]()
600+ health terug per seconden met spellvamp
1500 damage per sec
Thx.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:06 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Van zulke posts word ik nou blij, gefeliciteerd en knap gedaan!
Niet slecht, maar je speelde toch vooral anivia? Wat is daar nu mis mee?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Thx.
Zeker omdat cassio maar een 'winrate' heeft van 44% momenteel.. maar met de juiste runes overleef je de eerste 10 minuten en own je alles
welke runes en masteries gebruik je als ik vragen magquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Thx.
Zeker omdat cassio maar een 'winrate' heeft van 44% momenteel.. maar met de juiste runes overleef je de eerste 10 minuten en own je alles
Als ik het goed heb, armor red, armor yellow, flat mr blue en 3 vamp quints en 21-9-0 masteriesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
welke runes en masteries gebruik je als ik vragen mag
En gefeliciteerd!
1 crit mark en 8 armor marks. Flat hp seals sv quints en mr glyphs denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, armor red, armor yellow, flat mr blue en 3 vamp quints en 21-9-0 masteries
volgens zijn page http://www.lolking.net/summoner/euw/19644226#masteries
Dat bedoelde ik. Hoe kom ik in godsnaam bij wat ik net zeiquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:59 schreef blow... het volgende:
[..]
1 crit mark en 8 armor marks. Flat hp seals sv quints en mr glyphs denk ik.
eh idkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Hoe kom ik in godsnaam bij wat ik net zei![]()
rumble is leuk want niet veel gespeeldquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:32 schreef blow... het volgende:
Rumble is eindelijk een fatsoenlijke ryze countereerst is ryze goed vs rumble maar zodra hij low mana heeft rekt rumble hem
summoner items en spells zijn 0 heat en kan je nog gebruiken volgensmij met over hittingquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:38 schreef blow... het volgende:
Ik heb rumble gehaald en ik vind m echt baasik beb wel een vraag though. Kun je items en summoner spells gebruiken als je overheated bent? En builden simmoner spells heat?
Bedankt voor al je tips, ga jouw build eens volgen. Heb tot nu toe vooral steeds problemen met positionering in teamfights, maar dat komt dan wellicht ook omdat ik te veel glass cannon had.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:35 schreef Suncatcher het volgende:
Je moet AP volledig negeren, tenzij je tegen xerath speelt, alleen dan koop je hextech bij je eerste recall
Je koopt ALTIJD tear + giant's belt op je eerste recall... want assassins zijn OP. Cassiopeia heeft sowieso een poepscaling op alle spells behalve max level (bijv E 0.4~0.6!) dus is het vrijwel nutteloos om met een doran te beginnen en glasscanon runes te nemen. Sowieso ben je met je E binnen 3 seconden out of mana early game. Survivability, zorg dat je level 6 all-in champions overleeft, blijf farmen.. zodra je rylai hebt begint het rondkiten pas echt leuk te worden
Probeer d'r eens uit. De meeste weten niet hoe ze tegen haar moeten spelen want ze zijn alleen ziggs, syndra, orianna fizz en zed gewend. Het gaat niet om de early game... maar lategame.. woh, ADCs kan je in 1.5 seconden slopen zonder dat ze maar in de buurt komen om jou te killen![]()
Fullbuild amumu heb je met 9 E's neer.. etc![]()
ik weet niet zeker maar ik denk cloth 5 tegen ad en flask tegen apquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Bedankt voor al je tips, ga jouw build eens volgen. Heb tot nu toe vooral steeds problemen met positionering in teamfights, maar dat komt dan wellicht ook omdat ik te veel glass cannon had.
Nog 1 vraag, waar start jij dan mee? Sapphire crystal?
Erg vette champion heb hem gespeeld maar kan echt niet tegen het niet hebben van een range indicator. =(quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:35 schreef Suncatcher het volgende:
Je moet AP volledig negeren, tenzij je tegen xerath speelt, alleen dan koop je hextech bij je eerste recall
Je koopt ALTIJD tear + giant's belt op je eerste recall... want assassins zijn OP. Cassiopeia heeft sowieso een poepscaling op alle spells behalve max level (bijv E 0.4~0.6!) dus is het vrijwel nutteloos om met een doran te beginnen en glasscanon runes te nemen. Sowieso ben je met je E binnen 3 seconden out of mana early game. Survivability, zorg dat je level 6 all-in champions overleeft, blijf farmen.. zodra je rylai hebt begint het rondkiten pas echt leuk te worden
Probeer d'r eens uit. De meeste weten niet hoe ze tegen haar moeten spelen want ze zijn alleen ziggs, syndra, orianna fizz en zed gewend. Het gaat niet om de early game... maar lategame.. woh, ADCs kan je in 1.5 seconden slopen zonder dat ze maar in de buurt komen om jou te killen![]()
Fullbuild amumu heb je met 9 E's neer.. etc![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |