rumble is leuk want niet veel gespeeldquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:32 schreef blow... het volgende:
Rumble is eindelijk een fatsoenlijke ryze countereerst is ryze goed vs rumble maar zodra hij low mana heeft rekt rumble hem
summoner items en spells zijn 0 heat en kan je nog gebruiken volgensmij met over hittingquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:38 schreef blow... het volgende:
Ik heb rumble gehaald en ik vind m echt baasik beb wel een vraag though. Kun je items en summoner spells gebruiken als je overheated bent? En builden simmoner spells heat?
Bedankt voor al je tips, ga jouw build eens volgen. Heb tot nu toe vooral steeds problemen met positionering in teamfights, maar dat komt dan wellicht ook omdat ik te veel glass cannon had.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:35 schreef Suncatcher het volgende:
Je moet AP volledig negeren, tenzij je tegen xerath speelt, alleen dan koop je hextech bij je eerste recall
Je koopt ALTIJD tear + giant's belt op je eerste recall... want assassins zijn OP. Cassiopeia heeft sowieso een poepscaling op alle spells behalve max level (bijv E 0.4~0.6!) dus is het vrijwel nutteloos om met een doran te beginnen en glasscanon runes te nemen. Sowieso ben je met je E binnen 3 seconden out of mana early game. Survivability, zorg dat je level 6 all-in champions overleeft, blijf farmen.. zodra je rylai hebt begint het rondkiten pas echt leuk te worden
Probeer d'r eens uit. De meeste weten niet hoe ze tegen haar moeten spelen want ze zijn alleen ziggs, syndra, orianna fizz en zed gewend. Het gaat niet om de early game... maar lategame.. woh, ADCs kan je in 1.5 seconden slopen zonder dat ze maar in de buurt komen om jou te killen![]()
Fullbuild amumu heb je met 9 E's neer.. etc![]()
ik weet niet zeker maar ik denk cloth 5 tegen ad en flask tegen apquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Bedankt voor al je tips, ga jouw build eens volgen. Heb tot nu toe vooral steeds problemen met positionering in teamfights, maar dat komt dan wellicht ook omdat ik te veel glass cannon had.
Nog 1 vraag, waar start jij dan mee? Sapphire crystal?
Erg vette champion heb hem gespeeld maar kan echt niet tegen het niet hebben van een range indicator. =(quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:35 schreef Suncatcher het volgende:
Je moet AP volledig negeren, tenzij je tegen xerath speelt, alleen dan koop je hextech bij je eerste recall
Je koopt ALTIJD tear + giant's belt op je eerste recall... want assassins zijn OP. Cassiopeia heeft sowieso een poepscaling op alle spells behalve max level (bijv E 0.4~0.6!) dus is het vrijwel nutteloos om met een doran te beginnen en glasscanon runes te nemen. Sowieso ben je met je E binnen 3 seconden out of mana early game. Survivability, zorg dat je level 6 all-in champions overleeft, blijf farmen.. zodra je rylai hebt begint het rondkiten pas echt leuk te worden
Probeer d'r eens uit. De meeste weten niet hoe ze tegen haar moeten spelen want ze zijn alleen ziggs, syndra, orianna fizz en zed gewend. Het gaat niet om de early game... maar lategame.. woh, ADCs kan je in 1.5 seconden slopen zonder dat ze maar in de buurt komen om jou te killen![]()
Fullbuild amumu heb je met 9 E's neer.. etc![]()
charm, 5x health potions, 1x mana en een ward. Geloof het of niet, maar als blue team is het nu razendpopulair om geFB'd te worden bij blue buff, en bij red buff als purple team sinds het eens is voorgekomen in de LCS. 75g maakt het verschil tussen een leesin die zijn tijd verneukt in jouw jungle en dat hij doodgaat, of jouw jungler die doodgaat en je je tweede blue weg moet geven om zijn achterstand weg te werken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Bedankt voor al je tips, ga jouw build eens volgen. Heb tot nu toe vooral steeds problemen met positionering in teamfights, maar dat komt dan wellicht ook omdat ik te veel glass cannon had.
Nog 1 vraag, waar start jij dan mee? Sapphire crystal?
Mana is niet eens het probleem. 420HP zonder runes en zeer trage movementspeed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:17 schreef SoyFeliz het volgende:
Ik hou echt van AP support champions^^ Ik wil graag anivia support proberen, maar volgens mijn vriend werkt dat niet aangezien hij denkt dat ik dan mana problemen krijg en te squishy ben. Zijn er mensen hier die dat ook geprobeerd hebben en er anders over denken?
misschien werkt jarvan vayne ook wel lekker aangezien vayne dan alle kanten op kan shieten ipv alleen naar de muur toe.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:49 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Mana is niet eens het probleem. 420HP zonder runes en zeer trage movementspeed.
Aan de andere kant heb ik wel dingen gelezen over vayne + anivia... vayne kan namelijk tegenwoordig mensen stunnen in anivia's wall.. dus als je een duo buddy kan vinden is het makkelijk om via skype aan te geven dat je een muur achter hun ADC gaat plaatsen zodat vayne meteen diegene erin schiet, gevolgd door anivia stun + E.. 1shot
Ja, als je een afk melding krijgt in base wordt je ervoor gestraft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:10 schreef LelijKnap het volgende:
Leavebuster? Wat is dit voor een kankerzooi? Had premade trolls dus ik wacht gewoon in base... (zonder daadwerkelijk te leaven) maar ik had blijkbaar moeten meetrollen/feeden?
google heeft twitch gekochtquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:41 schreef pl4kkie het volgende:
Wat is twitch weer een bagger streamsite geworden, Stream constant haperen, zelf op high setting of lower.
Jezus christus, de worlds stream hapert zelfs op low.
gold 1 is silver 5 maar dan denken ze dat ze goed zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:10 schreef LelijKnap het volgende:
Zit nog steeds in over dat tieffuspotje. Had een premade Malph top en Yasuo mid. Ik loop als jungle Vi net weg van m'n red buff en mid yasuo geeft FB. Ik had enemy blue of red kunnen invaden omdat ''jungle rumble'' in het andere team. Dat risico kon ik nu niet meer nemen want geen pressure meer op enemy mid die na de kill nog vol HP was. Ik kies er dus voor om blue te doen en daarna de gepushde Malph te helpen. Haal helft vd HP weg bij khazix top enemy ondanks dat Malph zelf geen centimeter bewoog (al dan niet omdat ie een wave voor zn turr had), deed nog één camp en recall. Tijdens recall: Yasuo wéér dood. Terwijl ik met hem terugloop van base; Yasuo: ''are u planning on ganking??'' met Malph daarachteraan;'' yea wheres the pressure, why didnt u invade rumble??'' Ik negeren, loop naar bot en pak een kill op een countergank van rumble. Gezeik blijft doorgaan dus ik kom en gank: kill voor yasuo. Echter, 10 seconde later begint die Malph weer: ''oh yea dont worry about top, im only 2 lvls behind'', want die was ondertussen ook al 2 x gekilled. Ik denk ik, ik snoer hem ook wel de mond en ga top; ik kom de lane in; begint ie te typen, in Allchat, ''...oh, now u come to gank''.
Vi keert terug naar base (na 2 trollkills te geven) om het gestuntel en gekut aan te zien; wordt gebanned. Ik vraag me af of ze het gezeik op bepaalde punten serieus meenden. Zo ja, G1x oneindig.
Ik merk inderdaad geen verschil. Maar heb op mijn account wel alleen dit potje in G1 gespeeld. Nog maar een keer proberen na de ban :/quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:37 schreef blow... het volgende:
gold 1 is silver 5 maar dan denken ze dat ze goed zijn
Silver 4 is t beste tot nu toe
Stoere praat en dan zo slecht zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:27 schreef blow... het volgende:
Het enige waarin s2 beter in is dan b4 is hoe vaak ze hun trinket droppen. Bronse luistert gewoon beter naar dingen als: build a bit tanky youre not doing too well. Oozich heb ik in bronze betere mensen gehad
ik heb nooit gezegd dat s2 goed isquote:Op maandag 6 oktober 2014 05:26 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Stoere praat en dan zo slecht zijn.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:37 schreef blow... het volgende:
[..]
gold 1 is silver 5 maar dan denken ze dat ze goed zijn![]()
Silver 4 is t beste tot nu toe![]()
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:48 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
charm, 5x health potions, 1x mana en een ward. Geloof het of niet, maar als blue team is het nu razendpopulair om geFB'd te worden bij blue buff, en bij red buff als purple team sinds het eens is voorgekomen in de LCS. 75g maakt het verschil tussen een leesin die zijn tijd verneukt in jouw jungle en dat hij doodgaat, of jouw jungler die doodgaat en je je tweede blue weg moet geven om zijn achterstand weg te werken.
Positionering : Vooral achter je tanks blijven. Nooit meteen je ult gebruiken, als hun bruiser op je adc of wat dan ook duikt meteen poisons en E erop zodat ze er nooit meer bijkomen en binnen een paar sec het loodje leggen, etc. Cassiopeia speelt vrijwel indentiek als anivia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |