www.op.gg kan ook, die vind ik zelf betrouwbaarder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:50 schreef yamiown het volgende:
Is er eigenlijk manier om je MMR te checken?
lks wel ja. Mmr niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ow. Dus dat getal is gebaseerd op je divisie + tier + lps in die tier?
gisteren wilden we een vriebd trollen in ranked 3v3. Ik ap ashe. Hij critzcrank. Gaat hunhele team afk wwinnen we alsnog.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:00 schreef Liandri het volgende:
wat kunnen 3 V 3 games toch soms een aardige verademing zijn tegen over 5s
vroeg een lead op bouwen met aardig wat waveclear en 1 of 2 tanks kom je een heel endquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:18 schreef blow... het volgende:
[..]
gisteren wilden we een vriebd trollen in ranked 3v3. Ik ap ashe. Hij critzcrank. Gaat hunhele team afk wwinnen we alsnog.
we wikden verliezenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:45 schreef Liandri het volgende:
[..]
vroeg een lead op bouwen met aardig wat waveclear en 1 of 2 tanks kom je een heel end
Gratz!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:39 schreef Barbewire het volgende:
Niemand die me wilde boosten. Dan maar me carry Thresh aangezet en mag nu ook zeggen dat ik gold ben <3
Holy.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:58 schreef Popolo het volgende:
[ afbeelding ]
Even op een hele oude account gespeeld dat nog geen enkel potje had gespeeld in season 4, katarina 41-6.
1. Geloof het wel. Probeer het uit nu je hem hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:38 schreef blow... het volgende:
Ik heb rumble gehaald en ik vind m echt baasik beb wel een vraag though. Kun je items en summoner spells gebruiken als je overheated bent? En builden simmoner spells heat?
thx. Het kan idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
1. Geloof het wel. Probeer het uit nu je hem hebt.
2. Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
Van zulke posts word ik nou blij, gefeliciteerd en knap gedaan!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:04 schreef Suncatcher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cassiopeia free elo.
1069 AP endgame![]()
600+ health terug per seconden met spellvamp
1500 damage per sec
Thx.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:06 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Van zulke posts word ik nou blij, gefeliciteerd en knap gedaan!
Niet slecht, maar je speelde toch vooral anivia? Wat is daar nu mis mee?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Thx.
Zeker omdat cassio maar een 'winrate' heeft van 44% momenteel.. maar met de juiste runes overleef je de eerste 10 minuten en own je alles
welke runes en masteries gebruik je als ik vragen magquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Thx.
Zeker omdat cassio maar een 'winrate' heeft van 44% momenteel.. maar met de juiste runes overleef je de eerste 10 minuten en own je alles
Als ik het goed heb, armor red, armor yellow, flat mr blue en 3 vamp quints en 21-9-0 masteriesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
welke runes en masteries gebruik je als ik vragen mag
En gefeliciteerd!
1 crit mark en 8 armor marks. Flat hp seals sv quints en mr glyphs denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, armor red, armor yellow, flat mr blue en 3 vamp quints en 21-9-0 masteries
volgens zijn page http://www.lolking.net/summoner/euw/19644226#masteries
Dat bedoelde ik. Hoe kom ik in godsnaam bij wat ik net zeiquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:59 schreef blow... het volgende:
[..]
1 crit mark en 8 armor marks. Flat hp seals sv quints en mr glyphs denk ik.
eh idkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Hoe kom ik in godsnaam bij wat ik net zei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |