Zolang de bijde partijen niemand kunnen leven zonder seks met elkaarquote:Op maandag 29 september 2014 10:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt! En andersom niet. In ieder geval niet zonder latente wens tot sex. En wanneer sex de onderliggende motivatie is voor één van de partijen denk ik niet dat je van een 'normale' vriendschap kunt spreken.
Nou, als 1 combinatie zich niet inhoudt dan zijn het wel homo's. Die neuken echt alles wat los en vast zitquote:Op maandag 29 september 2014 10:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja oke, maar bij een hetero man en vrouw zijn er vroeg of laat wel ''problemen'' als in een van de twee probeert het toch.
Dus wat maakt het dat de andere combinaties zich dan wel in kunnen houden?
Nee hoor, een is getrouwd met een man en in een monogame relatie.quote:Op maandag 29 september 2014 11:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, als 1 combinatie zich niet inhoudt dan zijn het wel homo's. Die neuken echt alles wat los en vast zit
Uitzonderingen heb je altijd maar over het algemeen werkt het niet.quote:Op maandag 29 september 2014 10:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
vrouwen kunnen prima bevriend zijn met mannen
Dat is anekdotisch bewijs.quote:Op maandag 29 september 2014 11:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee hoor, een is getrouwd met een man en in een monogame relatie.
Ik denk dat het bij homomannen ook speelt, alleen lopen die in vriendschappen met mannen tegen het feit aan dat niet al die mannen óók homo zijn. Dus misschien willen ze het wel, maar gebeurt het niet. De enige aantrekkingsvrije vriendschapsrelatie voor een homo zou dan met een vrouw moeten zijn. Wat dan mogelijk een deel van die clichématige "gay best friend" situaties verklaart.quote:Op maandag 29 september 2014 10:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja oke, maar bij een hetero man en vrouw zijn er vroeg of laat wel ''problemen'' als in een van de twee probeert het toch.
Dus wat maakt het dat de andere combinaties zich dan wel in kunnen houden?
Ik weet niet of je het zo zwart/wit kan bekijken. Ik heb oprechte vriendschappen met een paar vrouwen en ik heb daar absoluut geen bijbedoelingen bij.quote:Op maandag 29 september 2014 09:35 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.
Nu zullen er duizenden andere users mij ouderwets gaan vinden, maar de verschillen tussen man en vrouw zijn meer dan lul/vagina/borsten. Ik doel op verschillen in gedrag en denkwijze bijvoorbeeld. Uitzonderingen zijn er altijd (en die veroordeel ik niet!), maar mannen en vrouwen zijn bedoelt om zich samen voort te planten. Nu kan ik niet spreken namens de vrouwen, maar een man is hiervoor gewoon geprogrammeerd. Echte, oprechte vriendschappen kunnen niet.
Eén van de twee zal er altijd voor open staan om de ander even een goede beurt te geven. Nogmaals, uitzonderingen zijn er altijd, maar de gemiddelde man gaat doelbewust in de stad kleding o.i.d. halen en de gemiddelde vrouw gaat lekker 'shoppen'. De verschillen in emoties/empathie kennen we ook allemaal wel. Ook kan een partner van één van de twee de vriendschap verstoren. Bekende raakvlakken tussen man en vrouw zijn liefde en seks, nu kunnen we wel raden waar dit toe gaat leiden.
Nu schrijf ik dit niet vanuit bekrompenheid, ik weet gewoon dat er gigantisch veel mannen wanhopig in de friendzone willen zitten in de hoop dat er ooit 'wat' zal gebeuren. Ook heb ik zelf in mijn schooljaren in de friendzone gezeten, zodat ik toch nog bij haar in de buurt was. Anderzijds heb ik ook negatieve ervaringen met vrouwen die 'gewoon' iets leuks willen doen maar die stiekem toch verliefd waren/werden. Been there, done that. Luister maar gewoon.
Maar wanneer je dus wel seks met haar hebt (waar je open voor staat), is de vriendschap voorbij. Is het dan ook echt wel een goede vriendschap? Zou je een echte vriendschap op het spel zetten voor 1 neukbeurt?quote:Op maandag 29 september 2014 12:46 schreef Zure het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het zo zwart/wit kan bekijken. Ik heb oprechte vriendschappen met een paar vrouwen en ik heb daar absoluut geen bijbedoelingen bij.
Ik weet ook niet of ik seks met ze zou willen hebben als de kans zich voordoet (waarschijnlijk op dat moment wel). Aan de ene kant zou ik er geen problemen mee hebben. Ik ben immers man, maar dan denk ik wel dat onze vriendschap afgelopen is.
Omdat ik het seks hebben niet uitsluit, betekent niet dat ik geen vrienden met ze kan zijn.
Mijn vriendin heeft ook meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke, waar ze vaak wat leuks mee gaat doen. En mij maakt het helemaal niets uit zolang ze maar plezier heeft met haar vrienden.quote:Op zondag 28 september 2014 10:09 schreef famke87 het volgende:
Ik als vrouw, heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke.
Ik doe regelmatig leuke dingen met de mannelijke vrienden, gewoon puur als vriendschap niet meer en niet minder..
Maar mijn ouders en voornamelijk andere mensen denken daar anders over, een vrouw hoort vrouwelijke vrienden te hebben en een man, mannelijke vrienden.. Maar de laatste tijd denken mensen vaak dat ik gewoon elke keer een ander heb, dan ga ik bijvoorbeeld met een mannelijke collega ergens wat drinken en met bijvoorbeeld met een andere mannelijke vriend gewoon even de stad in.
Maar is dat nou zo vreemd om als vrouw mannelijke vrienden te hebben? Hierdoor durf ik nu weinig vriendschappen op te bouwen met mannen omdat iedereen er toch al een oordeel over heeft en ik weet ik moet mij er niet druk om maken..
Maar hoe zien jullie dat? Hebben jullie vrouwen ook mannelijke vrienden, en jullie mannen ook vrouwelijke vrienden?
Ik snap niks van dat plaatje.quote:Op zondag 28 september 2014 17:50 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Vrouwelijke vrienden...
[ afbeelding ]
Ik denk dat het nauwkeuriger is om te stellen dat JIJ dat niet kanquote:Op maandag 29 september 2014 10:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt! En andersom niet. In ieder geval niet zonder latente wens tot sex.
Hier precies hetzelfde. Een paar van die "vriendschappen" zijn echt verwaterd en met sommige heb ik wel nog contact, maar ik zal er niet meer uit mezelf mee afspreken. Maar toen ik nog vrijgezel was, wilde ik niets liever dan met hun afspreken, bewust of onbewust zat er toch altijd iets achter. Misschien is het ook wel de vrouwelijke aandacht, niet zozeer dat je er meteen op wilt springen. Als je vrijgezel bent en verder alleen onder de mannen bent, dan heb je wel eens behoefte aan een vrouw om je heen. Met vrouwen had ik veel meer een één op één "vriendschap" dan een mannelijke vriendengroep waarin iedereen elkaar door en door kent. Nu ik al jaren een vaste vriendin heb mis ik die jacht soms wel eens, maar ik ga er niet meer aan beginnen.quote:Op maandag 29 september 2014 12:06 schreef AgLarrr het volgende:
Anyway. Ik geloof er ook niet in. Zodra ik een vaste vriendin kreeg verloor ik à la minuut mijn interesse in al die "vriendschappen" met andere vrouwen. Want truth be told: het ging me toch vrijwel altijd om the hunt. Ik ervaar het ook niet als een verlies, die vriendschappen waren sowieso in geen velden of wegen in positieve zin te vergelijken met de vriendschappen die ik heb met mijn mannelijke vrienden.
Grappig, ik hield die contacten gewoon. Wel wat minder regelmatig - want vriendin kreeg meer tijd - maar het contact verwaterde zeker niet.quote:Op maandag 29 september 2014 17:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Een paar van die "vriendschappen" zijn echt verwaterd en met sommige heb ik wel nog contact, maar ik zal er niet meer uit mezelf mee afspreken. Maar toen ik nog vrijgezel was, wilde ik niets liever dan met hun afspreken, bewust of onbewust zat er toch altijd iets achter. Misschien is het ook wel de vrouwelijke aandacht, niet zozeer dat je er meteen op wilt springen. Als je vrijgezel bent en verder alleen onder de mannen bent, dan heb je wel eens behoefte aan een vrouw om je heen. Met vrouwen had ik veel meer een één op één "vriendschap" dan een mannelijke vriendengroep waarin iedereen elkaar door en door kent. Nu ik al jaren een vaste vriendin heb mis ik die jacht soms wel eens, maar ik ga er niet meer aan beginnen.
Ja, ja zeggen ze allemaal maar stiekem doe je het gewoon om de piemels dus lieg jezelf niet helemaal voor.quote:Op zondag 28 september 2014 10:09 schreef famke87 het volgende:
Ik als vrouw, heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke.
Ik doe regelmatig leuke dingen met de mannelijke vrienden, gewoon puur als vriendschap niet meer en niet minder..
Deze vrouw.quote:Op zondag 28 september 2014 10:27 schreef Seven. het volgende:
Ik zou me niet te druk maken over deze verschrikkelijk ouderwetse en kleingeestige opvattingen. Ik persoonlijk vind vriendschappen met mannen veel makkelijker dan met vrouwen. Ik weet dat er veel mannen zijn die geen nee zouden zeggen tegen een van hun vrouwelijke vriendinnen maar dat hoeft een vriendschap niet in de weg te staan. De mannen die ondervinden dat het een vriendschap wel in de weg staat zijn domweg desperate.
Eey vanavond zuipen in de stad?quote:Op zondag 28 september 2014 10:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
LOL dat ja. Ik vind het leuk om met een vriendin te shoppen of koffie te drinken of uit te gaan en vervolgens vind ik het echt geen ramp als we elkaar een maand niet horen of zien. Maar veel vrouwen worden daar onzeker van. 'Ik heb al een week niks gehoord!'.
!
Met mannen is dat soort dingen gewoon veel makkelijker.
Uhhhj hetzelfde met vrouwen hoor. Qua seksualiteit verschillen vrouwen echt niet met een man tenzij ze liegen. Dan zijn het meestal sletten.quote:Op zondag 28 september 2014 10:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik denk nog steeds dat vrouwen wel vrienden kunnen zijn met mannen maar andersom niet...
En dan bedoel ik niet een keer de stad in of samen te drinken maar echt "close" contact waarbij je regelmatig afspreekt.
Ik denk namelijk dat de man dan 9 van de 10 keer stiekem meer wil maar te pussy is om het te proberen. Uitzonderingen daargelaten maar denk dat die erg zeldzaam zijn.
Bitch pls.quote:Op zondag 28 september 2014 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ze willen je palen, ook al denk jij dat t puur vriendschap is. Hint er maar eens één keer op en let dan op de reacties. Jij als vrouw kan het misschien wel, vriendschap met de andere sekse, maar bij 99 vd 100 mannen zit er iets in hun achterhoofd wat zegt 'wie weet...'
Het is nooit zo zwart-wit he. Maar idd als je alleen met een vrouw chillt om te neuken en zij wilt gewoon vrienden zijn of worden kan je beter stoppen.quote:Op zondag 28 september 2014 10:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat de intenties niet oprecht zijn..de vrouw spreekt af omdat ze het gezellig vindt met diegene en de man spreekt af omdat hij toch ergens hoopt op "meer" in welke vorm dan ook....
Uitzonderingen zullen er altijd zijn en zeg ook niet dat dit de unanieme waarheid is maar denk persoonlijk dat het wel vaak op gaat. En op zich staat het de vriendschap niet in de weg inderdaad.
En dan bedoel ik niet een keer iets leuks doen, want ik kan ook prima iets afspreken met een vrouw zonder dat ik daar meteen iets achter zoek, maar niet als het regelmatig is.
De meeste mannen hebben dat snel door hoor, en dan kappen ze ermee. Er is echter ook een groepje ietwat wanhopige mannen die dan blijven hopen. Als die goede vriendin na een jaar opeens seks met je wilquote:Op maandag 29 september 2014 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is nooit zo zwart-wit he. Maar idd als je alleen met een vrouw chillt om te neuken en zij wilt gewoon vrienden zijn of worden kan je beter stoppen.
True. Dat is best zielig.quote:Op maandag 29 september 2014 17:34 schreef Zolder het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben dat snel door hoor, en dan kappen ze ermee. Er is echter ook een groepje ietwat wanhopige mannen die dan blijven hopen. Als die goede vriendin na een jaar opeens seks met je wil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |