Wat verschrikkelijk ouderwets is dat.quote:Maar mijn ouders en voornamelijk andere mensen denken daar anders over, een vrouw hoort vrouwelijke vrienden te hebben en een man, mannelijke vrienden..
quote:Op zondag 28 september 2014 10:12 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk ouderwets is dat.![]()
Ik (als man) heb meer vrouwelijke vrienden dan mannelijke. En dat is omdat ik meestal beter met vrouwen kan opschieten.
Wie heeft bepaald dat een vriendschap altijd 100% vrij moet zijn van seksuele aantrekkingskracht?quote:Op zondag 28 september 2014 10:16 schreef thom_05 het volgende:
Vriendschap tussen man en vrouw is onzin. Er zal altijd een van de twee zijn die meer zou willen wat resulteert tot een geen oprechte vriendschappelijke relatie.
LOL dat jaquote:Op zondag 28 september 2014 10:29 schreef Noordsestern het volgende:
Ja, dat heb ik ook. Geen idee waar dat door komt..
"vriendinnen weekends' en workshops bonbons maken zijn ook niet aan mij besteed.
Dat zou betekenen dat je met iedere vrouw zou willen neuken. Genoeg leuke/aardige vrouwen die ik gewoon niet aantrekkelijk vind. Daarnaast heb je ook nog vrouwen waar je misschien wel seks mee zou willen maar geen relatie terwijl een vriendschap prima werkt. Seks hebben zou de vriendschap kunnen verpesten dus dan maak je gewoon een afweging.quote:Op zondag 28 september 2014 10:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik denk nog steeds dat vrouwen wel vrienden kunnen zijn met mannen maar andersom niet...
En dan bedoel ik niet een keer de stad in of samen te drinken maar echt "close" contact waarbij je regelmatig afspreekt.
Ik denk namelijk dat de man dan 9 van de 10 keer stiekem meer wil maar te pussy is om het te proberen. Uitzonderingen daargelaten maar denk dat die erg zeldzaam zijn.
Als je gewoon "een keer" iets gaat drinken na werktijd weet ik dat zo net nog niet...of een keertje shoppen oke...MAAR op het moment dat een man vaker afspreekt en dingen wil doen geldt het bovenstaande.quote:Op zondag 28 september 2014 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ze willen je palen, ook al denk jij dat t puur vriendschap is. Hint er maar eens één keer op en let dan op de reacties. Jij als vrouw kan het misschien wel, vriendschap met de andere sekse, maar bij 99 vd 100 mannen zit er iets in hun achterhoofd wat zegt 'wie weet...'
Dus je zou oprecht niks met die vriendinnen willen doen mocht je de kans krijgen? Maar je spreekt er wel regelmatig mee af?quote:Op zondag 28 september 2014 10:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je met iedere vrouw zou willen neuken. Genoeg leuke/aardige vrouwen die ik gewoon niet aantrekkelijk vind. Daarnaast heb je ook nog vrouwen waar je misschien wel seks mee zou willen maar geen relatie terwijl een vriendschap prima werkt. Seks hebben zou de vriendschap kunnen verpesten dus dan maak je gewoon een afweging.
Wat een bekrompen onzin.quote:Op zondag 28 september 2014 10:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je gewoon "een keer" iets gaat drinken na werktijd weet ik dat zo net nog niet...of een keertje shoppen oke...MAAR op het moment dat een man vaker met je af spreekt en dingen wil doen geldt het bovenstaande.
Waarom zou dat een vriendschap in de weg staan?quote:Op zondag 28 september 2014 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ze willen je palen, ook al denk jij dat t puur vriendschap is. Hint er maar eens één keer op en let dan op de reacties. Jij als vrouw kan het misschien wel, vriendschap met de andere sekse, maar bij 99 vd 100 mannen zit er iets in hun achterhoofd wat zegt 'wie weet...'
Waarom zou dat een vriendschap in de weg staan?quote:Op zondag 28 september 2014 10:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik denk nog steeds dat vrouwen wel vrienden kunnen zijn met mannen maar andersom niet...
En dan bedoel ik niet een keer de stad in of samen te drinken maar echt "close" contact waarbij je regelmatig afspreekt.
Ik denk namelijk dat de man dan 9 van de 10 keer stiekem meer wil maar te pussy is om het te proberen. Uitzonderingen daargelaten maar denk dat die erg zeldzaam zijn.
Omdat de intenties niet oprecht zijn..de vrouw spreekt af omdat ze het gezellig vindt met diegene en de man spreekt af omdat hij toch ergens hoopt op "meer" in welke vorm dan ook....quote:Op zondag 28 september 2014 10:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zou dat een vriendschap in de weg staan?
De intenties om een vriendschap aan te gaan hoeven toch niet zuiver te zijn om er op lange termijn een eerlijke vriendschap op te bouwen? Seksuele aantrekkening verandert vaak, en doorgaans zwakt het af. Heel vaak komen mensen tot de conclusie na een half jaar dat iemand in hun optiek wel aantrekkelijk is maar ze zouden er toch geen seks mee hebben want ze kennen deze persoon te goed, waardoor ze het uiterlijk ook anders gaan zien. Als in, je 'weet' dat iemand aantrekkelijk is maar je staart je er niet meer blind op omdat je beter weet.quote:Op zondag 28 september 2014 10:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat de intenties niet oprecht zijn..de vrouw spreekt af omdat ze het gezellig vindt met diegene en de man spreekt af omdat hij hoopt op "meer" in welke vorm dan ook....
Uitzonderingen zullen er altijd zijn en zeg ook niet dat dit de unanieme waarheid is maar denk persoonlijk dat het wel vaak op gaat. En op zich staat het de vriendschap niet in de weg inderdaad.
Met die hele domme vrouwen zou je waarschijnlijk ook geen vrienden kunnen zijn. Hoogstens neukertje.quote:Op zondag 28 september 2014 10:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dus je zou oprecht niks met die vriendinnen willen doen mocht je de kans krijgen? Maar je spreekt er wel regelmatig mee af?
Ik ken ook zat vrouwen waar ik wel seks mee zou willen hebben maar geen relatie... hele domme maar wel knap bijvoorbeeld... Dat betekend niet dat ik alleen vriendschap met ze wil.
Bij mij persoonlijk: het is niet zozeer meer willen, als niet met walging vervuld raken van het idee dat er ooit meer zou gebeurenquote:Op zondag 28 september 2014 10:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dat hoeft niet, alleen is het wel goed je dat te beseffen denk ik, en waarschijnlijk de reden waardoor haar omgeving er iets achter zoektquote:Op zondag 28 september 2014 10:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zou dat een vriendschap in de weg staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |